النتائج 1 إلى 5 من 5

الموضوع: شيء غريب جدا!!!

الصورة الرمزية طارق عزت
    طارق عزت غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي شيء غريب جدا!!!

بسم الله الرحمن الرحيم

يا جماعة أنا لسه مكتشف شيء غريب جدا حصل الأسبوع ده في برنامج الميتاترايرد.. تم اقتطاع 13 ساعة كاملة من الشارت!!! من يوم 29-11-2011 الساعة 14 وحتى يوم 30-11-2011 الساعة 4.. العطل ده موجود في حسابي التجريبي.. لكنه غير موجود في حسابي الحقيقي.. حد عنده معلومات..

الصورة الرمزية MR.dollar
    MR.dollar غير متواجد حالياً مشرف المتداول العربي

غالبا فقط عندك نقص في بعض البيانات التاريخيه
    توقيع العضو
    بناء أنظمة تداول آلي ويدوي لفحص سوق العملات ودمجها مع التحليل الفني لإتخاذ القرارات

الصورة الرمزية طارق عزت

إذن المشكلة دي عندي فقط.. إنا لله وإنا إليه يا راجعون.. بصراحة يا مستر دولار ميتاترايدر عندي بقاله فترة طويلة بيعمل كراش وأضطر أسطبه من جديد كذا مرة.. مش عارف إيه المشكلة.. هل هناك تعارض بين كاسبرسكاي 2011 وميتاترايدر؟.. ذلك أن المشاكل بدأت بعد تنصيبه.. كنت من قبل استعمل نورتون ولم تحدث أي مشاكل..

الصورة الرمزية MR.dollar
    MR.dollar غير متواجد حالياً مشرف المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طارق عزت مشاهدة المشاركة
    إذن المشكلة دي عندي فقط.. إنا لله وإنا إليه يا راجعون.. بصراحة يا مستر دولار ميتاترايدر عندي بقاله فترة طويلة بيعمل كراش وأضطر أسطبه من جديد كذا مرة.. مش عارف إيه المشكلة.. هل هناك تعارض بين كاسبرسكاي 2011 وميتاترايدر؟.. ذلك أن المشاكل بدأت بعد تنصيبه.. كنت من قبل استعمل نورتون ولم تحدث أي مشاكل..
    شوف إعدادات الفايروول اللي موجوده في الكاسبرسكي وإتأكد من إنك سمحت للميتاتريدر بإنه يتصل بالسيرفر
    توقيع العضو
    بناء أنظمة تداول آلي ويدوي لفحص سوق العملات ودمجها مع التحليل الفني لإتخاذ القرارات

الصورة الرمزية طارق عزت

ليس عندي فايروول كاسبرسكاي.. فقط يوجد ويندوز فايروول.. نظام التشغيل عندي فيستا..

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17