صفحة 1 من 5 12345 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 74
    الصورة الرمزية make it easy
    make it easy غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي ▅▆▇ فرص وعملات ▇▆▅

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الاسترالي دولار
    كما هو موضح في الشارت
    الفرصه موجوده في الحساب التجريبي في موضوعي القديم المغلق
    شراء ماركت @ 1.0488
    هدف @ 1.0620
    استوب @ 1.0440
    اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	aud.png
المشاهدات:	53
الحجـــم:	19.1 كيلوبايت
الرقم:	351748
    في حالة تحرك الصفقه في اتجاهنا ان شاء الله لتحريك الاستوب يرجى متابعة الحساب التجريبي موجود في الموضوع القديم صفحه 3 مشاركه 38

الصورة الرمزية ابو لاما
    ابو لاما غير متواجد حالياً عضو نشيط

ليه شيلت الحساب من توقيعك واتمنئ لك التوفيق انا لا اتاجر الا في اليورودولار لكن سارقب صفقتك
    تقبل تحياتي
    توقيع العضو
    2050

الصورة الرمزية خالد عبدالله
    خالد عبدالله غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليكم

لي تحفظ علي الفرصة اخي الكريم

اتوقع ان الزوج كسر وتد صاعد

علي العموم نتابع ونري

افتراضي رد:فرصه على الاسترالي دولار

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عرابي مشاهدة المشاركة
    ليه شيلت الحساب من توقيعك واتمنئ لك التوفيق انا لا اتاجر الا في اليورودولار لكن سارقب صفقتك
    تقبل تحياتي
    علشان الناس مش تفهم غلط الحساب رابح 51% الحمد لله سبب اني شيلته من توقيعي لاني قررت مش هتابع في المنتدى طول ماهو بالشكل ده خناق وجدال , دخلت وكل واحد هنا دخل علشان يستفيد ويتعلم ويتاجر وانا زيكم سجلت علشان اشارك بفرص بصراحه مش قادر استحمل مايحدث اللي يغش واللي يضحك على الناس واللي يدعي العلم واللي ينقد ويتفلسف خليني في حالي ونفسي اي فرصه قدر الله لي اكتبها هكتبها ده بس هدفي نتاجر وبس والتوفيق من عند الله

واسوء اسوء اسوء ماشفت في المنتدى ده خاصيه اعجبني ولم يعجبني زادت الجدال بطريقه زياده وفتحت موضوع اول ماسجلت وطالبت بجعلها فقط اعجبني ويظهر فيها من ضغط عليها كده هيسود الحب قامت الاخت رانيا مشكوره بالرد وقالت سأقدم الطلب للاداره وعدى شهر ولا حصل حاجه اجمل اداره تحب تنفض بصراحه مشفتش زي كده ابدا
    آخر تعديل بواسطة make it easy ، 20-12-2012 الساعة 12:03 AM

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالد عبدالله مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم

لي تحفظ علي الفرصة اخي الكريم

اتوقع ان الزوج كسر وتد صاعد

علي العموم نتابع ونري
    وعليكم السلام ورحمة الله
    هي بالنسبه لي فرصه على حسب ترقيمي الموجي بالاضافه لوجود نموذج جارتيلي شرائي
    لكن بما انك متحفظ لا تدخلها وهنتابع سوى والتوفيق من عند الله

الصورة الرمزية العاشق
    العاشق غير متواجد حالياً عضو نشيط

اخوي يجب الحذر الاسترالي دائما يجب ربطه مع الين
    ضعف الين امام الدولار يعني ضعف الاسترالي مقابل الدولار
    معظم تجارة استراليا مع اليابان والصين
    عندما كان الدولار ين 114.00 كان الاسترالي دولار سعره 0.6500 تقريبا
    استمرار ضعف الين سوف يهوي بالاسترالي وسوف يصبح خاروف بكل معنى الكلمة
    توقيع العضو
    آه يا جرحي المكابر ....... وطني ليس حقيبة ........ وأنا لست مسافر ..... إنني العاشق والأرض حبيبة

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العاشق مشاهدة المشاركة
    اخوي يجب الحذر الاسترالي دائما يجب ربطه مع الين
    ضعف الين امام الدولار يعني ضعف الاسترالي مقابل الدولار
    معظم تجارة استراليا مع اليابان والصين
    عندما كان الدولار ين 114.00 كان الاسترالي دولار سعره 0.6500 تقريبا
    استمرار ضعف الين سوف يهوي بالاسترالي وسوف يصبح خاروف بكل معنى الكلمة
    اشكرك اخي الفاضل على التحذير الفرصه فيها استوب وانا فقط بتاجر بما ارى في الشارت فمن ماذا اخاف والاستوب موجود
    اشكرك عزيزي بارك الله فيك

الصورة الرمزية ابو لاما

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة make it easy مشاهدة المشاركة

علشان الناس مش تفهم غلط الحساب رابح 51% الحمد لله سبب اني شيلته من توقيعي لاني قررت مش هتابع في المنتدى طول ماهو بالشكل ده خناق وجدال , دخلت وكل واحد هنا دخل علشان يستفيد ويتعلم ويتاجر وانا زيكم سجلت علشان اشارك بفرص بصراحه مش قادر استحمل مايحدث اللي يغش واللي يضحك على الناس واللي يدعي العلم واللي ينقد ويتفلسف خليني في حالي ونفسي اي فرصه قدر الله لي اكتبها هكتبها ده بس هدفي نتاجر وبس والتوفيق من عند الله

واسوء اسوء اسوء ماشفت في المنتدى ده خاصيه اعجبني ولم يعجبني زادت الجدال بطريقه زياده وفتحت موضوع اول ماسجلت وطالبت بجعلها فقط اعجبني ويظهر فيها من ضغط عليها كده هيسود الحب قامت الاخت رانيا مشكوره بالرد وقالت سأقدم الطلب للاداره وعدى شهر ولا حصل حاجه اجمل اداره تحب تنفض بصراحه مشفتش زي كده ابدا
    انت حبيبي لا تشتغل باحد ما دام ماشي صح انت عارف حسابك بيشكل فرصة لاي احد في ورطة عشان ينقذ نفسو منها او يجد فرصة وبتكسب عليه اجر من رب العالمين عشان كذا ارجوك رجعه تاني ولا تشيل هم الناس عارفك انت مين ومن شذ عن القاعدة انساه ولا تشغل به نفسك كثير لانك كدا حتتعب نفسك وبس انا بالمناسبة ما حبيت اتدخل في الموضوع الكشفت فيه غش احد الاخوة هنا لاني شاري نفسي ما احب اتدخل في شئ لا يخصني لكن انت عملت الصح ونبهت لنقطة خطيرة تلقئ بظلالها علئ مصداقية الموضوع كله واحسنت فعلا وكنت شجاع خليك كمان شجاع زيادة ولا تتاثر ارجوك
    تقبل تحياتي
    توقيع العضو
    2050

انت حبيبي لا تشتغل باحد ما دام ماشي صح انت عارف حسابك بيشكل فرصة لاي احد في ورطة عشان ينقذ نفسو منها او يجد فرصة وبتكسب عليه اجر من رب العالمين عشان كذا ارجوك رجعه تاني ولا تشيل هم الناس عارفك انت مين ومن شذ عن القاعدة انساه ولا تشغل به نفسك كثير لانك كدا حتتعب نفسك وبس انا بالمناسبة ما حبيت اتدخل في الموضوع الكشفت فيه غش احد الاخوة هنا لاني شاري نفسي ما احب اتدخل في شئ لا يخصني لكن انت عملت الصح ونبهت لنقطة خطيرة تلقئ بظلالها علئ مصداقية الموضوع كله واحسنت فعلا وكنت شجاع خليك كمان شجاع زيادة ولا تتاثر ارجوك
    تقبل تحياتي
    زي ماحضرتك قولت انا هخليني في نفسي ومش هدخل مواضيع فقط هلتزم بهدفي لاني لو دخلت موضوع واكتشفت فيه حاجه مش كويسه مش بقدر اسكت ضميري مش بيطاوعني وبصراحه الحجات اللي مش كويسه بقت هنا كتير كله بياكل في كله واذا واحد خسر عايز اللي ربح يخسر زيه باي وسيله رجاءا اعذرني انا هلتزم بوضع فرصه اذا كانت موجوده والحساب من يتابعني اكيد عارفه وارفقت رقم المشاركه والصفحه للتسهيل على الجميع تصدق بالله والله اعصابي من كتر مايحث تعبت مش كنت اعرف المنتديات كده بالشكل ده

الصورة الرمزية ابو لاما

زي ماحضرتك قولت انا هخليني في نفسي ومش هدخل مواضيع فقط هلتزم بهدفي لاني لو دخلت موضوع واكتشفت فيه حاجه مش كويسه مش بقدر اسكت ضميري مش بيطاوعني وبصراحه الحجات اللي مش كويسه بقت هنا كتير كله بياكل في كله واذا واحد خسر عايز اللي ربح يخسر زيه باي وسيله رجاءا اعذرني انا هلتزم بوضع فرصه اذا كانت موجوده والحساب من يتابعني اكيد عارفه وارفقت رقم المشاركه والصفحه للتسهيل على الجميع تصدق بالله والله اعصابي من كتر مايحث تعبت مش كنت اعرف المنتديات كده بالشكل ده
    الدنيا لسا بخير دي حالة واحدة كل كم شهر انا منزل المنصة وبشيك علئ حسابك كل مرة عشان اشوف صفقات اليورو البتحطها ههههه
    بغش منك اذا بتسمح المهم اذا مش حترجع توقيعك احط الارقام في توقيعي انا ههههههههههههههههههه
    تقبل تحياتي عزيزي
    توقيع العضو
    2050

الدنيا لسا بخير دي حالة واحدة كل كم شهر انا منزل المنصة وبشيك علئ حسابك كل مرة عشان اشوف صفقات اليورو البتحطها ههههه
    بغش منك اذا بتسمح المهم اذا مش حترجع توقيعك احط الارقام في توقيعي انا ههههههههههههههههههه
    تقبل تحياتي عزيزي
    اليورو دولار لسه صاعد ان شاء الله وهو دلوقتي بيصحح وهيواصل صعوده ان شاء الله لهدف 3350 3400

الصورة الرمزية خالد عبدالله
    خالد عبدالله غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اليورو دولار لسه صاعد ان شاء الله وهو دلوقتي بيصحح وهيواصل صعوده ان شاء الله لهدف 3350 3400
    السلام عليكم مره اخري اخي الكريم

اعتقد ان اليورو كسر علي الساعه واعطي اشاره انعكاسه من غير الفريمات الكبيره ايضا اعطت

والهدف القريب 13160

والله اعلم
    وجة نظري تحتمل الخطا وتحتمل الصوب

وعليكم السلام مره اخرى بالنسبه لليورو بتكلم عن الاتجاه على المدى المتوسط والبعيد ولسه مش دخلت شراء عليه اصلا طالما فوق 2880 صاعد بالنسبه للمدى القريب ليه وقته مش دلوقتي
    تحياتي لك

الصورة الرمزية basuoni
    basuoni غير متواجد حالياً عضو نشيط

السلام عليكم
    ..............
    اخى العزيز ما تلاحظه فى المنتدى يراه الكثيرون ودى مشكله فعلا ( بالذات الناس اللى متخصصه فى انها تدوس لم يعجبنى بدون اى سبب )
    والمشكله الاكبر والطامه الكبرى الناس اللى بتعاير بعض بتحليلاتها
    تلاقيهم بيقطعو بعض على السعر طالع ولا نازل
    والسعر اصلا بيتذبذب

" دا الواحد لما السعر بيعكس معاه بيتنفسن "
    ما بالك بقى يعكس معاه والناس تدخل تحط عليه
    الواحد مش عارف هيلاقيها من الفوركس ولا من المنتدى
    حاجه تزعل فعلا
    .........
    انا عن نفسى كنت ببقى مستغرب بس مع الوقت بقيت بتجنب المشاركه " لاحسن لو غلطت ولا حاجه حد يستلمنى وانا اصلا مش ناقص .. الواحد بيتاجر بالعافيه "
    ........
    والمشكله الاكبر ان المنتدى هو المكان الوحيد اللى بتلاقى فيه ناس بتفهم فوركس وتعرف تفضفض معاهم فى الفوركس
    غير كده مفيش
    عشان كده عن نفسى بحس كأنه بيتى ومكانى وفى ناس كتير اكيد بتحس ان المكان دا مكانها
    بس متزعلش نفسك فى ناس هنا كتير كويسين ورائعين جدا يحبو الخير لاخوانهم امثال حضرتك
    وربنا يوفقك ان شاء الله ومتشغلش بالك
    فلا وجود للمدينه الفاضله
    ......
    لك خالص تحياتى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الاسترالي دولار
    كما هو موضح في الشارت
    الفرصه موجوده في الحساب التجريبي في موضوعي القديم المغلق
    شراء ماركت @ 1.0488
    هدف @ 1.0620
    استوب @ 1.0440
    اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	aud.png
المشاهدات:	53
الحجـــم:	19.1 كيلوبايت
الرقم:	351748
    في حالة تحرك الصفقه في اتجاهنا ان شاء الله لتحريك الاستوب يرجى متابعة الحساب التجريبي موجود في الموضوع القديم صفحه 3 مشاركه 38
    تم الخروج بربح بسيط بالقرب من الدخول لان الصعود على الفريمات الصغيره ثلاثي حتى اذا جاب الهدف الفرصه اصبحت ضعيفه هننتظر فرصه افضل ان شاء الله

صفحة 1 من 5 12345 الأخيرةالأخيرة

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17