صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 24
    الصورة الرمزية abomoh
    abomoh غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي كلمت الدعم بتاع شركة انستافوركس , وقالي الكلام ده !!!

السلام عليكم

يشباب , انا كنت سألت في الدعم لافني لشركة انستافوركس , هل الشركه مسجله في إحدى الهيئات الرقابيه !

قالي الآتي

The Russian company InstaTrade Investment is regulated by the Russian *Federal Service for Financial Markets (FSFM), which has license for *providing brokerage and dealer services at the stock market and is a part *of InstaForex Companies Group.

The licenses of the FSFM received *by InstaTrade Investment Company do not allow providing the brokerage *services at Forex market, as, presently, there are no special licenses in *Russia giving a right for this kind of business. However, the fact that the *Russian division of InstaForex Companies Group has these licenses indicates *the high level of the Group in Russia.

It is no mere chance that *the first country for receiving the license was chosen Russia, as the *representative office of InstaForex Companies Group is established in *Kaliningrad, Russia.

ده معناه ايه يشباب !!
    هل هي شركة ذات مصداقيه ام لأ !!!

الصورة الرمزية الملوادى
    الملوادى غير متواجد حالياً أفضل ورشة عمل تحليل كلاسيكي 2012

نعم هى صادقه جدا وعن تحدى
    وتجربه
    توقيع العضو
    How To Do Price Action Trading

الصورة الرمزية seralayoon1
    seralayoon1 غير متواجد حالياً عضو نشيط

والله انا تجربتي مع الشركة قائمة لحد الان ولكن راس المال بين الالف والالفين لم اجرب مبالغ كبيرة سحبت منها عدت مرات وهي سريعه جدا بالسحب والايداع والله اعلم هذا رئي عن تجربتي اما اذا كان هناك شئ اخر لدى الخبراء فنحن بالانتظار

الصورة الرمزية l HamOksha l
    l HamOksha l غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

الشركة انا اتداول معها منذ سنة وليس هناك مشاكل تذكر
    حتي عندما حدثت مشكلة تم تعويضي عنها
    الشركة مرتاح معاها مع الرافعة والعروض والتعامل خلال البنوك الالكترونية ومشاركة الارباح مع الاي بي افضل شئ ايضا

الصورة الرمزية abomoh

طيب كويس ,

والله انا عايز ادخل فيها 500 دولار , لكن خااائف

اريد تشيع من الناااس ,

الصورة الرمزية السديري
    السديري غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

هذه شركة روسية

لكن لاتوجد حسابات اسلامية

الصورة الرمزية abomoh

لأ اخي العزيز بها حسابات اسلاميه

الصورة الرمزية l HamOksha l
    l HamOksha l غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

يوجد بها حسابات اسلامية Swap-free اخي العزيز
    وهي فعلا شركة روسية ,,

الصورة الرمزية Yousifaction
    Yousifaction غير متواجد حالياً مـتداول ذهـبي

مع احترامى خلينى اقول
    شركة انستافوركس هى افضل شركة فوركس فى العالم
    وعندى بدل الاثبات الف اثبات بس ركز معايا والكلام لكل الاخوة اللى مشييييين ورا كلام ناس ليهم اهداف تانية.

اولا شركة انستافوركس واخده جايزة الوسيط رقم واحد فى اسيا مرتين على التوالى والتوازى 2009\2010 من world finance البريطانية بالرغم من انها بدأت شغلها على النت 2007 واتكتب عنها فى الصحف اشكال والوان يعنى على سبيل المثال وليس الحصر مجلة cnbc قالت عنها "بطل اسيا منافس قوى للشركات الاوربية" مش هتخسر حاجة لما تزور موقع الشركة عشان تتأكد وتشوف بقية الصحف العالمية بتقول ايه عن الشركة
    وحصلت على جوائز اخرى فى معارض كتيير.

ثانيا الشركة بتقدم افضل مزايا للتداول وغير موجودة فى اى شركة تانية والكلام ده بتحدى بيه اى واحد يقول غير كده (عاملة تشكيلة مزايا صعب تلاقى التشيكلة دى فى شركة تانية وعن تجربة)
    مزايا التداول مع الشركة: مش هنعيد ونزيد فى كلام فارغ ونقول دى عندها دعم فنى بيشتغل كام ساعة فى الثانية وبتقدم خدمة الحسابات الاسلامية ومش عارف ايه,,, طبعا كل الكلام ده فى كل الشركات,,,, احنا بس هنقول التشكيلة اللى مش هتلاقيها فى شركة تانية
    رافعة حتى 1:1000
    اسبريد ثابت وغير متحرك يعنى مش بيلعب طبعا الكل فاهم (يعنى تتاجر وقت اخبار وقت اجازات وقت مصايب ثابت ومفيش حركة ولا تغيير مش ذى شركات تانية بتموت فى اللعب)
    تداول عملات واسهم وفيوتشرز وقمح ورز ابيض وبالشعرية وصفيح وبلاستيك وورق جرايد يعنى من الاخر مفيش حاجة مش شغالة فيها
    تسمح بالاسكالبينج وعامله له مسابقة كمان كل شهر وشغالة من زماااااااااااان
    تسمح بالهيدج وشوف كام شركة بتسمح بيه قبل ماتفتح حساب مع انستا
    نقول 200 مكتب فرعى فى العالم
    عاملة يجى 6000 مليون مسابقة كتيييير اوووى 90% منها للحسابات التجريبية والجوائز نصف مليون دولار ومحدش منكم برده سمع عنها اقولكم ذى ايه
    مسابقة قناص انستافوركس (للحسابات الديمو كل اسبوع) 5 مراكز من 500 الى 100 دولار
    مسابقة رالى الفوركس او سباق الفوركس (ديمو لمدة يوم واحد كل جمعة بس) 5 مراكز من 500 الى 100
    مسابقة المتداول المحظوظ (ديمو هيا كمان كل اسبوعين) 8 مراكز من 1000 الى 50 دولار
    مسابقة اسكالبينج (ديمو كل شهر) 8 مراكز من 2000 الى 100
    مسابقة مليون اوبشن (ديمو كل اسبوع) 5 مراكز من 500 الى 100
    مسابقة سحب على هامر ودى خلصت من كام شهر ومشوفتش واحد عربى دخل السحب عليها
    مسابقة العربية اللوتس ايليس ودى كما خلصت 30 مايو يعنى من كام يوم وخدها واحد من ماليزيا ابن المحظوظة زماااانه اتقلب بيها. وبرده لا حياة لمن تنادى بالنسبة للعرب
    مسابقة اللوتس ايفورا لسه المسابقة شغالة ويارب تكون من نصيب واحد عربى عشان اقابله وخليه يخدنى بيها فسحه. بجد عربية سبور داهية ربنا ينتقم منه اللى عمل تصميمها
    مسابقة ايداع الحظ (1000 دولار كل اسبوع) فائز واحد
    ومسابقات تانية,,,,
    المهم
    ندخل بقا على البونص وهتزهق منه شوية عشان هوا مش بونص ولا اتنين واختار اللى يناسبك
    بونص 30% على اى ايداع
    بونص 30 دولار
    بونص 200
    بونص 1000 دولار
    بونص 5000

بتدى اكبر عمولة للشريك شفتها فى حياتى من نقطة ونص الى نقطتين على كل صفقة. قابلنى لو لاقيت اكبر من كده
    نروح بقا على انظمة السحب والايداع
    انا عايز واحد جدع يقولى على طريقة سحب او ايداع مش موجودة فى الشركة يعنى نقول بترحب بالبنوك العادية والالكترونية والتقلية والبطاقات والتحويلات من خلال المكاتب الفرعية يعنى حوالى نقول 20 طريقة سحب وايداع ونسيت اقولك كمان عن بطاقة انستا المصرفية لسحب الاموال من الحساب عن طريق اى مكنة سحب فى اى دولة وفى نفس اليوم

انا حاسس انى نسيت حاجات يااخى
    اه صحيحي نقول عن نظام ادارة الحسابات المضموووون ونحط تحت مضموووووون مليون خط والناس عارفه انا اقصد ايه
    نظام ادارة الحسابات فى الشركة واسمه نظام البام يعنى تختار من حوالى مليون واحد بيديير حسابات فى الشركة (تجار مش موظفين) تختار اللى يعجيبك وسيب الباقى على الشركة حاول تدخل المونيتور بتاع النظام ده وتبص بس
    صدقنى خد جولة فى الموقع ومش هتندم بس تكون فاضى وموركش حاجة عشان هتلاقى ميت حاجة فى الموقع
    طبعا انا مش هتكلم فى الحاجات التافهة ذى هل فيها حسابات كومشن ولا كله اسبريد ؟ طبعا فيها
    هل فيها تداول عالموبايل؟؟ طبعا
    هل فيها حسابات اسلامية ولا لا؟ طبعا
    هل مش عارف ايه؟ طبعا

انا اكيد طبعا ناسى حاجات اول مافتكر هقول علطول
    سلامى

الصورة الرمزية Yousifaction
    Yousifaction غير متواجد حالياً مـتداول ذهـبي

مش بقولك انا اكيد ناسى حاجات
    الشركة دلوقتى عندها قاعدة عملاء وصلت 300000 عميل مش 300000 حساب والكلام ده برده من كام شهر يعنى دلوقتى ماشاء الله ولا قوة الا بالله ومتنساش ان الشركة اشتغلت 2007 مش ذى شركات من العصر الحجرى ومعندهاش ربع العدد ده

انت اكيد بتسأل نفسك انا عارف المعلومات دى كلها ازاى؟؟؟!!!
    اقولك الاجابة انا بتاجر فى الشركة دى من اياااااااااااااااااااام بونص 30 دولار مجانا يعنى تقريبا من 2007/2008 على ما اظن وقلت اجرب الشركة ونظامها عامل اذاى ومن ساعتها سيبت شركة كبيييرة ومشهورة كانت واجعه دماغى فى السحب بالتحديد وبرنامجها كمان كان *ربالة

الصورة الرمزية hsngs14
    hsngs14 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

فعلا لا توجد شركة وساطة تضاهي instaforex لم تترك شيئا الا و فعلته لجلب عملائها

الصورة الرمزية MaZaGAngeE
    MaZaGAngeE غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

Question

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة l HamOksha l مشاهدة المشاركة
    ومشاركة الارباح مع الاي بي افضل شئ ايضا

ممكن تقولنا يعني ايه الكلام ده ؟

الصورة الرمزية msasb
    msasb غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Yousifaction مشاهدة المشاركة
    مع احترامى خلينى اقول
    شركة انستافوركس هى افضل شركة فوركس فى العالم
    وعندى بدل الاثبات الف اثبات بس ركز معايا والكلام لكل الاخوة اللى مشييييين ورا كلام ناس ليهم اهداف تانية.

اولا شركة انستافوركس واخده جايزة الوسيط رقم واحد فى اسيا مرتين على التوالى والتوازى 2009\2010 من world finance البريطانية بالرغم من انها بدأت شغلها على النت 2007 واتكتب عنها فى الصحف اشكال والوان يعنى على سبيل المثال وليس الحصر مجلة cnbc قالت عنها "بطل اسيا منافس قوى للشركات الاوربية" مش هتخسر حاجة لما تزور موقع الشركة عشان تتأكد وتشوف بقية الصحف العالمية بتقول ايه عن الشركة
    وحصلت على جوائز اخرى فى معارض كتيير.

ثانيا الشركة بتقدم افضل مزايا للتداول وغير موجودة فى اى شركة تانية والكلام ده بتحدى بيه اى واحد يقول غير كده (عاملة تشكيلة مزايا صعب تلاقى التشيكلة دى فى شركة تانية وعن تجربة)
    مزايا التداول مع الشركة: مش هنعيد ونزيد فى كلام فارغ ونقول دى عندها دعم فنى بيشتغل كام ساعة فى الثانية وبتقدم خدمة الحسابات الاسلامية ومش عارف ايه,,, طبعا كل الكلام ده فى كل الشركات,,,, احنا بس هنقول التشكيلة اللى مش هتلاقيها فى شركة تانية
    رافعة حتى 1:1000
    اسبريد ثابت وغير متحرك يعنى مش بيلعب طبعا الكل فاهم (يعنى تتاجر وقت اخبار وقت اجازات وقت مصايب ثابت ومفيش حركة ولا تغيير مش ذى شركات تانية بتموت فى اللعب)
    تداول عملات واسهم وفيوتشرز وقمح ورز ابيض وبالشعرية وصفيح وبلاستيك وورق جرايد يعنى من الاخر مفيش حاجة مش شغالة فيها
    تسمح بالاسكالبينج وعامله له مسابقة كمان كل شهر وشغالة من زماااااااااااان
    تسمح بالهيدج وشوف كام شركة بتسمح بيه قبل ماتفتح حساب مع انستا
    نقول 200 مكتب فرعى فى العالم
    عاملة يجى 6000 مليون مسابقة كتيييير اوووى 90% منها للحسابات التجريبية والجوائز نصف مليون دولار ومحدش منكم برده سمع عنها اقولكم ذى ايه
    مسابقة قناص انستافوركس (للحسابات الديمو كل اسبوع) 5 مراكز من 500 الى 100 دولار
    مسابقة رالى الفوركس او سباق الفوركس (ديمو لمدة يوم واحد كل جمعة بس) 5 مراكز من 500 الى 100
    مسابقة المتداول المحظوظ (ديمو هيا كمان كل اسبوعين) 8 مراكز من 1000 الى 50 دولار
    مسابقة اسكالبينج (ديمو كل شهر) 8 مراكز من 2000 الى 100
    مسابقة مليون اوبشن (ديمو كل اسبوع) 5 مراكز من 500 الى 100
    مسابقة سحب على هامر ودى خلصت من كام شهر ومشوفتش واحد عربى دخل السحب عليها
    مسابقة العربية اللوتس ايليس ودى كما خلصت 30 مايو يعنى من كام يوم وخدها واحد من ماليزيا ابن المحظوظة زماااانه اتقلب بيها. وبرده لا حياة لمن تنادى بالنسبة للعرب
    مسابقة اللوتس ايفورا لسه المسابقة شغالة ويارب تكون من نصيب واحد عربى عشان اقابله وخليه يخدنى بيها فسحه. بجد عربية سبور داهية ربنا ينتقم منه اللى عمل تصميمها
    مسابقة ايداع الحظ (1000 دولار كل اسبوع) فائز واحد
    ومسابقات تانية,,,,
    المهم
    ندخل بقا على البونص وهتزهق منه شوية عشان هوا مش بونص ولا اتنين واختار اللى يناسبك
    بونص 30% على اى ايداع
    بونص 30 دولار
    بونص 200
    بونص 1000 دولار
    بونص 5000

بتدى اكبر عمولة للشريك شفتها فى حياتى من نقطة ونص الى نقطتين على كل صفقة. قابلنى لو لاقيت اكبر من كده
    نروح بقا على انظمة السحب والايداع
    انا عايز واحد جدع يقولى على طريقة سحب او ايداع مش موجودة فى الشركة يعنى نقول بترحب بالبنوك العادية والالكترونية والتقلية والبطاقات والتحويلات من خلال المكاتب الفرعية يعنى حوالى نقول 20 طريقة سحب وايداع ونسيت اقولك كمان عن بطاقة انستا المصرفية لسحب الاموال من الحساب عن طريق اى مكنة سحب فى اى دولة وفى نفس اليوم

انا حاسس انى نسيت حاجات يااخى
    اه صحيحي نقول عن نظام ادارة الحسابات المضموووون ونحط تحت مضموووووون مليون خط والناس عارفه انا اقصد ايه
    نظام ادارة الحسابات فى الشركة واسمه نظام البام يعنى تختار من حوالى مليون واحد بيديير حسابات فى الشركة (تجار مش موظفين) تختار اللى يعجيبك وسيب الباقى على الشركة حاول تدخل المونيتور بتاع النظام ده وتبص بس
    صدقنى خد جولة فى الموقع ومش هتندم بس تكون فاضى وموركش حاجة عشان هتلاقى ميت حاجة فى الموقع
    طبعا انا مش هتكلم فى الحاجات التافهة ذى هل فيها حسابات كومشن ولا كله اسبريد ؟ طبعا فيها
    هل فيها تداول عالموبايل؟؟ طبعا
    هل فيها حسابات اسلامية ولا لا؟ طبعا
    هل مش عارف ايه؟ طبعا

انا اكيد طبعا ناسى حاجات اول مافتكر هقول علطول
    سلامى
    طيب اي رايك عزيزي موقع forex peace army وهو موقع مشهور ومعروف ومحل ثقة أكدت ان الشركة سكام

instaforex.com Review
    Overall Rating: SCAM Scam Investigation >>
    Get code for your site
    Total Reviews: 60
    Last Updated: 2011-06-02
    Special Notes:
    Scam Alert! The FPA has confirmed a scam case against InstaForex.

We urge traders not to open accounts with this company. If you already have an account open with them, we urge you to withdraw all of your funds immediately.

ما رأيك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
    آخر تعديل بواسطة msasb ، 24-06-2011 الساعة 07:23 PM

الصورة الرمزية msasb
    msasb غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MaZaGAngeE مشاهدة المشاركة
    ممكن تقولنا يعني ايه الكلام ده ؟
    هو يقصد عميلين ووكلاء الشركة الذين يجلبون المتداولين الجدد إلى الشركة سيكون لهم نصيب من الارباح بنسبة معينة متفقة مسبقا

الصورة الرمزية kamelfo
    kamelfo غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة msasb مشاهدة المشاركة
    هو يقصد عميلين ووكلاء الشركة الذين يجلبون المتداولين الجدد إلى الشركة سيكون لهم نصيب من الارباح بنسبة معينة متفقة مسبقا
    السلام عليكم ممكن احد يشرح لنا بالتفصيل هذه النقطة اي ...مشاركة الارباح ....لانه عرض علي احد العملاء للشركة هذا العرض مع فتح الحساب ولم افهم

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17