النتائج 1 إلى 5 من 5
    الصورة الرمزية ea4m22
    ea4m22 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي نساعد بعضنا معايا مبلغ صغر و عايز شركه تعطي بونص 100% موثوقه و يكون البونص قابل للخسا

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

نساعد بعضنا معايا مبلغ صغر و عايز شركه تعطي بونص 100% موثوقه و يكون البونص قابل للخساره

مثل البونص الي كانت تعطيه شركة fxdd كان 50% و قابل للخساره

أنا دورت و لقيت الشركات التاليه و لكن لا علم لي بمصداقيتها و لا ان كان قابل للخساره :-

TradesPrime

FXPRIMUS

octafx

fbs

برجاء الي تعامل معهم يعطينا خبرته في تعاملهم من حيث الايداع و السحب و فرق الاسبريد

و اذا في شركات أخرى تقدم نفس البونص و موثوقه

أتمنى أن لا أكون اخترقت قوانين المنتدى بهذا المنتدى أنا لا أروج لأي شركة أنا بس عايز استفاد من تجارب الأعضاء مع الشركات

الصورة الرمزية Blitzkrieg
    Blitzkrieg غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

بونص fbs تهريج لانه غير قابل للخسارة ده بدون ذكر الاسبريد العالى بتاعهم بدون ادنى مبرر اصلا:
    Bonus funds are not included in Margin Call and Stop Out levels calculation.
    In the event, that your account balance or Equity falls below 30% of the bonus amount, the bonus will be canceled.

و octafx برضه تهريج:
    In case the equity of your account becomes less than the bonus size, the bonus will be cancelled.
    وبصراحة مش مفهوم يعنى ايه لو السيولة فى الحساب اقل من حجم البونص البونص هيتلغى!!
    لو المبلغ اللى معاك اصغر من 500$ مش هينفع تحصل على البونص بتاع اف اكس بريموس والرافعة اقصى حاجة 300 فى حالة اشتراكك فى العرض ومعنديش معلومات عن الشركة دى:
    The minimum deposit to apply for the Offer is USD 500 or currency equivalent.

The maximum leverage offered with this Offer is 300:1. If your existing account leverage is greater than the maximum leverage (300:1), by accepting the terms and conditions, you agree that your account leverage will be instantly reduced to 300:1. PRIMUS MARKETS is not liable for any loss due to the reduction in leverage.

tradesprime شكلها مش مريحنى ومعنديش معلومات عنها

الصورة الرمزية ابو لاما
    ابو لاما غير متواجد حالياً عضو نشيط

جرب ً Wforex.com لم اسحب منهم للان
    توقيع العضو
    2050

الصورة الرمزية Blitzkrieg
    Blitzkrieg غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

wforex شركة غير معروفة وكمان البونص بتاعهم غير قابل للخسارة:
    The bonus cannot be lost. In case of a negative floating profit (Equity) occurrence on the trading account, the margin requirements calculations completely depend on own funds on the account.

الصورة الرمزية alskndry
    alskndry متواجد حالياً فريق عمل المنتدى

نصيحة اخى الفاضل ابعد عن هذه الشركات لانها غير موثوقة

عن نفسى لم اسمع عنها سوى اف اكس دى ولى فيها حساب هى افضلهم واتعامل معها
    توقيع العضو
    فهرس بأهم موضوعاتى التعليمية

http://forum.arabictrader.com/t249104.html

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17