صفحة 1 من 10 1234567 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 138

Talking كهف على بابا والسرداب السرى والربح الابدى لكم ان شاء الله بل داخل

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

يا جماعه اتمنى من جميع رواد منتدى الاكسبريتات التعاون بل موضوع التالى

https://forum.arabictrader.com/t82941.html

لاننى على وشك اتمام اللمسات الاخيره والتوصل لعدد ممتاز من الاكسبريتات الرابحه والتى استخدمها على الحقيقى ومن جد بربح فلوس كاش وحقيقه وبسحبها ومش هزار او لعب او استهبال

احنا رجال وبمنتدى اقتصادى بتاع رجاله مش هزار وبزران وانانيه ولاكن اريد التعاون الكامل منكم جميعاً وخلينا نضرب الحديد وهو جامد واختصر الوقت والشهور السنين وكل شخص يدلو بما عنده ضرب سريع سريع وراء بعض عشان نختبر ونفضح الاكسبريتات على حقائقها وترتاحو جميعا بدل ما كل شخص يعيش مع نفسه بعالم الاواهم والانانيه وبل اخر يتخوزق

وبعد ان ننتهى من فحص ومحص الاكسبريتات القويه وبمكان واحد على الرابط اعلاه اريد منكم انتم ان تختارو طريقه منحكم الاكسبريتات الرابحه الحقيقه التى استخدمها لانى بصراحه منزعج من البزران فى المنتدى ومش عاوز انزل الاكسبريتات علنى على العام لان مدام هم بيقولو ان العامه مش مستحقين

ولكل حرامى نصيب قصدى ولكل مجتهد نصيب على قولتهم

فانا بقول مثلهم للعامه نصيب مجانى لوجه لله وليس لكم نصيب مجانى معنا فأنتم اخذتم اشياء وتعب وسهر مجانى من بيتنا الثانى المتداول العربي ولم تردو الجميل ولاكن رديتم ماء عكر بوجوه ناس غلابه تبحث عن لقمه العيش والستره وبعدين ايش فيها لم اخ مسلم يربح مليون دولار هو السوق تبع مين يعنى

حق اهالى الانانيين هذوله ولا بتاعهم واحنا مش عارفين لذلك انا عاوزكم انت تختارو طريقه اخذ الاكسبريتات الحقيقيه للربح وانا تحت امركم تعملو قائمه بل اسماء تكلم المشرف سمير او محمد وانا اعطيهم الاكسبريتات وتاخذوها منهم تعملو اى طريقه عاوزينها المهم انا بعطيك اكسبريتات مربحه وشغاله على برنامج المتاتريد افكسول استراليا وشغاله نهب دولارات ومش حتفرق معى لما تاخذوها حلال على خوازيقكم ولن تنقصونى دولار من حسابى ولن تضرو افكسول بتاتا ولن اموت ولن اعيش اكثر مما هو مكتوب

فحلال عليكم اكسبريتات سكبلنجيه مجرمه حصلت عليها بعد رحله بحث 3 سنوات واكثر بعالم الفوركس المتوحش بس هى لمن يستحقها وليست للانانيين والبزران يلي حيشتغلها فى ادارة الحسابات والتوصيات والنهب والتلاعب هى خالصه لكم انتم فقط يا محترمين يا مجتهدين يا معطائين يا من تحبون الاخوة والتعاون والود

لتشغلوها على حسابات حقيقه وتربح دولارات حقيقه وتتمتعو بها لكم خالصه ولاولادكم ولا تشغلو بالكم لا بإدارة حسابات ولا كلام فاضى دى اتفه واحد منهم بيعمل 1000 خلال سنه 100000 دولار وسكبلنج على كيف كيفك ومن خلال صفقه واحده حسب الاجواء بل اسبوع او الشهر او اليوم لانها بتعتمد على الذكاء الاصطناعى اذا سمعتو عنها

واحد بس من الاكسبريتات هذه اذا انحط على الشارت الجهاز حيبلم 5 دقائق من غير مبالغه لان كود الاكسبريت الواحد 6000 سطر وذكاء اصطناعى اباً عن جد يعنى شغل نظيف وجامد وحاجه حلوة حتدعولى عليها للابد وبل سراء والضراء وحعطيكم لمحه عن واحد بس واحد منهم وادائه خلال 10 شهور 2009 محقق 1000% ولسه باقى شهرين فعيشو بقى معاه ان شاء الله

اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	charts.JPG
المشاهدات:	175
الحجـــم:	77.9 كيلوبايت
الرقم:	207253

ونصيحه الاكسبريتات يلي بتاخذوها لا تشغولوها الا مع بروكر محترم مثل افكسول لان السكبلنج محتاج اسبريد ثابت وقليل ولاكن ما يمنع ممكن تربحو اذا فى ناس حساباتها مع الشركات التاليه

fxcm

fxdd

alpari

لان اسبريدهم منخفض على اليورو ولاكن مشكلتهم انه متحرك بس النتائج مش حتفرق كثير عن افكسول ولاكن الفرق الجامد بيكون لو كان اسبريد 1 نقطه وثابت وقتها حسب الباك تست انتو حتشوفو حتفرق ملااااااااااااااين ومش الاف وهذه الحقيقه كامله بدون زيف او تحريف ان فى اكسبريتات جامده اى بالله فى وموجوده بس عاوزه دماغ وانا بنتظار مشوركتكم عاوزين تاخذوها ازاى منى ولا تقولو لى حطها على العام شوفو الانانيين بيتكلم عنا ازاى

ولكل عضو غلبان تعب وسهر وساعد اخوانه نصيب لانه يستحقه اما بس نو مالوش عندنا حاجه

عاروفين فينو بتاع www.tradingsystemforex.com عامل اشتراك بل منتدى بتاعه عشان البزران ما يلعبوش معه اتمنى لما تستخدمو الاكسبريتات لانه بجد بتربح ومش هزار ان نقدم اقتراح للمنتدى ان يصبح بشتراك 100 دولار عشان ننظف المنتدى من الناس الوحشه والانانيه لان 100 دولار مش حتفرق معاكم دى اول ضربه سكبلنج من الباشا سفاح اليورو ممكن 1000 دولار يعنى 100 دولار ولا حاجه بل نسبه لكم واشتراك لمده سنه كامله ياه يا بلاش

والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

الصورة الرمزية ياسر ابو عمر
    ياسر ابو عمر غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي رد: كهف على بابا والسرداب السرى والربح الابدى لكم ان شاء الله بل داخل

فين الاكسبيرت بتاعي ...انا لس منزل 5 اكسبيرت

بارك الله فيك ونافع بك يا ابوخالد.........
    تحياتي وتقديري

الصورة الرمزية MR.dollar
    MR.dollar غير متواجد حالياً مشرف المتداول العربي

توكل على الله
    توقيع العضو
    بناء أنظمة تداول آلي ويدوي لفحص سوق العملات ودمجها مع التحليل الفني لإتخاذ القرارات

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ياسر ابو عمر مشاهدة المشاركة
    فين الاكسبيرت بتاعي ...انا لس منزل 5 اكسبيرت

بارك الله فيك ونافع بك يا ابوخالد.........
    تحياتي وتقديري

اتسرقت

بمزح بص يا باشا اول 2 ذكرت بل موضوع هناك انها ما تنفعش وابشرك 3 باقيه روسيه قديمه عاف عليها الزمان وما تنفعش برضو من نظام سنه ربح وسنه خسائر يعنى بطيخه يا ابيض يا احمر وده كلام ما ينفعش خالص بل فوركس والحقيقى احنا عاوزين اكسبريتات جامده ذكاء صناعى واكسبريت بيفكر مثل البشر بس الفرق ان ما عندوش دمه يعنى اشتمه بقى وخذ راحتك مش حيزعل منك بل عكس حيربحك دولارات وهو بيضحك

المهم هات رئيك عاوز تاخذ الاكسبريتات ازاى اقترح اقتراحك عشان يكون جماعى وبلاش الخاص اعفونى منه هاتو اقتراحكم يعنى نعمل له قائمه بأسماء الاعضاء الابطال المحترمين والمتعاونين مع الجميع ونخلى المشرفين او واحد من المشرفين المتفرغين يرسل الاكسبريت للاعضاء

لان انا خايف اعمل ارسالات على الخاص وينقلب الموضوع ضدى يحسبونى بسوق ولا حاجه

دنا غلبان انا مش عاوز حاجه منكم بتاتااااااااااااااااااااااااااااااااااااا غير الدعــــــــــــاء والحمد لله الربح من السوق ومش من جيبى يعنى لو اعضاء المنتدى كله يشتغلو على نفس المنصه افكسول ميتاتريد والثانيه وبنفس الاكسبريت مش حنضر لا السوق ولا الشركة بل عكس خالص دحنا حننهش بلحم الانانين فى السوق هم يخسرو ونحن بنربح فى المقابل

بقلكم اكسبريت سكبلنج مجنون وعلى حساب حقيقى وارباح مثل ماشفتو بل صورة اعلاه حاجه فوق فوق فوق وفوق سفاح حاجه مسفحه ولا ادولف هتلر مع اليهود تصدقو اول ما شغلت الاكسبريت فى افكسول قلت اكيد الشركة حتغلق الحساب وترسل انزار وتطردنى ولا يبهدلونى ولاكن اتفاجئت بهتمام منهم ان ايه الاحتراف ده ياباشا وبل عكس سحب سريع ومبسوطين منى مثل منى مبسوط منهم لانى بربح ومستمر وهذا يلي افكسول تريده عاوزة ربح واستمراريه لان ربحهم بل اسبريد وسكبلنج يا عينى

والله شركة محترمه خالص تسلملى افكسول من مديرها العام الى رجل الامن على عتبه الرصيف بمقر الشركة

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MR.dollar مشاهدة المشاركة
    توكل على الله
    ونعم بالله

يلي نسق مع مشرف واقترحو قائمه الاعضاء وشاركونا بل موضوع الاخر بأقوى اسكبريتات سريه خاصه بكم لنتوصل لقائمه خلاصه الخلاصه فى الاكسبريتات ونشغلها ونروح نعيش وهى تشتغل بقى عنا كفايه دحنا انهلكنا تحليل وبحث سنوات وراء سنوات ويحق لنا اجازة وحضره الاكسبريتات والاستراتيجيات المخزنه والذكاء الاصطناعى يشتغل ببلاش عندنا وتجلب لنا الاموال

ولا ايه يا جدعان
    آخر تعديل بواسطة ابو خالـــد،، ، 25-10-2009 الساعة 08:50 PM

الصورة الرمزية the_king1983
    the_king1983 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

شكرا اخي الكريم

الصورة الرمزية brokensoul08
    brokensoul08 غير متواجد حالياً عضو نشيط

بالتوفيق باذن الله
    تستاهلوا كل خير و الله على هذه الروح الطيبة فبارك الله لكم في رزقكم ...

الصورة الرمزية k.e.n
    k.e.n غير متواجد حالياً عضو نشيط

بالتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــوفيق

الصورة الرمزية ياسر ابو عمر
    ياسر ابو عمر غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

والله يازعيم معنديش حل للموضوع دا انا عوز كل الناس تكسب...
    وتعوض الخسائر والاضرار التي جأت لهم من العمل في هذا السوق...
    ولكن انا عندي اقترح بسيط
    وهو رفع الاكسبرت علي اي موقع.
    واعطاء الربط لحد المشرفين...وهم يرسلو الرابط لاعضاء..
    هذا والله اعلم

الصورة الرمزية نورمند
    نورمند غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

ابو خالد معك معك قوم تعاونو ماذلوووووووووووووووووووووووووو
    آخر تعديل بواسطة نورمند ، 25-10-2009 الساعة 09:15 PM

الصورة الرمزية TRIDER
    TRIDER غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

والله فكرتك حلوه يا بوخالد واللي اجتهد ان شاء الله يكون له نصيب ولا تنسى اخوانك اللي الى الان ما وصلوا لاي اكسبيرت ناجح .. بس بيني وبينك فكرتك روعه جدا وتخلي الناس اللي تبخل بالاكسبريتات بتواقيعهم بموقف لا يحسدون عليه

فكره الاخ ياسر بوعمر حلوه جدا ان يرفع احد المشرفين الاكسبريتات بموقع للرفع ويعطي الرابط الى الاخوان ..

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the_king1983 مشاهدة المشاركة
    شكرا اخي الكريم
    افـــــــا لا شكر على واجب

انت تأمر احنا مسلمين على الفاضى يعنى وداخلين المنتدى نسرق بعض بل عكس والله لن يضرنى شئ واتمنالكم الخير مثل نفسي لان الاجر على الله والرزق على الله ثم الربح من السوق

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة brokensoul08 مشاهدة المشاركة
    بالتوفيق باذن الله
    تستاهلوا كل خير و الله على هذه الروح الطيبة فبارك الله لكم في رزقكم ...
    الله يسلمك

ياباشا انت ملفك جاهز عندى بل اسم بس انتظر على نشوف اخره الاكسبريتات السريه بل موضوع الاخر عشان نضمهم ضمن الباقه واعملك بكج دمار شامل بقى وتضرب على المحله والقاهر بدون هزار لو تحط 100 دولار حتى والله اكسبريت السكبلنج والذكاء الصناعى حيعمل شغل جامد ويعيشك دا اختصاصه مسفحه وتحويل ارقام صغننه الى ارقام مهوله

والحمد لله الذى هدانا اليه بعد عذاب ومشقه سنين ومايغلاش عليكم يا اعضاء يا كرام وعذراً للانانيين ما عنديش حاجه ليهم

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خليل الدعجه مشاهدة المشاركة
    بالتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــوفيق
    الله يوفقك

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ياسر ابو عمر مشاهدة المشاركة
    والله يازعيم معنديش حل للموضوع دا انا عوز كل الناس تكسب...
    وتعوض الخسائر والاضرار التي جأت لهم من العمل في هذا السوق...
    ولكن انا عندي اقترح بسيط
    وهو رفع الاكسبرت علي اي موقع.
    واعطاء الربط لحد المشرفين...وهم يرسلو الرابط لاعضاء..
    هذا والله اعلم
    فكرة حلوة

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نورمند مشاهدة المشاركة
    ابو خالد معك معك قام تعاونو ماذلوووووووووووووووووووووووووو
    هو هذا الكلام الصحيح ويلي حنا نقوله بس ما عندك حد

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TRIDER مشاهدة المشاركة
    والله فكرتك حلوه يا بوخالد واللي اجتهد ان شاء الله يكون له نصيب ولا تنسى اخوانك اللي الى الان ما وصلوا لاي اكسبيرت ناجح .. بس بيني وبينك فكرتك روعه جدا وتخلي الناس اللي تبخل بالاكسبريتات بتواقيعهم بموقف لا يحسدون عليه

فكره الاخ ياسر بوعمر حلوه جدا ان يرفع احد المشرفين الاكسبريتات بموقع للرفع ويعطي الرابط الى الاخوان ..
    يا باشا البكج لجميع الاعضاء بدون استثناء يلي توصل ويلي ما توصل اساسا انا مايفرق عندى ولاكن اذا فى اكسبريتات زياده فاهلا وسهلا عشان نذبح السوق مثل ما ذبحنا فقط لا غير ولا انا عندى للجميع بدون استثناء

ما عدا الانانيين وحقون الاسرار والتوصيات والمسوقين يلي بينهشو بظهورنا والله ذبحونا وكفايه لحد هنا والله لى ساكت شهور على حاله منتدى الاكسبريتات هذه ولاكن لكل شئ حدود وانا لحد هنا قبيت خلهم بحالهم وحنا بحالنا

عارفين مجموع ارباح 9 سنوات من اكسبريت الذكاء الصناعى السكبلنج كم ؟

6000%

يعنى تقريبا كل سنه

666%

هيا وين تحصلها هذه وبعدد صفقات ما يتعدى 200 صفقه بل سنه كامله و 30% من الرصيد والدرادون وعن تجربه حقيقيه

اجل خلى اصحاب التواقيع يورونا نتائجهم اذا تكسر هذه الارقام وحقيقى لانى مشغله حقيقى يعنى الباك تست مش لعب هذا دراسه للماضى والحاضر حتى الساعه

اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	StrategyTester.gif
المشاهدات:	133
الحجـــم:	8.0 كيلوبايت
الرقم:	207258

شغل نظيف وعلى مهل واصطياد للفرص وانت نايم فى بيتك وعملك وخله مع نفسه يشتغل لوحده
    آخر تعديل بواسطة ابو خالـــد،، ، 25-10-2009 الساعة 09:34 PM

الصورة الرمزية khalid2000
    khalid2000 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

ابو خالد:

احيي فيك روح العطاء والهجوم والصراحه

وفقك الله لما يحب ويرضى

تقبل ودي

صفحة 1 من 10 1234567 ... الأخيرةالأخيرة