ورشة تحدى الفوركس نقاط مهمة لازم السعر يصل اليها وتحدى - الصفحة 5
صفحة 5 من 109 الأولىالأولى 12345678910111555105 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 61 إلى 75 من 1621
  1. #61
    تاريخ التسجيل
    Oct 2015
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    1,967

    افتراضي

    مادام نيتك هتشرح
    وانت ما شرحتش حاجة
    وانت في داخالك هتشرح كل حاجة
    يبقي كانك شرحت اللي ما شرحتوش لينا
    والمشروح شارح نفسه اصلا
    توقيع العضو
    --

  2. #62
    تاريخ التسجيل
    Jan 2018
    الإقامة
    السعودية
    المشاركات
    331

    افتراضي

    قلتلكم ماحيشرح شي

  3. #63
    تاريخ التسجيل
    Oct 2017
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    28

    افتراضي

    والله ماحدش هيزعل لو مشرحش حاجه هنبقى فرحانين خالص وهنحب ا/صلاح ساعتها أكتر أكتر

  4. #64
    تاريخ التسجيل
    Jul 2010
    الإقامة
    السعودية
    المشاركات
    1,240

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة KARKOR مشاهدة المشاركة
    مادام نيتك هتشرح
    وانت ما شرحتش حاجة
    وانت في داخالك هتشرح كل حاجة
    يبقي كانك شرحت اللي ما شرحتوش لينا
    والمشروح شارح نفسه اصلا
    ياريت تشرح الي انت شارحه ..

  5. #65
    تاريخ التسجيل
    Oct 2015
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    1,967

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رحمون مشاهدة المشاركة
    ياريت تشرح الي انت شارحه ..
    صدقني شرحته قبل ما اي حد يشرح زي شرحي المشروح شرح دقيق
    توقيع العضو
    --

  6. #66
    تاريخ التسجيل
    Feb 2018
    الإقامة
    السعودية
    المشاركات
    106

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 12good21 مشاهدة المشاركة
    سيترك المتداول العربي ويرحل بعد هذه الطريقه خلاص وجد الكنز

    ماهكذا تورد الابل يا 12good21


    استفزاز الرجال ومحاولة اجباره على شرحها بهذا الطريقه الاستفزازيه غير مجديه مع الرجال المحترمه

    رجل تعب على نفسه و قضاء شهور وسنين امام الشارت و تعلم وتعب على نفسه ويجي يفتح لنا مواضيع يشاركنا فيه افكاره

    ويتحمل البعض و الاسءله الي يرد عليها عشرات المرات في الموضوع والبعض لا يكلف نفسها حتى يقراء الردود قبل يسأل

    وتجي بكل بساطه تستفز الرجل ,

    معليش الرجل قل بيشرحها اذا شرحها هذا كرم تعودناه من رجل نبيل

    واذا لا هذا ابسط حق له ولايقلل منه ابدا ابدا

    فرجاء ادفع بالكلمة الطيبه وابتعد عن الاستفزاز و الدخول في النويا

    على قولت المثل الكلمه الطيبه تفتح لك في البحر طريق

    اما انت يا اخينا محمد وفقك الله ورزقك من حيث لاتحتسب

    و انت رمز وهامه وقامه نتعلم منها ونتبع اثرهم في هذا المجال

    واسف على الاطاله
    آخر تعديل بواسطة خدمة الأعضاء2 ، 22-07-2018 الساعة 03:52 AM

  7. #67
    تاريخ التسجيل
    May 2014
    الإقامة
    تركيا
    المشاركات
    253

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 12good21 مشاهدة المشاركة
    سيترك المتداول العربي ويرحل بعد هذه الطريقه خلاص وجد الكنز

    هذا الاسلوب ليس بالجديد .. .

    ما تقوم بهِ مستفز .. واضح انك تنتظر ان يتم وضع ما تريد لكي تختفي ولن تكلف نفسك عناء الاعتذار عن كلامك حتى قبل ان يضع شيئ صاحب الموضوع .

    كلامي موجه لكَ فقط .. اما لصاحب الموضوع فجزاه الله خيراً بمجرد ان يضع شيئ يجب على المتابع ان يجتهد ويحاول ان يصل الى ما يريده ويستعين بما تم وضعه هنا .. لا ان يطلب بهذا الاسلوب الرخيص ان يتم شرح الطريقة .. وهذا كله وصاحب الموضوع ربما من الصفحة الاولى قال انه سيشرحها وينتظر نجاحها .

    عذراً لو كان الكلام خارج عن محتوى الموضوع ..

    طلب خاص من الادارة ازالة هذه التعليقات ان امكن لان هدفها اخراج الموضوع عن مساره الصحيح ,

    شكراً للاخ السكندري على ما وضعه ومايضعه وما سيضعه عاجلاً ام اجلاً ..
    آخر تعديل بواسطة خدمة الأعضاء2 ، 22-07-2018 الساعة 04:08 AM

  8. #68
    تاريخ التسجيل
    Jul 2011
    الإقامة
    السعودية
    المشاركات
    11,149

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 12good21 مشاهدة المشاركة
    لا اتوقع ان يتم شرح الطريقه نهائيا. وان تم شرحها فسوف يتم التغيير في بعض شروطها لكي لاتكون بنفس قوتها في الفرص السابقه
    ما يحتاج شرح
    التشبعات السعرية واضحة في كل الفرص المكورة

  9. #69
    تاريخ التسجيل
    Feb 2018
    الإقامة
    البحرين
    المشاركات
    19

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BahrainBrokers مشاهدة المشاركة
    طلب ليس امرا من مشرفنا الغالي الاسكندري
    مستويات NZD/CAD رحم الله والديك
    بانتظارك وكذلك طمعان بكرمك مره ثاني وهو تشرح الطريقة
    للرفع وللتذكير جزاك الله خيرا

  10. #70
    تاريخ التسجيل
    Feb 2011
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    10,760

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BahrainBrokers مشاهدة المشاركة
    للرفع وللتذكير جزاك الله خيرا
    اسف ياغالى على التاخير

    بالنسبة للنيوز كندى

    لو عايز تدخل من السعر الحالى بلاش

    لانه غالبا هيبقى فى منطقة تذبذب

    ولو داخل عليه هو غالبا ياغالى سيصل الى 0.8980 ويعدها هيكمل الى 0.9050

    تحياتى ياغالى وجزاك الله خيرا على دعاءك
    توقيع العضو
    فهرس بأهم موضوعاتى التعليمية

    http://forum.arabictrader.com/t249104.html

  11. #71
    تاريخ التسجيل
    Feb 2011
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    10,760

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة RALOVEERTEAM007 مشاهدة المشاركة
    هذا الاسلوب ليس بالجديد .. .

    ما تقوم بهِ مستفز .. واضح انك تنتظر ان يتم وضع ما تريد لكي تختفي ولن تكلف نفسك عناء الاعتذار عن كلامك حتى قبل ان يضع شيئ صاحب الموضوع .

    كلامي موجه لكَ فقط .. اما لصاحب الموضوع فجزاه الله خيراً بمجرد ان يضع شيئ يجب على المتابع ان يجتهد ويحاول ان يصل الى ما يريده ويستعين بما تم وضعه هنا .. لا ان يطلب بهذا الاسلوب الرخيص ان يتم شرح الطريقة .. وهذا كله وصاحب الموضوع ربما من الصفحة الاولى قال انه سيشرحها وينتظر نجاحها .

    عذراً لو كان الكلام خارج عن محتوى الموضوع ..

    طلب خاص من الادارة ازالة هذه التعليقات ان امكن لان هدفها اخراج الموضوع عن مساره الصحيح ,

    شكراً للاخ السكندري على ما وضعه ومايضعه وما سيضعه عاجلاً ام اجلاً ..

    تسلم حبيبى وبارك الله فيك

    وطبعا انا عارف انها مجرد اتسفزاز من اخى العزيز عشان اشرح الطريقة الان

    بس انا قلت ياجماعة نجرب ونشوف الاول مدى قوتها

    لانها مازلت تحت التجربة ولسه بعدل عليها والله

    تحياتى لحضرتك ياغالى

    واشكرك على رقيك وذوقك وكلامك
    توقيع العضو
    فهرس بأهم موضوعاتى التعليمية

    http://forum.arabictrader.com/t249104.html

  12. #72
    تاريخ التسجيل
    Feb 2011
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    10,760

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة WALEED1272 مشاهدة المشاركة

    ماهكذا تورد الابل يا 12good21


    استفزاز الرجال ومحاولة اجباره على شرحها بهذا الطريقه الاستفزازيه غير مجديه مع الرجال المحترمه

    رجل تعب على نفسه و قضاء شهور وسنين امام الشارت و تعلم وتعب على نفسه ويجي يفتح لنا مواضيع يشاركنا فيه افكاره

    ويتحمل البعض و الاسءله الي يرد عليها عشرات المرات في الموضوع والبعض لا يكلف نفسها حتى يقراء الردود قبل يسأل

    وتجي بكل بساطه تستفز الرجل ,

    معليش الرجل قل بيشرحها اذا شرحها هذا كرم تعودناه من رجل نبيل

    واذا لا هذا ابسط حق له ولايقلل منه ابدا ابدا

    فرجاء ادفع بالكلمة الطيبه وابتعد عن الاستفزاز و الدخول في النويا

    على قولت المثل الكلمه الطيبه تفتح لك في البحر طريق

    اما انت يا اخينا محمد وفقك الله ورزقك من حيث لاتحتسب

    و انت رمز وهامه وقامه نتعلم منها ونتبع اثرهم في هذا المجال

    واسف على الاطاله
    اشكرك من كل قلبى اخى العزيز وليد

    ربنا يبارك فى حضرتك وشكرا لذوقك وكلامك الطيب

    وان شاء الله الطريقة يكون فيها خير للجميع

    وطبعا اعذر الاخ الكريم لانه مستعجل

    وان كان خانه التعبير او بيحاول ينرفزنى بس ده صعب

    لانى الحمد الله لايمكن ذلك مع اخوة اعزاء

    اشكرك مرة ثانية حبيبى الغالى
    توقيع العضو
    فهرس بأهم موضوعاتى التعليمية

    http://forum.arabictrader.com/t249104.html

  13. #73
    تاريخ التسجيل
    Feb 2011
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    10,760

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AMdKago مشاهدة المشاركة
    والله ماحدش هيزعل لو مشرحش حاجه هنبقى فرحانين خالص وهنحب ا/صلاح ساعتها أكتر أكتر
    تسلم حبيبى ربى يبارك فى حضرتك

    اشكرك من كل قلبى ولك ودى وحبى
    توقيع العضو
    فهرس بأهم موضوعاتى التعليمية

    http://forum.arabictrader.com/t249104.html

  14. #74
    تاريخ التسجيل
    Feb 2011
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    10,760

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdoucr7 مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم اخي
    بالتوفيق متابع لك ان شاء الله
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ameeeeeeeer مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ..فعلا عملك رائع في جميع المواضيع اخ سكندري وبتمنى منك عندما يكون معك متسع من الوقت تشرحلنا طريقة تحديد النقاط هذه بحيث انو نضيفها لاستراتيجياتنا المختلفة ونتابع معاك ومع المنتدى الكريم اللي تعلمنا منه الف باء الفوركس ..مشكور جدا
    وعليكم السلام ورحمة الله

    تسلموا يارب وجزاكم الله خيرا

    وان شاء الله ربنا يسهل بس نجرب الاول ونشوف مدى قوتها

    وعمرى ما هبخل عليكم بحاجة ان شاء الله
    توقيع العضو
    فهرس بأهم موضوعاتى التعليمية

    http://forum.arabictrader.com/t249104.html

  15. #75
    تاريخ التسجيل
    Feb 2011
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    10,760

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 12good21 مشاهدة المشاركة
    سيترك المتداول العربي ويرحل بعد هذه الطريقه خلاص وجد الكنز
    الاخ العزيز اللى بيرتبط بمكان عمره ما بيتركه

    وانا بحب الارتباط بالمنتدى ومع الناس

    وعلى فكرة علم يتعلمه شخص بيكون صدقة جارية افضل من مال الدنيا

    فو الله العظيم عمرى ما هسيبكم ولا اترككم
    توقيع العضو
    فهرس بأهم موضوعاتى التعليمية

    http://forum.arabictrader.com/t249104.html

صفحة 5 من 109 الأولىالأولى 12345678910111555105 ... الأخيرةالأخيرة