صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 16
  1. #1
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    العمر
    43
    المشاركات
    2,683

    افتراضي هل تم تعويض احد من عملاء شركة الباري Alpari؟ او ارجاع رأس ماله كاملا؟

    كما في العنوان فقط
    هل تم تعويض احد من عملاء شركة الباري Alpari؟ او ارجاع رأس ماله كاملا؟

  2. #2
    الصورة الرمزية ابو.هادي
    ابو.هادي غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Jan 2015
    الإقامة
    المدينة المنورة
    المشاركات
    480

    افتراضي

    يقولون ان الهيئة البريطانية تطلب تامين من شركات الفوركس لتعويض الناس بحال الافلاس
    بس انا شايف مع القصه الحقيقة هذه ان هذه مجرد كلام على وررررق

    ومن يريد ان يخرق عيونى يتفضل بشرط تقديم صورة حقيقة لشاشة مراسلات بينه وبين هيئة بريطانية وصورة من كشف حسابة انه استلم مبلغه كامل
    اما مشاركة من معرف وهمى ويقول نعم استلمت اموالى بدون اى دليل ليس ملعوب فية فوتوشوب
    اتمنى ان يخاف الله ويوم الحساب يوم القيامه لانى غريمة بكون ششششخصيا

  3. #3
    الصورة الرمزية mostafa magdy
    mostafa magdy غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Jun 2015
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    13

    افتراضي

    كله كذب ف كذب

    كله وهم ف وهم

    ربنا ينتقم من كل مضلل

  4. #4
    الصورة الرمزية MOF
    MOF
    MOF غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Oct 2007
    الإقامة
    مصر
    العمر
    44
    المشاركات
    314

    افتراضي

    انا كنت عميل في شركة الباري فرع بريطانيا
    والشركة أفلست طبعا
    وعرفت انه تم الاستحواذ عليها من شركة جديدة اسمها
    ETX Capital
    ومن وقتها وهما كل يوم رسائل على الايميل الخاص بي ، اعلانات واغراءات لفتح حساب جديد معهم
    لدرجه انه كل كام يوم الاقي اتصال دولي بيجيلي
    المهم الحمد لله انا كنت مشارك بمبلغ بسيط جدا
    ومرة واحد من اللي رديت على تليفوناتهم بيقنعني اني افتح حساب معهم وانهم استحوذو على قايمه عملاء الباري فرع بريطانيا
    رديت عليه ببساطه وبصدر مفتوح ( رجعولي فلوسي الاول وبعدين اشوف مصداقيتكم وافكر افتح ولا لا )
    قللي حضرتك افتح حساب جديد واكيد الشركة هترجع فلوسك
    ضحكت واغلقت المكالمه ، ومن وقتها بطلو يتصلو بيا
    توقيع العضو
    محمد فتحي - متداول حر

  5. #5
    الصورة الرمزية asel1421
    asel1421 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Mar 2009
    الإقامة
    المملكة العربية السعودية
    المشاركات
    238

    افتراضي

    اخواني الاعزاء
    كان لدي حساب لدى الباري بريطانيا وقت افلاسها وتم حجز اموالي من قبل هيئة الرقابة البريطانية
    وتمت من مراسلتي بعد حوالي خمسة اشهر من ايقاف شركة الباري من قبل السلطات الرقابية لاكمال نموذج المطالبة باموالي لدى الباري وتجاوبت معهم واكملت تعبئة النموذج
    وبعد حوالي الشهر اتاني ايميل من هيئة الرقابة تخيرني بين تزويدهم برقم حسابي البنكي لاعادة الاموال لي أو فتح حساب لدى شركة etx البريطانية
    قبلت فتح حساب لدى etx وتم تحويل كامل اموالي للشركة المذكورة بعد ان قامت الشركة بفتح حساب تداول جديد لديهم
    وتم التداول لمدة اسبوعين لديهم
    بعد ذلك لاحظت حدوث فروق اسعار وفجوات سعرية كبيرة جدا على الميتاتريدر الخاص بهم مقارنة بالشركات الاخرى مما دعاني الى الخوف من التداول معهم
    وقررت سحب اموالي الموجودة لديهم واتصلت بهم وحدث بالفعل ان زودتهم برقم حسابي البنكي في بلدي وبعد حوالي ثلاثة ايام تم تحويل جميع المبالغ لحسابي البنكي دون مماطله او سؤال
    والله على ما اقول شهيد
    للمعلومية فقط

  6. #6
    الصورة الرمزية sa7s
    sa7s غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Jun 2013
    الإقامة
    تونس
    المشاركات
    153

    افتراضي

    تم التعويض؛ وصلت الأموال منذ أسبوع أو 10 أيام؛ انصح كل شخص أن لا يتعامل إلا مع الشركات التي تخضع للرقابة البريطانية...

    FSCS confirmation e-mail of Alpari electronic compensation payment

    Dear Client

    Alpari (UK) Limited (in special administration) (“the Company”)

    The Joint Special Administrators (JSAs) have been working with the Financial Services Compensation Scheme (FSCS) to enable you to assign your claim to FSCS.

    This email is to confirm that FSCS have determined that you are eligible for compensation under FSCS’s Compensation (COMP) Rules and that an electronic payment has been paid by FSCS to your bank account in accordance with the payment instructions provided by you on the Claims Portal.

    Please note that, in the cases of failed payments, you may be contacted by the JSAs requesting further confirmation of your bank details. If you do not receive payment or further correspondence from the JSAs as outlined above within 7 working days of receipt of this email, or if you have any further questions regarding the compensation payment, you should contact FSCS directly. Full FSCS contact details can be found by clicking on the following link:

    http://www.fscs.org.uk/contact-us/
    Please ensure you have your FSCS reference number ready when you contact them. Your FSCS reference number can be found on their payment which will appear on your bank account. If you do not know your FSCS reference number, please be ready to confirm your name, address and date of birth.

    If you have requested payment to be made to your account at ETX Capital, they will be in contact shortly to confirm receipt of your compensation payment.

    FSCS compensation payment

    The compensation amount is the value of your claim (unless it was in excess of £50,000) which was agreed on the Claims Portal. All compensation payments made by FSCS are in US dollars. This ensures that compensation payment will be consistent with the currency of client money distributions in the Special Administration.

    FSCS can pay compensation of up to £50,000 per claimant. The US dollar equivalent of this amount, as at 19 January 2015, was US$75,790. If your claim is for more than £50,000, when the JSAs make distributions, they will be paid to FSCS in respect of your claims. FSCS will transfer the value of that distribution relating to your claim on to you until you have recovered your full claim against the Company, should that time arise.

    Further information about FSCS’s process is available on FSCS’s website:

    http://www.fscs.org.uk/what-we-cover...ri-uk-limited/
    If you do not understand how your compensation has been calculated or if you have a query about the balance, you should contact FSCS.

    FSCS payment terms

    FSCS provides compensation for financial losses suffered only where these losses cannot be paid by anyone else. If you have received compensation from anyone else you must tell FSCS immediately. If you have already sold your right to claim against the Company to someone else again, you are not entitled to any FSCS payment and you must return the compensation payment to them. Please note: once compensation payment is banked you will no longer have the legal right to sell your debt to another party.

    Your acceptance of this payment automatically transfers to FSCS your legal right to claim against the Company and transfers to FSCS your legal right to claim against any other party in respect of this loss, and to sell the debt to another party. As part of this agreement, you must repay FSCS if you receive a recovery from us, the JSAs, or anyone else which has not already been accounted for in FSCS’s compensation calculation. Under this legal transfer, any money that would otherwise be due to you will now be due to FSCS.

    The compensation payment is in full and final settlement of your compensation entitlement from FSCS.

    FSCS’s Payment Terms are also available on its website:

    http://www.fscs.org.uk/investment-payment-terms/
    For more information, or to request a paper copy of the compensation terms, please contact FSCS.


    Kind regards
    Richard Heis

    Joint Special Administrator

    Mark Granville Firmin, Richard Heis and Samantha Rae Bewick were appointed as joint special administrators of Alpari (UK) Limited on 19 January 2015.

    The affairs, business and property of Alpari (UK) Limited are being managed by the joint special administrators who contract as agents of Alpari (UK) Limited without personal liability.

    Mark Granville Firmin, Richard Heis and Samantha Rae Bewick are authorised to act as insolvency practitioners by the Institute of Chartered Accountants in England and Wales.

    Alpari (UK) Limited is authorised and regulated by the Financial Conduct Authority. FCA reference number 448002. Registered in England No. 05284142. Registered Office: 15 Canada Square, London, E14 5GL.

  7. #7
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    العمر
    43
    المشاركات
    2,683

    افتراضي

    آمين

  8. #8
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    العمر
    43
    المشاركات
    2,683

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة asel1421 مشاهدة المشاركة
    اخواني الاعزاء
    كان لدي حساب لدى الباري بريطانيا وقت افلاسها وتم حجز اموالي من قبل هيئة الرقابة البريطانية
    وتمت من مراسلتي بعد حوالي خمسة اشهر من ايقاف شركة الباري من قبل السلطات الرقابية لاكمال نموذج المطالبة باموالي لدى الباري وتجاوبت معهم واكملت تعبئة النموذج
    وبعد حوالي الشهر اتاني ايميل من هيئة الرقابة تخيرني بين تزويدهم برقم حسابي البنكي لاعادة الاموال لي أو فتح حساب لدى شركة etx البريطانية
    قبلت فتح حساب لدى etx وتم تحويل كامل اموالي للشركة المذكورة بعد ان قامت الشركة بفتح حساب تداول جديد لديهم
    وتم التداول لمدة اسبوعين لديهم
    بعد ذلك لاحظت حدوث فروق اسعار وفجوات سعرية كبيرة جدا على الميتاتريدر الخاص بهم مقارنة بالشركات الاخرى مما دعاني الى الخوف من التداول معهم
    وقررت سحب اموالي الموجودة لديهم واتصلت بهم وحدث بالفعل ان زودتهم برقم حسابي البنكي في بلدي وبعد حوالي ثلاثة ايام تم تحويل جميع المبالغ لحسابي البنكي دون مماطله او سؤال
    والله على ما اقول شهيد
    للمعلومية فقط
    بارك الله بيك اخي الكريم، كنت حابب اتأكد من هالمعلومة

  9. #9
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    العمر
    43
    المشاركات
    2,683

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sa7s مشاهدة المشاركة
    تم التعويض؛ وصلت الأموال منذ أسبوع أو 10 أيام؛ انصح كل شخص أن لا يتعامل إلا مع الشركات التي تخضع للرقابة البريطانية...

    FSCS confirmation e-mail of Alpari electronic compensation payment

    Dear Client

    Alpari (UK) Limited (in special administration) (“the Company”)

    The Joint Special Administrators (JSAs) have been working with the Financial Services Compensation Scheme (FSCS) to enable you to assign your claim to FSCS.

    This email is to confirm that FSCS have determined that you are eligible for compensation under FSCS’s Compensation (COMP) Rules and that an electronic payment has been paid by FSCS to your bank account in accordance with the payment instructions provided by you on the Claims Portal.

    Please note that, in the cases of failed payments, you may be contacted by the JSAs requesting further confirmation of your bank details. If you do not receive payment or further correspondence from the JSAs as outlined above within 7 working days of receipt of this email, or if you have any further questions regarding the compensation payment, you should contact FSCS directly. Full FSCS contact details can be found by clicking on the following link:

    http://www.fscs.org.uk/contact-us/
    Please ensure you have your FSCS reference number ready when you contact them. Your FSCS reference number can be found on their payment which will appear on your bank account. If you do not know your FSCS reference number, please be ready to confirm your name, address and date of birth.

    If you have requested payment to be made to your account at ETX Capital, they will be in contact shortly to confirm receipt of your compensation payment.

    FSCS compensation payment

    The compensation amount is the value of your claim (unless it was in excess of £50,000) which was agreed on the Claims Portal. All compensation payments made by FSCS are in US dollars. This ensures that compensation payment will be consistent with the currency of client money distributions in the Special Administration.

    FSCS can pay compensation of up to £50,000 per claimant. The US dollar equivalent of this amount, as at 19 January 2015, was US$75,790. If your claim is for more than £50,000, when the JSAs make distributions, they will be paid to FSCS in respect of your claims. FSCS will transfer the value of that distribution relating to your claim on to you until you have recovered your full claim against the Company, should that time arise.

    Further information about FSCS’s process is available on FSCS’s website:

    http://www.fscs.org.uk/what-we-cover...ri-uk-limited/
    If you do not understand how your compensation has been calculated or if you have a query about the balance, you should contact FSCS.

    FSCS payment terms

    FSCS provides compensation for financial losses suffered only where these losses cannot be paid by anyone else. If you have received compensation from anyone else you must tell FSCS immediately. If you have already sold your right to claim against the Company to someone else again, you are not entitled to any FSCS payment and you must return the compensation payment to them. Please note: once compensation payment is banked you will no longer have the legal right to sell your debt to another party.

    Your acceptance of this payment automatically transfers to FSCS your legal right to claim against the Company and transfers to FSCS your legal right to claim against any other party in respect of this loss, and to sell the debt to another party. As part of this agreement, you must repay FSCS if you receive a recovery from us, the JSAs, or anyone else which has not already been accounted for in FSCS’s compensation calculation. Under this legal transfer, any money that would otherwise be due to you will now be due to FSCS.

    The compensation payment is in full and final settlement of your compensation entitlement from FSCS.

    FSCS’s Payment Terms are also available on its website:

    http://www.fscs.org.uk/investment-payment-terms/
    For more information, or to request a paper copy of the compensation terms, please contact FSCS.


    Kind regards
    Richard Heis

    Joint Special Administrator

    Mark Granville Firmin, Richard Heis and Samantha Rae Bewick were appointed as joint special administrators of Alpari (UK) Limited on 19 January 2015.

    The affairs, business and property of Alpari (UK) Limited are being managed by the joint special administrators who contract as agents of Alpari (UK) Limited without personal liability.

    Mark Granville Firmin, Richard Heis and Samantha Rae Bewick are authorised to act as insolvency practitioners by the Institute of Chartered Accountants in England and Wales.

    Alpari (UK) Limited is authorised and regulated by the Financial Conduct Authority. FCA reference number 448002. Registered in England No. 05284142. Registered Office: 15 Canada Square, London, E14 5GL.
    جزاك الله خيرا اخي، انا انصح بعدم التعامل الا مع الشركات المرخصة من الرقابة البريطانية FCA

  10. #10
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    العمر
    43
    المشاركات
    2,683

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MOF مشاهدة المشاركة
    انا كنت عميل في شركة الباري فرع بريطانيا
    والشركة أفلست طبعا
    وعرفت انه تم الاستحواذ عليها من شركة جديدة اسمها
    ETX Capital
    ومن وقتها وهما كل يوم رسائل على الايميل الخاص بي ، اعلانات واغراءات لفتح حساب جديد معهم
    لدرجه انه كل كام يوم الاقي اتصال دولي بيجيلي
    المهم الحمد لله انا كنت مشارك بمبلغ بسيط جدا
    ومرة واحد من اللي رديت على تليفوناتهم بيقنعني اني افتح حساب معهم وانهم استحوذو على قايمه عملاء الباري فرع بريطانيا
    رديت عليه ببساطه وبصدر مفتوح ( رجعولي فلوسي الاول وبعدين اشوف مصداقيتكم وافكر افتح ولا لا )
    قللي حضرتك افتح حساب جديد واكيد الشركة هترجع فلوسك
    ضحكت واغلقت المكالمه ، ومن وقتها بطلو يتصلو بيا
    راسل الرقابة البريطانية FCA

  11. #11
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    العمر
    43
    المشاركات
    2,683

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sa7s مشاهدة المشاركة
    تم التعويض؛ وصلت الأموال منذ أسبوع أو 10 أيام؛ انصح كل شخص أن لا يتعامل إلا مع الشركات التي تخضع للرقابة البريطانية...

    FSCS confirmation e-mail of Alpari electronic compensation payment

    Dear Client

    Alpari (UK) Limited (in special administration) (“the Company”)

    The Joint Special Administrators (JSAs) have been working with the Financial Services Compensation Scheme (FSCS) to enable you to assign your claim to FSCS.

    This email is to confirm that FSCS have determined that you are eligible for compensation under FSCS’s Compensation (COMP) Rules and that an electronic payment has been paid by FSCS to your bank account in accordance with the payment instructions provided by you on the Claims Portal.

    Please note that, in the cases of failed payments, you may be contacted by the JSAs requesting further confirmation of your bank details. If you do not receive payment or further correspondence from the JSAs as outlined above within 7 working days of receipt of this email, or if you have any further questions regarding the compensation payment, you should contact FSCS directly. Full FSCS contact details can be found by clicking on the following link:

    http://www.fscs.org.uk/contact-us/
    Please ensure you have your FSCS reference number ready when you contact them. Your FSCS reference number can be found on their payment which will appear on your bank account. If you do not know your FSCS reference number, please be ready to confirm your name, address and date of birth.

    If you have requested payment to be made to your account at ETX Capital, they will be in contact shortly to confirm receipt of your compensation payment.

    FSCS compensation payment

    The compensation amount is the value of your claim (unless it was in excess of £50,000) which was agreed on the Claims Portal. All compensation payments made by FSCS are in US dollars. This ensures that compensation payment will be consistent with the currency of client money distributions in the Special Administration.

    FSCS can pay compensation of up to £50,000 per claimant. The US dollar equivalent of this amount, as at 19 January 2015, was US$75,790. If your claim is for more than £50,000, when the JSAs make distributions, they will be paid to FSCS in respect of your claims. FSCS will transfer the value of that distribution relating to your claim on to you until you have recovered your full claim against the Company, should that time arise.

    Further information about FSCS’s process is available on FSCS’s website:

    http://www.fscs.org.uk/what-we-cover...ri-uk-limited/
    If you do not understand how your compensation has been calculated or if you have a query about the balance, you should contact FSCS.

    FSCS payment terms

    FSCS provides compensation for financial losses suffered only where these losses cannot be paid by anyone else. If you have received compensation from anyone else you must tell FSCS immediately. If you have already sold your right to claim against the Company to someone else again, you are not entitled to any FSCS payment and you must return the compensation payment to them. Please note: once compensation payment is banked you will no longer have the legal right to sell your debt to another party.

    Your acceptance of this payment automatically transfers to FSCS your legal right to claim against the Company and transfers to FSCS your legal right to claim against any other party in respect of this loss, and to sell the debt to another party. As part of this agreement, you must repay FSCS if you receive a recovery from us, the JSAs, or anyone else which has not already been accounted for in FSCS’s compensation calculation. Under this legal transfer, any money that would otherwise be due to you will now be due to FSCS.

    The compensation payment is in full and final settlement of your compensation entitlement from FSCS.

    FSCS’s Payment Terms are also available on its website:

    http://www.fscs.org.uk/investment-payment-terms/
    For more information, or to request a paper copy of the compensation terms, please contact FSCS.


    Kind regards
    Richard Heis

    Joint Special Administrator

    Mark Granville Firmin, Richard Heis and Samantha Rae Bewick were appointed as joint special administrators of Alpari (UK) Limited on 19 January 2015.

    The affairs, business and property of Alpari (UK) Limited are being managed by the joint special administrators who contract as agents of Alpari (UK) Limited without personal liability.

    Mark Granville Firmin, Richard Heis and Samantha Rae Bewick are authorised to act as insolvency practitioners by the Institute of Chartered Accountants in England and Wales.

    Alpari (UK) Limited is authorised and regulated by the Financial Conduct Authority. FCA reference number 448002. Registered in England No. 05284142. Registered Office: 15 Canada Square, London, E14 5GL.
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة asel1421 مشاهدة المشاركة
    اخواني الاعزاء
    كان لدي حساب لدى الباري بريطانيا وقت افلاسها وتم حجز اموالي من قبل هيئة الرقابة البريطانية
    وتمت من مراسلتي بعد حوالي خمسة اشهر من ايقاف شركة الباري من قبل السلطات الرقابية لاكمال نموذج المطالبة باموالي لدى الباري وتجاوبت معهم واكملت تعبئة النموذج
    وبعد حوالي الشهر اتاني ايميل من هيئة الرقابة تخيرني بين تزويدهم برقم حسابي البنكي لاعادة الاموال لي أو فتح حساب لدى شركة etx البريطانية
    قبلت فتح حساب لدى etx وتم تحويل كامل اموالي للشركة المذكورة بعد ان قامت الشركة بفتح حساب تداول جديد لديهم
    وتم التداول لمدة اسبوعين لديهم
    بعد ذلك لاحظت حدوث فروق اسعار وفجوات سعرية كبيرة جدا على الميتاتريدر الخاص بهم مقارنة بالشركات الاخرى مما دعاني الى الخوف من التداول معهم
    وقررت سحب اموالي الموجودة لديهم واتصلت بهم وحدث بالفعل ان زودتهم برقم حسابي البنكي في بلدي وبعد حوالي ثلاثة ايام تم تحويل جميع المبالغ لحسابي البنكي دون مماطله او سؤال
    والله على ما اقول شهيد
    للمعلومية فقط
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قديم ومخضرم مشاهدة المشاركة
    يقولون ان الهيئة البريطانية تطلب تامين من شركات الفوركس لتعويض الناس بحال الافلاس
    بس انا شايف مع القصه الحقيقة هذه ان هذه مجرد كلام على وررررق

    ومن يريد ان يخرق عيونى يتفضل بشرط تقديم صورة حقيقة لشاشة مراسلات بينه وبين هيئة بريطانية وصورة من كشف حسابة انه استلم مبلغه كامل
    اما مشاركة من معرف وهمى ويقول نعم استلمت اموالى بدون اى دليل ليس ملعوب فية فوتوشوب
    اتمنى ان يخاف الله ويوم الحساب يوم القيامه لانى غريمة بكون ششششخصيا
    ايش رايك اخي استاذ قديم ومخضرم ؟

  12. #12
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    العمر
    43
    المشاركات
    2,683

    افتراضي

    ??????????

  13. #13
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    العمر
    43
    المشاركات
    2,683

    افتراضي

    u p

  14. #14
    الصورة الرمزية الوزير
    الوزير غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Feb 2005
    الإقامة
    السعودية
    المشاركات
    671

    افتراضي

    انا وصلت اموالي كامله لانها اقل من 50 الف دولار

    اللي اكثر من 50 الف استردوا 75% من اموالهم

    ومن زمان رجعت الفلوس

  15. #15
    الصورة الرمزية ismail1
    ismail1 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Oct 2015
    الإقامة
    المغرب
    المشاركات
    108

    افتراضي

    السلام عليكم
    شركة الباري alpari.com
    من جربها

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17