النتائج 1 إلى 8 من 8
    الصورة الرمزية wise_investor23
    wise_investor23 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي حد شاف حركة غريبة على حركة اليورو ولا المنصة بتاعتى بس

السلام عليكم
    المنصة اللى انا شغال عليها حصل فيه حركات غير طبيعية من ساعتين بالظبط انا دلوقتى الساعة عندى 11 بتوقيت القاهرة يعنى الساعة9 حصل تحركات لليورو فوق وتحت بطريقة غريبه هل المنصة بتاعتى بس هى اللى حصل فيها كده

اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	eurgbp.gif
المشاهدات:	21
الحجـــم:	13.6 كيلوبايت
الرقم:	305136اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	eurusd.gif
المشاهدات:	23
الحجـــم:	10.8 كيلوبايت
الرقم:	305137

مع العلم انا نفس الشركة مع الديمو لم تحدث هذه الحركات

الصورة الرمزية AbuJmel
    AbuJmel غير متواجد حالياً عضو نشيط

لا لم يحدث اي شيء عندي
    توقيع العضو
    نبذه تعريفية : خبير تداول ومحلل فني من 2009 م ,
    نقدم تحليلات يومية اسبوعية على قناة يوتيوب الشهيرة وبشكل مجاني 100% بغرض زيادة التوعية لدى المتداول العربي ,
    طريقتي بالتداول الدمج مابين الفني والأساسي المدرسة الفنية دمج مابين مدرسة العرض والطلب و مدرسة التحليل الكلاسيكي ببهارات التحليل الحجمي VSA.

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AbuJmel مشاهدة المشاركة
    لا لم يحدث اي شيء عندي
    شكراً للرد

الصورة الرمزية miloudi2009
    miloudi2009 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

انا ايضا لم يحصل اي شيء عندي
    لكن هذه الحركة حصلت قبل ايام عديدة على منصة احدى الشركات في هذا الموضوع https://forum.arabictrader.com/t137573.html

الصورة الرمزية lasource
    lasource غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

نصب واحتيال

الحركة اللى فاتت حصلت تانى النهارده
    المره الاولى كسبت منها مبلغ بسيط بس بعت لهم امبارح قلت لهم ازاى ده يصل خاصة ان ده اول اسبوع ليا فى التداول معاهم
    واللى انا اعرفه انها اول شركة فى حاجات كتير ومصنفه وواخده تراخيص كتير ومافهاش هيدج
    ده طبعا مش ترويج للشركة خاصة انى مش هاقول اسمها المهم انا اخترتها عشان الاسباب اللى قلتها دى فحصلت معايا صدمه اما لاقيت انهم ممكن يعملوا كده
    اما حصلت الحركة دى تانى النهارده وخسرتنى حوالى 30 دولار اتعصبت بقى وبعت لهم قلت لهم المشكلة دى لا تتحل لا هاسحب الفلوس كل اما ابعت ليهم او اشيت هما يفضلوا انى اتصل ويقولى لى الاتصال افضل
    انا بعرف اكتب انجليش كويس لكن اتكلم مش فصيح اوى وهما ما عندهمش دعم عربى بس قلت ما بديهاش اتصلت بيهم وقلت لهم ان السعر اللى انا منفذ عليه النهارده اقل من اقل سعر فى اليوم ودى مشكلة ولازم تحيلوها
    وقد كان الحمد لله تم الغاء العملية وأثرها على حسابى
    حبيت انقل ليكم الصورة كاملة طبعا انا كنت هاسحب الفلوس وهابعت الصور دى على الــ NFA
    الحمد لله انها اتحليت ويااااااارب الشركة تكون كويسه وما تتكررش انا قلت لهم كده برده
    بس اتكلمت 5 دقايق بيجى 25 جنيه قرف
    الحمد لله

الصورة الرمزية عزيزغامد
    عزيزغامد غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wise_investor23 مشاهدة المشاركة

الحركة اللى فاتت حصلت تانى النهارده
    المره الاولى كسبت منها مبلغ بسيط بس بعت لهم امبارح قلت لهم ازاى ده يصل خاصة ان ده اول اسبوع ليا فى التداول معاهم
    واللى انا اعرفه انها اول شركة فى حاجات كتير ومصنفه وواخده تراخيص كتير ومافهاش هيدج
    ده طبعا مش ترويج للشركة خاصة انى مش هاقول اسمها المهم انا اخترتها عشان الاسباب اللى قلتها دى فحصلت معايا صدمه اما لاقيت انهم ممكن يعملوا كده
    اما حصلت الحركة دى تانى النهارده وخسرتنى حوالى 30 دولار اتعصبت بقى وبعت لهم قلت لهم المشكلة دى لا تتحل لا هاسحب الفلوس كل اما ابعت ليهم او اشيت هما يفضلوا انى اتصل ويقولى لى الاتصال افضل
    انا بعرف اكتب انجليش كويس لكن اتكلم مش فصيح اوى وهما ما عندهمش دعم عربى بس قلت ما بديهاش اتصلت بيهم وقلت لهم ان السعر اللى انا منفذ عليه النهارده اقل من اقل سعر فى اليوم ودى مشكلة ولازم تحيلوها
    وقد كان الحمد لله تم الغاء العملية وأثرها على حسابى
    حبيت انقل ليكم الصورة كاملة طبعا انا كنت هاسحب الفلوس وهابعت الصور دى على الــ NFA
    الحمد لله انها اتحليت ويااااااارب الشركة تكون كويسه وما تتكررش انا قلت لهم كده برده
    بس اتكلمت 5 دقايق بيجى 25 جنيه قرف
    الحمد لله

وليش تغامر ببقاءك مع شركة تشك في مصداقيتها ياأخي تعاملوا مع الشركات الموثوقة امركم عجيب

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عزيزغامد مشاهدة المشاركة
    وليش تغامر ببقاءك مع شركة تشك في مصداقيتها ياأخي تعاملوا مع الشركات الموثوقة امركم عجيب
    بص انا هاقول على اسم الشركة والله مش ترويج ليها انا قعدت ادور كتير لاقيت الشركات المشهور ليها حركات مش تمام كتير انا قعد ادور علي الشركات المحترمه وقت كبير جدا
    الشركة اسمها MBTRADING

لو شوفت مواضعيى ومشاركاتى هاتلاقيها كانت بتدور على شركات كتير من حوالى سنة

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17