صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 16
    الصورة الرمزية PalExperts_Forex
    PalExperts_Forex غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي شركة ايرون فوركس IRON Forex

السلام عليكم

هل يستطيع احد ان يدلني او يعطيني رقم الاتصال الخاص بشركة ايرون فوركس بالاردن ومصر والامارات العربية المتحدة

وشكرا

الصورة الرمزية PalExperts_Forex
    PalExperts_Forex غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليكم
    ارجو ممن لديه خبرة مؤخرا بعمليات السحب من هذه الركة ان يشاركنا بها حيث انني اعاني من مشكلة بعمليات السحب منهم.

هل من احد وجهته نفس المشكلة

ارجو المشاركة

مع الاحترام

الصورة الرمزية hossam-hr
    hossam-hr غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

أخي الكريم أتمنى أن لا تكون مبالغك كبيرة لآني قرأت في بعض المنتديات تحذير من التعامل معهم, أرجو أن لا تتشاءم و تبحث عن من تعامل معهم

الصورة الرمزية maao2004
    maao2004 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة PalExperts_Forex مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم
    ارجو ممن لديه خبرة مؤخرا بعمليات السحب من هذه الركة ان يشاركنا بها حيث انني اعاني من مشكلة بعمليات السحب منهم.

هل من احد وجهته نفس المشكلة

ارجو المشاركة

مع الاحترام
    احد المتاجرات يا اخى اعرفها معرفة قريبة تواجه مشكلة فى سحب أمواله المقدرة بأكثر من 3000 دولار منذ 26 يناير وحتى اليوم ولم يصل اى شىء وفى النهاية تم ارجاع المبلغ لحسابه فى يوم 20 فبراير بعد ان تمت معالجتها وقالو لها المبلغ سوف يوضع فى البنك ولكن بعد 15 يوم من الانتظار عندما طالبتهم بصورة من السويفت وعرفو ان الامر سيفضح قاموا بارجاع الاموال لحسابها بحجة ان هناك تداولات مشبوهة فى تداولاتها وجارى التحقيق فيها وسوف نعلمكم بعد الانتهاء منها
    ارجو الحظر من الشركة ومن التعامل معها هذه الايام
    خاصة مدير حسابات يدعى محمد شعيب وآخر يسمى مؤمن
    انتبهوا جيدا من الشركة وانها تطمئنكم اعرفووا انها خسرت الكثير من الاموال فى حادثة الفرنك المعروفة
    عمليات السحب اسبحت تتم بصعوبة ولا تتم من الاساس وسوف اجعل صديقى يضع كل ما لديه من مستندات اذا لزم الامر ليعرفكم بحقيقة ما يحدث معه
    انتبهو ثم انتبهو
    كل من يقع حسابه مع مدير حسابات محمد شعيب لا يضع به اى اموال ويجب تغييره قبل وضع الاموال وارسال رسالة من الشركة تؤكد تغييره وايضا مدير حسابات يسمى مؤمن
    انتبهو ثم انتبهو

الصورة الرمزية أيرون
    أيرون غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي مشكلة السحب بشركة أيرون

سلام عليكم

أن يشتكي شخص أو عدة أشخاص هذا ليس معناه أن العطل من الشركة, لدى شركة أيرون بدل ترخيص واحد لديها 8 تراخيص دولية كلها موجودة ومعلن عنها على موقعنا الرسمي مع لينك مباشر للمرخص. ليس معنى أن يشتكي شخص أو عدة أشخاص أن نجزم أن الشركة لديها مشكلة, ولكن بإمكان أي واحد من حضرتكم زيارة أو مراسلة أي مرخص والاستفسار إذا كان على شركة أيرون أي نقطة. أما القيل والقال فهذا كلام لا معنى له. وأنا أطلب من أي شخص لديه مشكلة بالسحب أن يتفضل ويوضع رقم حسابه هنا أمام الجميع, وطريقة تداوله بوضع تاريخ الصفقات, وأنا أتحدى أن يكون هناك مشكلة لأي شخص يتداول بشكل نظامي, فقط الأشخاص الذين حاولوا التلاعب وسرقة الشركة لديهم مشاكل بالسحب. وإلا لكانت الشركة الأن تغرق بالغرامات المفروضة من المرخصين. وكفا ضحك على الناس ووضع عبارات مثل "أنا لدي مستندات" لو كان لديك مستندات لكنت وضعتها من الأول, وكفا تلاعب بالناس لمجرد أنك تعرف أسم شخص أو شخصين يعملون بالشركة, أنا ممكن أزودك بأسماء 1150 شخص يعملون بالشركة لو تحب.

ضع رقم حسابك وتاريخ الصفقات لو كنت صادق, نحن لدينا كل شيء عن هذه الحسابات ولكن سياسة سرية العملاء تمنعنا من نشر معلومات أي شخص, أنت كما تدعي صاحب الحساب وصاحب حق, تفضل وأعلن عن تفاصيل الحساب. وإلا فالرجاء عدم نشر الأكاذيب والأضاليل برمي إشاعات وكلام ليس له أساس من الصحة وأرجو من الكل تذكر القاعدة القانونية المتهم بريء حتى تثبت الادانة, لحد الأن لم تتم إدانة شركة أيرون من قبل أي مرخص. فهل نصدق المرخص أم نصدق كلام المدعيين؟

الصورة الرمزية AlTair
    AlTair غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أيرون مشاهدة المشاركة
    سلام عليكم

أن يشتكي شخص أو عدة أشخاص هذا ليس معناه أن العطل من الشركة, لدى شركة أيرون بدل ترخيص واحد لديها 8 تراخيص دولية كلها موجودة ومعلن عنها على موقعنا الرسمي مع لينك مباشر للمرخص. ليس معنى أن يشتكي شخص أو عدة أشخاص أن نجزم أن الشركة لديها مشكلة, ولكن بإمكان أي واحد من حضرتكم زيارة أو مراسلة أي مرخص والاستفسار إذا كان على شركة أيرون أي نقطة. أما القيل والقال فهذا كلام لا معنى له. وأنا أطلب من أي شخص لديه مشكلة بالسحب أن يتفضل ويوضع رقم حسابه هنا أمام الجميع, وطريقة تداوله بوضع تاريخ الصفقات, وأنا أتحدى أن يكون هناك مشكلة لأي شخص يتداول بشكل نظامي, فقط الأشخاص الذين حاولوا التلاعب وسرقة الشركة لديهم مشاكل بالسحب. وإلا لكانت الشركة الأن تغرق بالغرامات المفروضة من المرخصين. وكفا ضحك على الناس ووضع عبارات مثل "أنا لدي مستندات" لو كان لديك مستندات لكنت وضعتها من الأول, وكفا تلاعب بالناس لمجرد أنك تعرف أسم شخص أو شخصين يعملون بالشركة, أنا ممكن أزودك بأسماء 1150 شخص يعملون بالشركة لو تحب.

ضع رقم حسابك وتاريخ الصفقات لو كنت صادق, نحن لدينا كل شيء عن هذه الحسابات ولكن سياسة سرية العملاء تمنعنا من نشر معلومات أي شخص, أنت كما تدعي صاحب الحساب وصاحب حق, تفضل وأعلن عن تفاصيل الحساب. وإلا فالرجاء عدم نشر الأكاذيب والأضاليل برمي إشاعات وكلام ليس له أساس من الصحة وأرجو من الكل تذكر القاعدة القانونية المتهم بريء حتى تثبت الادانة, لحد الأن لم تتم إدانة شركة أيرون من قبل أي مرخص. فهل نصدق المرخص أم نصدق كلام المدعيين؟
    والله أضحكنى رد مندوب الشركة...قالك ٨ تراخيص دولية...يعنى سبحان الله التراخيص لم تمنعكوا من النصب على الناس...شخص أعرفه ليه ٢٥ ألف دولار عندكو و لم يستلمها بعد بقالوا فترة طويلة جداً و المواضيع الكثيرة فى المنتدايات الأجنبية مليانه شكاوى منكم نصب على العملاء و أى عميل يقدم طلب سحب أرباحه يأخروه فترة طويلة بحجة إن حسابه under investigation كلام فارغ...ولم لا تخبر الناس هنا عن آخر تطورات القضية المرفوعة فى محمكة قبرصية من قبل ١٦٠ تاجر صينى تم النصب عليهم من شركتك المرخصة فى قبرص و مع ذلك التراخيص لم تمنعك من النصب على الناس...وماذا عن التجار الصينيين اللى هجموا على مقر الشركة فى الصين و كسروه علشان نصبتوا عليهم و الفيديو على Youtube و معروف جداً فى كل وكلات أنباء الصين...يا راجل ده انتوا رحيتكوا فاحت على الآخر...كفايا كذب و نفاق بقى على الناس!!
    https://www.youtube.com/watch?v=WyR2IXqF3Oc
    http://www.financemagnates.com/forex...clients-ibs-2/
    آخر تعديل بواسطة AlTair ، 19-04-2015 الساعة 03:52 AM
    توقيع العضو
    If opportunity doesn't knock, build a door

الصورة الرمزية أيرون

افتراضي 160 نصاب

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AlTair مشاهدة المشاركة
    والله أضحكنى رد مندوب الشركة...قالك ٨ تراخيص دولية...يعنى سبحان الله التراخيص لم تمنعكوا من النصب على الناس...شخص أعرفه ليه ٢٥ ألف دولار عندكو و لم يستلمها بعد بقالوا فترة طويلة جداً و المواضيع الكثيرة فى المنتدايات الأجنبية مليانه شكاوى منكم نصب على العملاء و أى عميل يقدم طلب سحب أرباحه يأخروه فترة طويلة بحجة إن حسابه under investigation كلام فارغ...ولم لا تخبر الناس هنا عن آخر تطورات القضية المرفوعة فى محمكة قبرصية من قبل ١٦٠ تاجر صينى تم النصب عليهم من شركتك المرخصة فى قبرص و مع ذلك التراخيص لم تمنعك من النصب على الناس...وماذا عن التجار الصينيين اللى هجموا على مقر الشركة فى الصين و كسروه علشان نصبتوا عليهم و الفيديو على Youtube و معروف جداً فى كل وكلات أنباء الصين...يا راجل ده انتوا رحيتكوا فاحت على الآخر...كفايا كذب و نفاق بقى على الناس!!
    https://www.youtube.com/watch?v=WyR2IXqF3Oc
    http://www.financemagnates.com/forex...clients-ibs-2/
    ممكن أنو يكون هناك 160 صيني حاولوا النصب على الشركة والشركة أوقفتهم, هل تعلم ما مشكلة سوق الصين؟؟ تزوير بطاقات ومحاولات احتيال بالمئات, وبعدين سوق الصين في أيرون فيه مئات ألاف الزبائن, فا رقم 160 نصاب هو أقل من المتوقع.
    وبالنسبة لك ولصديقك أنا خبرتك أنو توضع بيانات ورقم الحساب أمام الجميع, والناس هي اللي بتحكم, كفا افترائات وتضليل, هذه المجادلة فارغة ولا هدف لها, وإذا لم تضع إثباتاتك في ردك القادم فأنا لن أرد وأضيع وقتي معك بعد الأن,ولكن أنا هنا فقط لإظهار الحق.
    كل واحد الأن بدو يحط بالمنتدى أنا عندي صديق, وأنا بعرف واحد وأنا وأنا....... خلي واحد من هالمظلومين يورجينا كيف الشركة ضحكت عليه. أنا متعجب أنو ولا واحد مظلوم بيحكي بلسانو, كلهم أصدقاء ومعارف اللي بيكتبوا, وصاحب المال مش فارقة معو!!!!! تخنتوها.
    آخر تعديل بواسطة خدمة الأعضاء2 ، 20-04-2015 الساعة 09:25 AM

الصورة الرمزية AlTair

شوف يا حاج أيرون..أنا أرفقت روابط الفيديو و المقالات فى مشاركتى السابقة يعنى مش بتكلم من فراغ. و على فكرة أن عارف تفاصيل اللى حصل مع التجار الصينيين و هما لم ينصبوا على الشركة ولا حاجة و كلامك مش مضبوط..عمرك شفت واحد نصاب و سارق فلوس كما تتدعى و يروح يرفع قضية هو و ١٦٠ نصاب آخر على حد وصفك فى محمكمة البلد اللى فيها المسروق؟ طبعاً عمرنا ما شفنا حاجة ذى دى حصلت...تانى شئ شركتك المحترمة عملت عرض بونص للتجار لما يعملوا volume معين فى وقت محدد و هما كانوا بيستخدموا إكسبيرت بيعمل هيدج و بيعمل volume كبير من غير ما يخسر العميل و طبعا لما لقيته تجار كتير هيكسبوا من ورا العرض جن جنونكم و أتهمتوهم أنهم abusers و بيستخدموا حاجة غير قانونية و طلعتوا بحجة under investigation لأى واحد يحاول يسحب أرباحوا..يعنى إنتم شركة عندكوا أزدواجية فى التعامل..لو العميل خسر فى عرض البونص يبقى تمام و لو كسب يبقى شغال بحاجة غير قانونية..مفيش حاجة فى السوق إسمها غير قانونى طلاما بفتح صفقات بيع و شراء على منصتكم إنتم بأسعاركم إنتم و كسبانين فيها السبريد...البروكر كل وظيفته فى الحياه تنفيذ صفقات العملاء و يكسب منها سبريد و لكن طبعاً علشان شركتك Market Maker و عاوزه تكسب مكسب زيادة فوق السبريد بتعمل نظام ال B-Book وتدخل فى صفقات ضد العملاء و تكسب من خسارتهم و تتجن لو العميل كسب خصوصاَ لو كسب مكسب كبير فى وقت قصير...ساعتها تحاولوا تشوفوا أى حجة لتغطية ال Dirty Business بتعكوا..بالنسبة للصديق اللى كنت بحكى عنه دى قصة حقيقية بجد و هحاول الأتصال بيه و أجبلك رقم الحساب و هكذا...يا ريت تراجع ضميرك و تبطلوا توهموا الناس...و السلام ختام.
    آخر تعديل بواسطة خدمة الأعضاء4 ، 20-04-2015 الساعة 04:35 PM
    توقيع العضو

الصورة الرمزية أيرون

افتراضي أخر مرى

أول حاجة أنا ماليش حج, بس إنشالله الله يطعمني. أحنا هنا بروفيشنال ومش عاوزين نتكلم بطريقة الشوارع دي. في مشكلة وإدعائات بتتطلب حل وأجوبة, وأنا هنا للرد عليها, فلو سمحت خلينا نتكلم بطريقة البزنس.
    تاني حاجة أنا خبرتك أنو النقاش البيزنطي دا عقيم, يعني أنت تقولي 160, أنا أقولك لأ ترجع بكرا تقولي 5000 وهكذا........ مش حنجيب نتيجة, والله لو أنت عندك وقت تضيعه, أنا ماعندي. كلنا نعرف كيف الميديا والصحف الصفراء بتتكلم, وفي قاعدة قانونية بتقول المتهم بريء حتى تثبت الإدانة, ولحد الأن ماثبت أي حاجة لذلك الرجاء عدم قذف الناس بناء على تقارير إعلامية خلبية.
    تالت حاجة أنت بتقول أننا ماركت ميكر وكأنه دي مسبة أو تحقير, لمعلوماتك أحنا بحياتنا لم ننكر أننا ماركت ميكر, وبإمكان أي حد الأن يخش اللايف تشات ويتكلم مع أي حد ويسأله عن الشركة وهم حيقولوله أحنا ماركت ميكر وعندنا إس تي بي لو تحب. طيب النقطة هنا أنو الزبون عارف أنو الشركة ماركت ميكر وهو بياخد البونص على هذا الأساس, ومن المعروف أنو بس شركات الماركت ميكر بتدي بونص, ليه العميل كمل مع شركة ماركت ميكر؟؟ طالما بنظرك الماركيت ميكر حاجة وحشة!!! ليه العميل مااخترش الإس تي بي؟
    رابع حاجة حضرتك كنت مع الصينين ولا إيه؟ إزاي تحكم أنهم مش نصابين؟ ولا لأن الرقم كبير بالنسبة لك 160 يبقى هم معهم حق؟ أنت ماسمعتش بقصة علي بابا والأربعين حرامي؟ وماسمعتش بغروبات المافيا والنصب والابتزاز؟ دي الصين ياعزيزي, ورقم 160 مايتذكرش هناك. وتذكر القول الشهير لبسمارك:" كثرة العدد ليست دليل علي الصواب و إلا كان تسعة حمير يفهمون اكثر مني و منك !!!"
    وخامس حاجة ودليل على أنك دخيل ولست على علم بكل الموضوع ولكنك تريد فقط الافتراء, بونص الشركة لم يكن "بيطلب volume معين فى وقت محدد" زي ما أنت قولت, ولكن كان ومازل متاح لجميع الذين يودعون أكتر من 500$ وهو الشرط الوحيد, وهذا يأخذني للشك بأنك شخص مأجور من شركة منافسة ومدفوع لك لتشويه سمعة شركتنا. أو الخيار الثاني أنك وباللغة العامية "كتار غلبة" يعني فاضي مشاغل وتحب أن تفتعل المشاكل, وأنت بهذا تذكرني بواحد أسمه نور الدين, هذه شغلتو وعملتو عشان يبتز الشركات ويقبض منهم.
    وأخر حاجة, أنا خبرتك في الرد الماضي أنو "إذا لم تضع إثباتاتك في ردك القادم فأنا لن أرد وأضيع وقتي معك بعد الأن" وأنا قمت هنا بالرد فقط لتوضيح بعض النقط حتى لا يظن المتابع أن الشركة سكتت معنا هذا أن الشركة بالفعل نصابة ولن تستطيع الرد, ولكن الأن أقول لك صدقني مهما بلغت الافترائات على الشركة في ردك القادم فأنا لن أرد حتى تضع رقم الحساب و تاريخ الصفقات, وأنا أُشهد الجميع الأن أني قادر على الرد على جميع الافترائات ولكن إذا كانت الردود بهذه الطريقة الغيرمهنية والغير مجدية فأنا لن أضيع وقتي بعد الأن, ولن أفتح صفحة هذا الموضوع بعد الأن بالنيابة عن شركة أيرون, ألا هل بلغت اللهم فاشهد.
    والسلام ختام.
    آخر تعديل بواسطة أيرون ، 20-04-2015 الساعة 06:17 PM

الصورة الرمزية AlTair

والله ضحكتنى...مأجور مرة واحدة..ونبى بلاش جو نظرية المقامرة ده و فاكريين كل الناس بتحاول تشوهه سمعتكم...و الحمدلله إنتم مش محتاجين حد يكون مأجور يا باشا...سمعتكم بقيت فى الأرض أساساً...وعلشان خطرك هحاول أشوف صديقي قريباَ أن شاء الله و أجيب منه التفاصيل .. و متزعلش أوى لما قولت يا حاج..حضرتك مسمى نفسك هنا أيرون...و أنا معرفش أسمك الحقيقى...ربنا يهدينا و يهديك يا أستاذ أيرون
    توقيع العضو

الصورة الرمزية RafaGad
    RafaGad غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليكم اخوانى. للعلم انا استسمر اموالى مع شركة ايرون اف اكس اكثر من ثمانية اشهر تقريبا والحمد لله فى ارباح مستمرة ونوع تجارة مصرح بيه اعمل على حسابات بدون
    بونص وكل شهر املك نسبة ارباح .اتعامل مع مدير حساب الاستاذ محمد شعيب و اعرف استاذ مومن وهم من افضل الموظفين فى الشركة وتم الاتفاق عن نوع الحساب ونوع التجارة
    والابلاغ عن نوع التجارة وحجم الارباح لان انتم تعلمون شركات الفوكس كيف تعمل وكيف تربح وللعلم ان شركة ايرون اف اكس شركة مرخصة عالميا ارجو منكم رعاية الكلام واحترام الاشخاص والتعرف اكثر عن نوع التجارة المتاحة. وشكرا

الصورة الرمزية وائل عزت
    وائل عزت غير متواجد حالياً موقوف

للاسف سمعتها تراجعت و رايت شكاوى منها كثيرة

الصورة الرمزية Ragheb2012
    Ragheb2012 غير متواجد حالياً موقوف

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة RafaGad مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم اخوانى. للعلم انا استسمر اموالى مع شركة ايرون اف اكس اكثر من ثمانية اشهر تقريبا والحمد لله فى ارباح مستمرة ونوع تجارة مصرح بيه اعمل على حسابات بدون
    بونص وكل شهر املك نسبة ارباح .اتعامل مع مدير حساب الاستاذ محمد شعيب و اعرف استاذ مومن وهم من افضل الموظفين فى الشركة وتم الاتفاق عن نوع الحساب ونوع التجارة
    والابلاغ عن نوع التجارة وحجم الارباح لان انتم تعلمون شركات الفوكس كيف تعمل وكيف تربح وللعلم ان شركة ايرون اف اكس شركة مرخصة عالميا ارجو منكم رعاية الكلام واحترام الاشخاص والتعرف اكثر عن نوع التجارة المتاحة. وشكرا
    رافا جاد...مش عارف ليه اسمك قريب من رشا جاد اللى كانت موظفة فى ايرون و انا اعرفها جيداً
    ولكن صعب جداً تصديق ان ايرون الآن توفر بيئة آمنة للتداول
    صحيح ان ايرون هى من اكثر الشركات اللى انا تداولت بيها فى مبالغ تخطت ال100 الف دولار و لعلمك كل موظفى ايرون يعرفوننى فقط قول لهم محمد راغب
    و لكن ازمة الفرنك دمرت الشركة و ضيعت فلوس العملاء اللى مش عارفين يسددوها دلوقتى
    انا شخصياً كان لى مدراء حساب من اول دومينيك و رامى فليفل و نجيب و مؤمن و رشا...و لكن دومينيك و رامى و رشا سابو الشركة لانهم استشعروا الخطر و فعلا هناك من حذرنى من ايرون قبل سقوطها و قالى بالحرف الواحد "آيرون ريحتها فاحت"

الآن لى اصدقاء بالشركة لهم سحوبات كبيرة معطلة بقالها اكتر من 3 شهور

لذا كفاكم تضليل للناس فأنتم ستتحملون اوزار هذه الشركات المجرمة

الصورة الرمزية ziad trend
    ziad trend غير متواجد حالياً موقوف

اعتقد فى شخص اسمه مصطفى هو المسؤول عنهم فى مصر

للاسف الشركة دى انحدرت بعدما كانت شركة جيدة اصبحت سيئة للغاية

الصورة الرمزية safaralghamdi
    safaralghamdi غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أيرون مشاهدة المشاركة
    أول حاجة أنا ماليش حج, بس إنشالله الله يطعمني. أحنا هنا بروفيشنال ومش عاوزين نتكلم بطريقة الشوارع دي. في مشكلة وإدعائات بتتطلب حل وأجوبة, وأنا هنا للرد عليها, فلو سمحت خلينا نتكلم بطريقة البزنس.
    تاني حاجة أنا خبرتك أنو النقاش البيزنطي دا عقيم, يعني أنت تقولي 160, أنا أقولك لأ ترجع بكرا تقولي 5000 وهكذا........ مش حنجيب نتيجة, والله لو أنت عندك وقت تضيعه, أنا ماعندي. كلنا نعرف كيف الميديا والصحف الصفراء بتتكلم, وفي قاعدة قانونية بتقول المتهم بريء حتى تثبت الإدانة, ولحد الأن ماثبت أي حاجة لذلك الرجاء عدم قذف الناس بناء على تقارير إعلامية خلبية.
    تالت حاجة أنت بتقول أننا ماركت ميكر وكأنه دي مسبة أو تحقير, لمعلوماتك أحنا بحياتنا لم ننكر أننا ماركت ميكر, وبإمكان أي حد الأن يخش اللايف تشات ويتكلم مع أي حد ويسأله عن الشركة وهم حيقولوله أحنا ماركت ميكر وعندنا إس تي بي لو تحب. طيب النقطة هنا أنو الزبون عارف أنو الشركة ماركت ميكر وهو بياخد البونص على هذا الأساس, ومن المعروف أنو بس شركات الماركت ميكر بتدي بونص, ليه العميل كمل مع شركة ماركت ميكر؟؟ طالما بنظرك الماركيت ميكر حاجة وحشة!!! ليه العميل مااخترش الإس تي بي؟
    رابع حاجة حضرتك كنت مع الصينين ولا إيه؟ إزاي تحكم أنهم مش نصابين؟ ولا لأن الرقم كبير بالنسبة لك 160 يبقى هم معهم حق؟ أنت ماسمعتش بقصة علي بابا والأربعين حرامي؟ وماسمعتش بغروبات المافيا والنصب والابتزاز؟ دي الصين ياعزيزي, ورقم 160 مايتذكرش هناك. وتذكر القول الشهير لبسمارك:" كثرة العدد ليست دليل علي الصواب و إلا كان تسعة حمير يفهمون اكثر مني و منك !!!"
    وخامس حاجة ودليل على أنك دخيل ولست على علم بكل الموضوع ولكنك تريد فقط الافتراء, بونص الشركة لم يكن "بيطلب volume معين فى وقت محدد" زي ما أنت قولت, ولكن كان ومازل متاح لجميع الذين يودعون أكتر من 500$ وهو الشرط الوحيد, وهذا يأخذني للشك بأنك شخص مأجور من شركة منافسة ومدفوع لك لتشويه سمعة شركتنا. أو الخيار الثاني أنك وباللغة العامية "كتار غلبة" يعني فاضي مشاغل وتحب أن تفتعل المشاكل, وأنت بهذا تذكرني بواحد أسمه نور الدين, هذه شغلتو وعملتو عشان يبتز الشركات ويقبض منهم.
    وأخر حاجة, أنا خبرتك في الرد الماضي أنو "إذا لم تضع إثباتاتك في ردك القادم فأنا لن أرد وأضيع وقتي معك بعد الأن" وأنا قمت هنا بالرد فقط لتوضيح بعض النقط حتى لا يظن المتابع أن الشركة سكتت معنا هذا أن الشركة بالفعل نصابة ولن تستطيع الرد, ولكن الأن أقول لك صدقني مهما بلغت الافترائات على الشركة في ردك القادم فأنا لن أرد حتى تضع رقم الحساب و تاريخ الصفقات, وأنا أُشهد الجميع الأن أني قادر على الرد على جميع الافترائات ولكن إذا كانت الردود بهذه الطريقة الغيرمهنية والغير مجدية فأنا لن أضيع وقتي بعد الأن, ولن أفتح صفحة هذا الموضوع بعد الأن بالنيابة عن شركة أيرون, ألا هل بلغت اللهم فاشهد.
    والسلام ختام.
    جميل جدا انك تتكلم بشفافيه طيب هل علشان يتم سحب كامل الرصيد وهو 40500 دولار يجي محمد شعيب ويطلب ان يتم ايداع 500 دولار
    علشان يوضح للشركة ان هذا العميل جيد وحيقق على الايداع الجديد 100 دولار ربح فوق ال 500 دولار وبعدها يقوم بسحب
    500 دولار وكل فتره يتم سحب 500 دولار طيب ما الاموال في الحساب فوق ال 40 الف دولار وش حكاية الايداع
    من اجل سحب الاموال تدريجيا هل يعني الركة في مأزق مالي ومحتاجه 500 دولار ايداع جديد مثلا
    طيب وش علاقة الموظف محمد شعيب بأن عقودي كبيرة يا اخي انا حر طالما عندي
    رافعه ماليه 1:500 افتح العقد اللي يناسبني وفي الاخير هو حسابي
    يعني من الاخير تدخلات الموظفين في حسابات العملاء
    غير منطقية يعني لا تسجب انتظر باقي على
    نهاية الشهر 5 ايام عشان عمولتي
    وش دخلني انا في عمولة الموظف وبأي قانون شركة محترمة موظفينها يتحكمون بحسابات عملائها بدون وجه حق
    واي نظام في شركة محترمة لما يتم السحب يوجه للعميل ان حسابه قيد التحقيق وشر البلية ما يضحك

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

الاوسمة لهذا الموضوع

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17