صفحة 3 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة
النتائج 31 إلى 45 من 57

الموضوع: مبروك لمصر

  1. #31
    الصورة الرمزية مومنتم
    مومنتم غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Dec 2007
    المشاركات
    263

    افتراضي رد: (((( الله....الله....الله....الله عليكي يا مصر ))))

    مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك
    مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك
    مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك
    مبروك مبروك مبروك
    مبروك
    مبروك
    مبروك
    مبروك مبروك مبروك
    مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك
    مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك
    مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك
    مبروك مبروك مبروك
    مبروك
    مبروك
    مبروك
    مبروك مبروك مبروك
    مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك
    مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك
    مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك
    مبروك مبروك مبروك

  2. #32
    الصورة الرمزية مومنتم
    مومنتم غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Dec 2007
    المشاركات
    263

    افتراضي رد: (((( الله....الله....الله....الله عليكي يا مصر ))))

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo ali 21 مشاهدة المشاركة
    ما زلت اشجع الجزائر حتى بعد انتهاء المباراة .

    مبروك للمصريين هذا الفوز .



    هههههههههه,,,,براحتك,,,,,,ههههههههههه

  3. #33
    الصورة الرمزية مومنتم
    مومنتم غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Dec 2007
    المشاركات
    263

    افتراضي رد: مبروك لمصر

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed2A مشاهدة المشاركة
    ×××



    مبارك يا رامي,,,
    مبارك للمصريين,,,
    ماتش حلو بالاول و بالاخر

    مع انه كان بالامكان افضل مما كان
    لو كان جميع اللاعبين بالفورما
    و خاصة زيزو

    عموماً عصام الحضري سوبر!!!

    مبارك كمان مرة
    عقبال الفاصلة كمان


    ياعم قول مبروك بلاش مبارك دي
    انا بأتشاءم
    هههههههههه






























    براحتك ياغالي باهزر بس من الفرحة.

  4. #34
    الصورة الرمزية abo ali 21
    abo ali 21 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    الإقامة
    اقدم عاصمة بالتاريخ ( دمشق )
    العمر
    34
    المشاركات
    667

    افتراضي رد: (((( الله....الله....الله....الله عليكي يا مصر ))))

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مومنتم مشاهدة المشاركة
    هههههههههه,,,,براحتك,,,,,,ههههههههههه
    اشجع الجزائر براحتي
    و ابارك لمصر براحتي

  5. #35
    الصورة الرمزية googlee
    googlee غير متواجد حالياً عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Aug 2009
    المشاركات
    2,741

    افتراضي رد: مبروك لمصر



    الف مبروووووووووووووووووووووووووووووك فوز الفراااااااااااااااااااااعنه

    تستاهلوووون بس فعلا حرق اعصاب ولسى المهمة لم تنتهي وباقي خطووووه


    وعملها العمده عماااااااااااااااااااد مبرووووووووووووووووك

  6. #36
    Ahmed H © غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Oct 2008
    المشاركات
    859

    افتراضي رد: مبروك لمصر

    انا من الساعة 4 وانا فى النادى مع اصحابى بعد مافشلنا باننا نحصل على التذاكر
    بس ماكناش مصدقين ان فى جول هيجى تانى فى اخر دقيقة
    بل شوفت بركات كان هيجيب التالت
    معجزززززززززززززززة
    وبعدين المطرة ندعت فى القاهرة هنة يعنى زيادة الخير خيرين
    اعتقد النطرة نطرت من كتر دعاوى الناس 80 مليون مصرى بيقولو ياااااااارب
    وطبعا الكل طااااااااااااااااار بعد الجول
    انا عن نفسى حسيت ان روحى طلعت منى وطااااارت ورجعت تانى
    وبعد الماتش يا معلم بالعربيات والمتوسيكلات واديها ههههههههههههه
    لسة داخل البيت دلوقتى بعمل شوية حاجات وراجع تانى اهيص للصبح
    يلاااااا مع السلامـــــــه
    تيجى معايا
    الف مبروووووووووووووك
    ووصلنا للسودان ...... عبال جنوب افريقيا


  7. #37
    الصورة الرمزية سمير صيام
    سمير صيام غير متواجد حالياً متـــداول بلاتـيـــــني
    تاريخ التسجيل
    Mar 2005
    الإقامة
    المتداول العربى
    العمر
    44
    المشاركات
    42,924

    افتراضي رد: مبروك لمصر

    الف مبروك لمصر
    وللتنبيه هذه مباراة كرة قدم ولا داعى لاى كلمات تجريح نهنئ مصر ونهنئى الجزائر فلديهم مباراة فاصلة ونهنئ الذى يستحق منهم التاهل وهارد لك للخاسر وبكل حب فنحن فى النهاية اشقاء

  8. #38
    الصورة الرمزية أحـمـد عـزام
    أحـمـد عـزام غير متواجد حالياً عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    الإقامة
    ♥♥♥
    العمر
    27
    المشاركات
    2,765

    افتراضي رد: مبروك لمصر

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مومنتم مشاهدة المشاركة
    ياعم قول مبروك بلاش مبارك دي
    انا بأتشاءم
    هههههههههه






























    براحتك ياغالي باهزر بس من الفرحة.
    هههههههه
    خلص اذا بتتشائم منها
    خلينا على مبروك

    على فكرة انا سمعت من الختيارين بيقولو مبروك اسم من اسماء الشيطان
    و مبارك من البركة و يبارك بينما مبروك من وين؟؟؟؟!!!!


    انا مأثر علي الماتش كمان

  9. #39
    الصورة الرمزية 300
    300
    300 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Sep 2009
    المشاركات
    890

    افتراضي رد: مبروك لمصر

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير صيام مشاهدة المشاركة
    الف مبروك لمصر
    وللتنبيه هذه مباراة كرة قدم ولا داعى لاى كلمات تجريح نهنئ مصر ونهنئى الجزائر فلديهم مباراة فاصلة ونهنئ الذى يستحق منهم التاهل وهارد لك للخاسر وبكل حب فنحن فى النهاية اشقاء

    بجد تحس انها حرب بين جزائر ومصر ليس هنا فقط
    بل اغلب منتديات عربيه
    هي كلها لعبه
    من وجهه نظري بسيطه
    سواء مصر او جزائر اذا وصلت كأس عالم ولعبت راح تحطم
    قلوب ملايين العرب
    لانه امامهم عمالقه هذه لعبه
    الله يكتب فيه خير
    بس بجد جمهور مصر بيستاهل كل احترام وتقدير لاني بجد شاهدتهم مره في قهوه وهم بيشجعوا منتخب حاجه حلوه والله هذا الانتماء وصوت الواحد ودعاء بيخليك حتى انت تشجع غصب
    ومباره لم اشاهدها للاسف لاني لا احب كره
    مبرووك منتخب مصري تعب كثير على نفسه وتعب جمهور وبالاخير لكل مجتهد نصيب
    ومبروك منتخب جزائر لانهم اشقاء مصرريين فرحه واحده
    اتمنى من مراقب اي كلام يدعوا الى كلمات تجريح ... الخ
    يتم حذفها لانه بعض للاسف عقله لايستوعب انه لعبه وهي للمرح
    بتمنى لكم توفيق

  10. #40
    الصورة الرمزية التوأم
    التوأم غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Sep 2007
    المشاركات
    82

    افتراضي رد: مبروك لمصر

    اول مرة اعرف ان مصر فيها شباب كتير اوى عنده طاقه رهيبه فى حب شىء و التجمع حول هدف واحد ..

    ما شاء الله طاقه بشريه رهيبه

    كان نفسى الشباب دول يتجمعوا على حاجة اهم من الكورة

    بس على رأى المثل ( الغاوى ينقط بطاقيته )

    الناس بتحب مصر اوى والله و كل واحد بيحبها بطريقته

    مبروك لمصر و إن شاء الله السودان تكون وش السعد علينا



  11. #41
    forexmen غير متواجد حالياً عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Mar 2009
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    1,770

  12. #42
    الصورة الرمزية limo_trader
    limo_trader غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Jun 2006
    الإقامة
    مصر - الســـويس
    العمر
    29
    المشاركات
    890

    افتراضي رد: مبروك لمصر

    اللهم لك الحمد والشكر
    الف مبروك لمصر وللمصريين

  13. #43
    الصورة الرمزية jnene
    jnene غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    العمر
    45
    المشاركات
    789

    افتراضي رد: مبروك لمصر

    الف مبروك لفريق مصر الحبيبه الفوز بالمباراة ولن أعزي فريق الجزائر بالخسارة لأنه كنا نتوقع مباراة بمعنى مباراة ولكن ما شاهدناه من لعب وفن وهجوم وأهداف فقط من الفريق المصري وكأن هم الجزائرين حماية مرماهم وتضيع الوقت ومسك لاعبين الفريق المصري واللعب والفن هو أخر همهم
    أنا اعتقد لو أن الفريق الجزائري لعب كما يجب وكانت تشكيلة الاعبين كما ينبغي لفريق يريد اللعب وليس الدفاع فقط لكانت النتيجة على الأقل 5-6 أهداف لمصر مقابل يمكن هدف واحد للجزائر
    والأن بالفعل أتضحت الصوره للمباراة القادمه بتقديري لن تقل عن النتيجه التي ذكرتها سابقا
    وبالتوفيق للجميع

  14. #44
    الصورة الرمزية TEXXON
    TEXXON غير متواجد حالياً مـتداول ذهـبي و عضو اللجنة الاستشارية سابقاً
    تاريخ التسجيل
    Nov 2007
    الإقامة
    لبنـــــــــان
    المشاركات
    2,979

    افتراضي رد: مبروك لمصر

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ......

    لا تزعلوا مني يا شباب

    بس ما الفرق اذا تاهلت مصر او الجزائر او حتى اي منهما خذ كاس العالم
    اين الانجاز في ذلك ؟؟؟؟؟

    والله لم نشهد اهتمام من الناس والعامة والمحطات والاعلام وغيره اثناء حرب غزة
    كما الحال مع هذه المباراة


    والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته ......

  15. #45
    Mr.Mahmoud غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Sep 2009
    الإقامة
    EGYPT
    العمر
    25
    المشاركات
    298

    افتراضي رد: مبروك لمصر

    يا حبيبتى يا أم الدنيا يا أغلى الأوطان







صفحة 3 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. مبروك مبروك مبروك ... لمصر الحبيبة .. ام الدنيا .
    By mnmn73 in forum استراحة اعضاء المتداول العربي
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 11-02-2008, 12:00 PM
  2. مبروك....لمصر
    By عبده المصرى in forum استراحة اعضاء المتداول العربي
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 20-10-2007, 03:47 PM

الاوسمة لهذا الموضوع


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33