النتائج 1 إلى 4 من 4

الموضوع: هو لية

الصورة الرمزية tifanytomato
    tifanytomato غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي هو لية

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
    اولا احب اشيد بالمنتدى الرائع اللى غير حاجات كتير فيا سيبكم من المكسب والخسارة والتعليم روح التعاون والاخاء السائدة فى المنتدى اسئل اى سؤال الف واحد يدلك ناس مشوفنهاش ولا عرفنها بندعيلها وناس ماتت مثل الوافى اللى عمرة ماشفتة ولا اعرفة بس الله اعلم بدعيلة ومن سوء حظى انى محضرتهوش اساتذة كبيرة المقام صغيرة السن بس اساتذة اخوانى عشان مطولش عليكم هدف معظمنا الربح وفية ربح وفير بس مشتت فى المنتدى مابين التوصيات وما بين الاستراتجيات وما بين اساتذة فى الموشرات وهناك الالاف الفرص يوميا لية ميكنش فية موضوع نسمية بالاهداف او الفرص ومحدش يكتب اى رد فية انا من اربع ساعات واخد فرصة على الدولار ين عاملة لحد دلوقت 50 نقطة عشان اخ عزيز اخد بالة منها إغلاق خارج البولنجر باند كام واحد شافها دى دعوة للفوز وانكار الذات ومتهيالى موجودة بكثرة فى المنتدى وشكرا

الصورة الرمزية nevyman99
    nevyman99 غير متواجد حالياً موقوف

افتراضي رد: هو لية

هذا من فضل الله عز وجل
    ربنا يبارك ويزيد وهذا يدل على انو الخير لسه موجود وصدق رسول الله حين قال (الخير فى وفى امتى الى يوم القيامه )

الصورة الرمزية tifanytomato
    tifanytomato غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

تمام الله ينور انا قصدى فية كام عملة فى السوق وفية كام استاذ فى المنتدى متخصص انا بكلم على الفرص الحقيقية يعنى دى فرصة ايد لوحدها متصقفش اللى يشوف فرصة على اى عملة يحطها فى موضوع مخصص و

الصورة الرمزية HAMEED
    HAMEED غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

فكره ممتازه جدا .. وانا اؤيدك بقوه

الاوسمة لهذا الموضوع

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17