صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 31
    الصورة الرمزية وائل المسلمى
    وائل المسلمى غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي هل يوجد مسابقات فوركس بجوائز قيمتها عشر الاف دولار رجاء ساعدونى

يا اخوانى فتحت قبل كدة موضوع انى عايز مواقع او مسابقات فوركس بجوائز قيمة ويارب تكون قيمتها عشر الاف

وللاسف الموضوع الى فتحتة اخد مجرى وحديث تانى خالص عن الزولو تريد وعيوبة ومميزاتة فارجو ان الموضوع دة

مينحرفش نحية الزولو تريد والكلام دة

مطلوب مسابقات تصل جوائزها عشر الاف دولار مع وضع الروابط وانا اوعد اللى يدلنى عليها فى حالة فوزى بها ان شاء الله انى اعطية النص نص والله على ما اقول شهيد وانا على الفوز بها لقادر بعون الله
    آخر تعديل بواسطة وائل المسلمى ، 18-05-2012 الساعة 10:29 PM

الصورة الرمزية faridns
    faridns غير متواجد حالياً عضو نشيط

دوكاسكوبي rtfx افضل مسابقتين الصراحة

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة faridns مشاهدة المشاركة
    دوكاسكوبي rtfx افضل مسابقتين الصراحة

ارجوك يا اخى ربنا يكرمك الحقنى بالروابط المسابقتين

وشروطهم اية عشان الانجليزى بتاعى سئ وحجم جوائزهم ارج الرد منك اخى

الصورة الرمزية faridns

لو الانجليزي بتاعك ضعيف متشتركش احسن ,, لان شروط العمل فيهم معقدة شوية فالافضل تفضل في مسابقات المنتديات العربية اسهل لان كل مسابقة من دول حتشترك مع 1000 واحد بس هنا بتشترك مع 30 او 40 واحد ,, دة رأيي ,, لو عايز المواقع dukascopy.com rtfx.com و ادخل علي قسم المسابقات

لو الانجليزي بتاعك ضعيف متشتركش احسن ,, لان شروط العمل فيهم معقدة شوية فالافضل تفضل في مسابقات المنتديات العربية اسهل لان كل مسابقة من دول حتشترك مع 1000 واحد بس هنا بتشترك مع 30 او 40 واحد ,, دة رأيي ,, لو عايز المواقع dukascopy.com rtfx.com و ادخل علي قسم المسابقات
    مش مشكلة اخى ندخل على ترجمة جوجل

بعدين هتفرق اية العدد الف من 30 مش فاهم وجهه نظرك

الصورة الرمزية faridns

يعني هنا فرصة المكسب افضل ,, لما تلعب قصاد 30 ولا لما تلعب قصاد 1000؟

يعني هنا فرصة المكسب افضل ,, لما تلعب قصاد 30 ولا لما تلعب قصاد 1000؟
    لما تكون محترف ولو وقف قصادك مليون واحد هتاكلهم كلهم

بس انت اتجدعن معى وافتحلى حساب نضارب علية انا وانت سوا وسيب الباقى على العبد لله وهتشوف انى هكون الاول عليهم كلهم والله على ما اقول شهيد

الصورة الرمزية faridns

معلش اعذرني :: طريقة كلامك و الثقة دية للاسف بتقلب دايما بالعكس ,, الموضوع مش موضوع عقود كتير و تدبيلات و الكلام دة ,,, مسابقة دوكاسكوبي دية بالظبط زي موقع الزولوتريد كدة ,, بتحسب متوسط رصيدك عدد نقاطك و الدرودون بتاعك و شعبيتك في الموقع( كام واحددخل علي حسابك و شاف صفقاتك) ,,, بيجمعوا كل دول و لو طلعت الاول ما بين الالف واحد بيدوك 5000 دولار ,,, يعني الموضوع مش رصيد بس لودخلت صفقة بعقد كبيرة و عكست عليك و قفلتها خسران يبقا انت ضيعت اهم جزء بيجمع نقط ليك و هو الدرودون ,, علي العموم ربنا يوفقك اخي و لو شفت المتسابقين و لقيت مشاركين مصريين او عرب هناك و بعتلهم رسايل حيساعدوك بالتفاصيل لاني الصراحة بقالي فترة مبشاركش

الصورة الرمزية wolfkamikaz
    wolfkamikaz غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

METAQUOTES SOFTWARE
    للتداول الالي على الميتا5 اذا عندك اكسبرت يشتغل على الميتا 5 شارك لانها روعة
    الجائزة الاولى 40000 دولار
    الثاني 25000 دولار
    الثالث 15000 دولار
    تبدأ 1 اكتوبر الى 28 ديسمبر 2012

معلش اعذرني :: طريقة كلامك و الثقة دية للاسف بتقلب دايما بالعكس ,, الموضوع مش موضوع عقود كتير و تدبيلات و الكلام دة ,,, مسابقة دوكاسكوبي دية بالظبط زي موقع الزولوتريد كدة ,, بتحسب متوسط رصيدك عدد نقاطك و الدرودون بتاعك و شعبيتك في الموقع( كام واحددخل علي حسابك و شاف صفقاتك) ,,, بيجمعوا كل دول و لو طلعت الاول ما بين الالف واحد بيدوك 5000 دولار ,,, يعني الموضوع مش رصيد بس لودخلت صفقة بعقد كبيرة و عكست عليك و قفلتها خسران يبقا انت ضيعت اهم جزء بيجمع نقط ليك و هو الدرودون ,, علي العموم ربنا يوفقك اخي و لو شفت المتسابقين و لقيت مشاركين مصريين او عرب هناك و بعتلهم رسايل حيساعدوك بالتفاصيل لاني الصراحة بقالي فترة مبشاركش

اولا مش ثقة وبس بل تاكد يا اخى انى لو دخلت عليهم هناك هاكلهم كلهم حتى ولو كان بينهم اكبر خبراء الاجانب فى العالم فى التحليل الفنى واكبر خبراء بنوك مش هيقدروا يكسبونى واقسم بالله مليون على كدة

انا مشكلتى اللغة الانجليزى انت عليك اللغة وانا على المضاربة فقط وشوف انا هعمل فيهم اية وخلى الحساب باسمك لو مش واثق فيا والنص بنص
    آخر تعديل بواسطة وائل المسلمى ، 18-05-2012 الساعة 11:17 PM

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wolfkamikaz مشاهدة المشاركة
    METAQUOTES SOFTWARE
    للتداول الالي على الميتا5 اذا عندك اكسبرت يشتغل على الميتا 5 شارك لانها روعة
    الجائزة الاولى 40000 دولار
    الثاني 25000 دولار
    الثالث 15000 دولار
    تبدأ 1 اكتوبر الى 28 ديسمبر 2012

40 الف دولار حتة واحدة ؟؟

بس انا بتاجر من غير اكسبيرت شغل يدوى ينفع ؟؟؟
    بعدين فى مسابقات بس مش للعرب المسابقة دى ينفع ادخلها ؟

الصورة الرمزية faridns

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وائل المسلمى مشاهدة المشاركة
    اولا مش ثقة وبس بل تاكد يا اخى انى لو دخلت عليهم هناك هاكلهم كلهم حتى ولو كان بينهم اكبر خبراء الاجانب فى التحليل الفنى وخبراء بنوك مش هيقدروا يكسبونى واقسم بالله على كدة

انا مشكلتى اللغة الانجليزى انت عليك اللغة وانا على المضاربة فقط وشوف انا هعمل فيهم اية وخلى الحساب باسمك لو مش واثق فيا
    طب لية تدخل القسم في الموضوع ,, انت بتعلم الغيب؟ ,, ع العموم اخي طالما انت طريقتك رهيبة كدة و مبتخسرش خالص علي كلامك بدل متشترك في مسابقة افتح حساب في الزولوتريد و خلال شهر لو صفقاتك كلها بتكسب و درودون قليل و نقط كتير خلال اقل من الشهر بتاع المسابقة حتبقا الاول و حتلاقي حسابات بالملايين ماشية وراك و تبقا اشهر مضارب في العالم :D ,, كلامي مش تريقة لكن يا ريت متخدكش الحماسة انك دبلت حساب تجريبي ولا حاجة و ماشية معاكالامور اسبوع او اتنين انك تحس انك مش حتخسر خالص ... انا بقولك الكلام دة لانة حصل معايا وحصل مع كل الناس ,,, عشان كدة عايزك تتواضع شوية و انت بتتكلم لان السوق دة ملهوش امان

الصورة الرمزية مضارب يورو
    مضارب يورو غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

طيب معلش تعالى على نفسك وابتدي بمسابقة ب 500 دولار و اعتبرها بداية وبالطريقة بتاعتك تقدر تحولهم الى ملايين..........بس ماتنسناش يا عسل

طب لية تدخل القسم في الموضوع ,, انت بتعلم الغيب؟ ,, ع العموم اخي طالما انت طريقتك رهيبة كدة و مبتخسرش خالص علي كلامك بدل متشترك في مسابقة افتح حساب في الزولوتريد و خلال شهر لو صفقاتك كلها بتكسب و درودون قليل و نقط كتير خلال اقل من الشهر بتاع المسابقة حتبقا الاول و حتلاقي حسابات بالملايين ماشية وراك و تبقا اشهر مضارب في العالم :D ,, كلامي مش تريقة لكن يا ريت متخدكش الحماسة انك دبلت حساب تجريبي ولا حاجة و ماشية معاكالامور اسبوع او اتنين انك تحس انك مش حتخسر خالص ... انا بقولك الكلام دة لانة حصل معايا وحصل مع كل الناس ,,, عشان كدة عايزك تتواضع شوية و انت بتتكلم لان السوق دة ملهوش امان
    اولا يا اخى لو الفاكر انا بتكلم بناء على شوية حماس شباب وكدة يبقا انت غلطان وبعدين اية كام حساب تجريبى ربحوا معايا فخلونى واثق كدة ؟!!!!!!

انا بقالى فى الفوركس اكتر من 7 سنوات ومن ايام الوافى رحمة الله وكنت من اوئل الاعضاء فى كل المنتديات الفوركس وحكاية انى الحماسة واخدنى فكرة خطاء عنى

اخيرا بتقول زولو تريد وزفت طيب انا فتحت قبل كدة حساب فى الزولو تريد واكتر من خمسين صفقة متحسبوش واتصلت وكلمت الدعم الفنى ولا حياة لمن تنادى وكنت كسبان عدد مهول من النقط ويأست وسبت الحساب وما عبرت الزولو تريد تانى وبعدين عشان تصنف فى الزولو تريد لازم حسابك يعدى علية مش ااقل من سنة شغال مش شهر ولا حاجة زى ما بتقول

وفكر فى اللى قلتهولك

الصورة الرمزية wolfkamikaz
    wolfkamikaz غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

المسابقة دي للاكسبرتات فقط
    اوكي انت واثق من نفسك و هذا جيد راح ادورلك على مسابقة
    ينفع مسابقات 1000 و 5000 لانو في مسابقات جوائزها 25000 بس يلزم حساب حقيقي موش ديمو

صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17