النتائج 1 إلى 7 من 7
    الصورة الرمزية القلزم
    القلزم غير متواجد حالياً عضو نشيط

افتراضي متداول شركة فيكسول

السلام عليكم
    متداول شركة فيكسول
    لبرنامج الميتاتريد اي الفروع تفضل اميركا, استراليا, وبريطانيا
    وماهو السبب

الصورة الرمزية Mo3Ty
    Mo3Ty غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

شخصيا افضل بريطانيا لان رافعتها عالية .. غير امريكا التي تم تحديدها
    وبالنسبة لاستراليا لم اجربها فمشحقدر اعطي رأيي فيها
    ولكن هى فى الاول والاخر شركة واحدة.. بس الفرق ان امريكا قللت الرافعة على جميع الشركات
    توقيع العضو
    لكل مجتهد نصيب

الصورة الرمزية make it easy
    make it easy غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

حد يقولي ميزه واحده لشركه اف اكس سوليوشن سحب وبيتأخر لما يوصل برنامج ميتاتريدر وبيعلق دائما اسبريد عالي جدا مقارنه باي شركه وماركت ميكر (يعني بتكسب من خسارة العميل)
    عارف هيدخل ناس تقول شركه محترمه وليها مصداقيه طب ماهناك شركات محترمه برضو ومش فيها العيوب دي و ecn
    هو الواحد بيفضل شركه عن شركه ليه مش علشان المميزات ؟ هقول تاني بغض النظر عن ان الشركه محترمه او لا لان اكيد تفضيله هيكون بين عدة شركات محترمه برضوا
    عارفين ليه سوليوشن واخده قاعده كبيره من العرب لان كثير من المنتديات وكلاء لها
    طب عارفين ليه كثير من المنتديات وكلاء لها علشان بتدي عموله مرتفعه لهم وبتعمل مسابقات كتير ودي بتعمل جذب للمنتدى اولا وبالتالي الشركه
    عموما عشان مش حد يزعل من كلامي دي وجهة نظري الشخصيه وطبعا دي قناعات بتختلف من شخص لاخر
    اعتقد رأيي ده حريه شخصيه انا مش بتهم شركه ولا بتكلم كلام مش كويس عنها انا بقول عيوب ومميزات
    يارب مش يتحذف ردي علشان مش احس بتحيز واضح

الصورة الرمزية SHINOBI
    SHINOBI غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة make it easy مشاهدة المشاركة
    حد يقولي ميزه واحده لشركه اف اكس سوليوشن سحب وبيتأخر لما يوصل برنامج ميتاتريدر وبيعلق دائما اسبريد عالي جدا مقارنه باي شركه وماركت ميكر (يعني بتكسب من خسارة العميل)
    عارف هيدخل ناس تقول شركه محترمه وليها مصداقيه طب ماهناك شركات محترمه برضو ومش فيها العيوب دي و ecn
    هو الواحد بيفضل شركه عن شركه ليه مش علشان المميزات ؟ هقول تاني بغض النظر عن ان الشركه محترمه او لا لان اكيد تفضيله هيكون بين عدة شركات محترمه برضوا
    طب عارفين ليه كثير من المنتديات وكلاء لها علشان بتدي عموله مرتفعه لهم وبتعمل مسابقات كتير ودي بتعمل جذب للمنتدى اولا وبالتالي الشركه
    عموما عشان مش حد يزعل من كلامي دي وجهة نظري الشخصيه وطبعا دي قناعات بتختلف من شخص لاخر
    اعتقد رأيي ده حريه شخصيه انا مش بتهم شركه ولا بتكلم كلام مش كويس عنها انا بقول عيوب ومميزات
    مؤيد و بقوة لكل حرف قلته أخي الحبيب

الصورة الرمزية moh.gahmy
    moh.gahmy غير متواجد حالياً عضو نشيط

افتراضي رد:متداول شركة فيكسول

مشاركتك ظلت زى ما هى ومتحذفتش اعتقد مفيش تحيز من اى نوع
    انا حقولك راى وبشكل واضح وقوى وان شاء الله يكون مقنع بالنسبالك

بغض النظر عن المميزات او العيوب او اى شىء
    فى مثل عندنا فى مصر بقول (( اللى ليه ضهر ميضربش على بطنه ))

بمعنى انك لو فرضنا ان حصلك مشكلة مع فكسول حتلاقى الوكيل بتاعك سواء كان المتداول العربى او غيره حتى لو مع غيره حتلاقى المتداول العربى بيقف جنبك برده
    وبيحللك المشكلة اى كانت
    ولازم الشركة تشوف طلباتك وطلبات الوكيل بتاعك وتنفذها لانها متقدرش تزعلهم عشان الوكيل بيتكلم باسم الاف من العملاء حتى لو الشركة حتخسر حتحللك مشكلتك

عرفت بقه ليه كل الناس بتحب فكسول ومتقدرش تستغنى عنها
    لكن لو انت مع شركة تانية وكبيرة وموثوقة وكل حاجة وحصل سوء تفاهم بينكم ابقا قابلنى لما تاخد حقك وتفضل شغال فى ايميلات وفلوسك طايره ومحدش بيساعدك

وشوفنا كتير من الامثلة مثل هذه الشركات...
    وشوفنا برده طيلت ال 8 سنوات الماضية لم نرى اى عضو حدثت له مشكلة او سرق منه حسابه مع فكسول

هذا راى الشخصى وهو غير ملزم لاحد انا عن نفسى ادفع نقاط اسبريد ذيادة فى سبيل اكون مرتاح ومطمأن على اموالى بالحساب

تحياتى ,,,

الصورة الرمزية make it easy
    make it easy غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moh.gahmy مشاهدة المشاركة

مشاركتك ظلت زى ما هى ومتحذفتش اعتقد مفيش تحيز من اى نوع
    انا حقولك راى وبشكل واضح وقوى وان شاء الله يكون مقنع بالنسبالك

بغض النظر عن المميزات او العيوب او اى شىء
    فى مثل عندنا فى مصر بقول (( اللى ليه ضهر ميضربش على بطنه ))

بمعنى انك لو فرضنا ان حصلك مشكلة مع فكسول حتلاقى الوكيل بتاعك سواء كان المتداول العربى او غيره حتى لو مع غيره حتلاقى المتداول العربى بيقف جنبك برده
    وبيحللك المشكلة اى كانت
    ولازم الشركة تشوف طلباتك وطلبات الوكيل بتاعك وتنفذها لانها متقدرش تزعلهم عشان الوكيل بيتكلم باسم الاف من العملاء حتى لو الشركة حتخسر حتحللك مشكلتك

عرفت بقه ليه كل الناس بتحب فكسول ومتقدرش تستغنى عنها
    لكن لو انت مع شركة تانية وكبيرة وموثوقة وكل حاجة وحصل سوء تفاهم بينكم ابقا قابلنى لما تاخد حقك وتفضل شغال فى ايميلات وفلوسك طايره ومحدش بيساعدك

وشوفنا كتير من الامثلة مثل هذه الشركات...
    وشوفنا برده طيلت ال 8 سنوات الماضية لم نرى اى عضو حدثت له مشكلة او سرق منه حسابه مع فكسول

هذا راى الشخصى وهو غير ملزم لاحد انا عن نفسى ادفع نقاط اسبريد ذيادة فى سبيل اكون مرتاح ومطمأن على اموالى بالحساب

تحياتى ,,,
    مش يعتبر ميزه لشركه ان ليها وكيل وانت معاه لان برضو الشركات محترمه زي ماقولت وعلى فكره لو حصل وحبيت تخرج من صفقه والمنصه علقت حتى المنتدى مش هيقدر يساعدك فيها ولما السحب يتأخر كل اللي هيحصل ان الوكيل هيأكدلك ان كله سليم لكن طول الوقت مش هيعمل فيه حاجه وطبعا الشركات المحترمه انت بتكون واثق ان كله فيها سليم من غير وكيل والسحب بيكون سريع اما فكرة الاسبريد العالي واني ادفعه قصاد احس بالاطمئنان انا ممكن احس بالاطمئنان من غير مدفعه طب ولما حسابك يتعدى 50 الف دولار الشركه مش هتضمنك وده في عقد الشركه طب واللي مبلغه كبير يحس بالامان ازاي ؟!!
    خليها على الله اسف على الاطاله وتقبل تحياتي ياغالي

الصورة الرمزية moh.gahmy
    moh.gahmy غير متواجد حالياً عضو نشيط

افتراضي رد:متداول شركة فيكسول

مش يعتبر ميزه لشركه ان ليها وكيل وانت معاه لان برضو الشركات محترمه زي ماقولت وعلى فكره لو حصل وحبيت تخرج من صفقه والمنصه علقت حتى المنتدى مش هيقدر يساعدك فيها ولما السحب يتأخر كل اللي هيحصل ان الوكيل هيأكدلك ان كله سليم لكن طول الوقت مش هيعمل فيه حاجه وطبعا الشركات المحترمه انت بتكون واثق ان كله فيها سليم من غير وكيل والسحب بيكون سريع اما فكرة الاسبريد العالي واني ادفعه قصاد احس بالاطمئنان انا ممكن احس بالاطمئنان من غير مدفعه طب ولما حسابك يتعدى 50 الف دولار الشركه مش هتضمنك وده في عقد الشركه طب واللي مبلغه كبير يحس بالامان ازاي ؟!!
    خليها على الله اسف على الاطاله وتقبل تحياتي ياغالي
    بخصوص التحويل فى فكسول بيبقى سريع وتقريبا عمره ما تاخر معى عن يومين عمل وبيكون موجود فى حسابى بالبنك

بخصوص المنصة استخدم الجى تى اس واستحالة تعلق معك صفقة ان شاء الله اما الميتاتريدر فمشاكله كثيره فى اغلب الشركات

وربنا وحده الضامن لكن احنا بنعمل اللى علينا وبنحاول نستفيد من اخطاء الغير من دون الوقوع فيها
    تقبل تحياتى

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17