صفحة 13 من 48 الأولىالأولى ... 37891011121314151617181923 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 181 إلى 195 من 714
    الصورة الرمزية dawns_mist
    dawns_mist غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي رد: يا جماعة مفيش احسن من اكسبرت (((((((dragonpips))))))).........صدقوني

طبعا أنا الحساب اللي أنا أرفقت لينك متابعته ده حساب حقيقي

الصورة الرمزية Kasem
    Kasem غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي رد: يا جماعة مفيش احسن من اكسبرت (((((((dragonpips))))))).........صدقوني

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dawns_mist مشاهدة المشاركة
    أنا بقالي سنتين بتاجر بإكسبيرتات و مشغل الحساب اللي بحكي عليه دلوقتي حالا عليه إكسبيرتين شغالي حاليا فعلا ... و اتفضل لينك متابعة الحساب علشان تتأكد :
    http://dawns.mt4live.com/
    طيب جميل,هل الاكسبيرتين ناجحين مع حضرتك؟ يعنى دراجون بيب واحد منهم ولا خاصين بحضرتك؟ ويا ريت كمان تقول البروكر اللى حضرتك شغال معاه لان واضح ان العمله يورو فرنك يعنى هنحتاج سبريد منخفض

الصورة الرمزية JeDi
    JeDi غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

والله بصراحه مستغرب .. يعني ما عندي ممكن فكره تفسر مشكلتك .. عندي فكره وحده فقط حاليا
    انسخ ملف الميتاتريدر الي في Programesfiles
    و حط النسخه على Desktop غير اسم الملف الي نسخته زيد عليه اي حرف و انقل الملف مره اخرى الى Programes files

في هذه الطريقه ممكن 2 Metatreder من نفس البروكر

فا فكرتتي انك اتشغل واحد حقيقي و الثاني ديمو و تشغلهم نفس الوقت لمن تشوف الديمو فتح صفقه تأكد من الحقيقي في Jurounal في اسباب منعته ولا لأ

و اسف على الاطاله

الصورة الرمزية 10pips
    10pips غير متواجد حالياً عضو نشيط

مفيش فايدة انا حاولت اشغل الاكسبرت على حساب صغير 200 $ وبحاول اعمل باكتست ايضا لكن بدون فائدة لا يفتح اي صفقة .. لو ممكن احد الاخوة اللي مترمرسين مع الاكسبرت يجرب يعمل باكتست لحساب 200 $ على fxdd نكون له شاكرين

الصورة الرمزية Myopning
    Myopning غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

أنا بقالي سنتين بتاجر بإكسبيرتات و مشغل الحساب اللي بحكي عليه دلوقتي حالا عليه إكسبيرتين شغالي حاليا فعلا ... و اتفضل لينك متابعة الحساب علشان تتأكد :
    ارجو التصحيح لو انا فاهم غلط !!!!!!!!!
    انت تبخل على اخوانك بالمعلومات عن الاكسبرت الى مشغله ولكن في نفس الوقت تطلب المساعده ؟؟
    ماهي الكلمه المناسبه لهذه الحاله ؟؟
    وطبعا اعتذر لو انا فاهم غلط (وهذا ما اتمناه)

الصورة الرمزية eleon
    eleon غير متواجد حالياً عضو نشيط

انا دخلت على العنوان مكتوب ما فيش احسن من ها الاكسبرت ارجوا الافائدة اين هو هذا الاكسبرت

الصورة الرمزية Nidalo
    Nidalo غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eleon مشاهدة المشاركة
    انا دخلت على العنوان مكتوب ما فيش احسن من ها الاكسبرت ارجوا الافائدة اين هو هذا الاكسبرت
    صباح الخير !
    توقيع العضو
    حسبي الله ونعم الوكيل

الصورة الرمزية 10pips
    10pips غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eleon مشاهدة المشاركة
    https://forum.arabictrader.com/attac...npips-20v4.rar

الصورة الرمزية Kasem

عملت باك تست بنفس الاعدادات اللى حضرتك نزلتها وبستخدمها على الحقيقى وفعلا النتائج ممتازه,الباك تست على شركة alpari uk وهرفقه لحضرتك بالكامل علشان تتاكد,مع العلم ان السبريد 4 ,يعنى مش قليل! والباك تست كان على شهور صعبه زى مثلا ايام انهيار السوق فى 2008 ,انا فقط غيرت الريسك من 100% الى 50%

الصورة الرمزية wael_Hegazy
    wael_Hegazy غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

طبعا أنا الحساب اللي أنا أرفقت لينك متابعته ده حساب حقيقي
    السيد الفاضل....
    انا مشغل الاكسبرت على حساب حقيقي و ديمو في نفس الوقت و الاثنين شغالين تمام ويفتحوا نفس الصفقات مع بعض......

الاكسبرت شعـــــــــــــــــــــــــــال تمام......

العيب في mt4 للبروكر بتاعك.......كما نصحك أخونا الفاضل myopning اتصل بــbroker support و ستجد الحل ان شاء الرحمن.

والله الموفق

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Myopning مشاهدة المشاركة
    ارجو التصحيح لو انا فاهم غلط !!!!!!!!!
    انت تبخل على اخوانك بالمعلومات عن الاكسبرت الى مشغله ولكن في نفس الوقت تطلب المساعده ؟؟
    ماهي الكلمه المناسبه لهذه الحاله ؟؟
    وطبعا اعتذر لو انا فاهم غلط (وهذا ما اتمناه)

والله أنا لا ببخل ولا قصدي حاجة ... الإكسبيرتات اللي حضرتك شايف نتايجها دي كلها من فضل خير المنتدى ده و أعضاؤه الكرام .. و مرفقين في مشاركتي دي .. و كان مفتوح مواضيع بأسماءهم قبل كده ... كل اللي حصل إني خاطرت و جربتهم و غيرت في إعداداتهم مش أكتر .. و مرفق الإكسبيرتات علشان ماكونش ببخل بحاجة على حد .

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maado مشاهدة المشاركة
    عملت باك تست بنفس الاعدادات اللى حضرتك نزلتها وبستخدمها على الحقيقى وفعلا النتائج ممتازه,الباك تست على شركة alpari uk وهرفقه لحضرتك بالكامل علشان تتاكد,مع العلم ان السبريد 4 ,يعنى مش قليل! والباك تست كان على شهور صعبه زى مثلا ايام انهيار السوق فى 2008 ,انا فقط غيرت الريسك من 100% الى 50%

تشكر يا كبير ... أنا برضه عملت باكتيست على فرق اسبريد 3 و كانت النتايج ممتازه برضه ... لكن مش عارف ليه على حسابي الحقيقي ده خصوصا مش شغال ..!!!!!

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wael_Hegazy مشاهدة المشاركة
    السيد الفاضل....
    انا مشغل الاكسبرت على حساب حقيقي و ديمو في نفس الوقت و الاثنين شغالين تمام ويفتحوا نفس الصفقات مع بعض......

الاكسبرت شعـــــــــــــــــــــــــــال تمام......

العيب في mt4 للبروكر بتاعك.......كما نصحك أخونا الفاضل myopning اتصل بــbroker support و ستجد الحل ان شاء الرحمن.

والله الموفق

شكرا جزيلا على محاولاتكم يا شباب ... و بجد أنا مش عارف أشكر صاحب الموضوع ولا أشكركم إزاي على روحكم الحلوه دي و حبكم للخير ...
    الملفات المرفقة الملفات المرفقة

الصورة الرمزية JeDi
    JeDi غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

ما اختلفنا اي اخ Dawns

الي غصده ان يعني انت عندك اساسا اكسبرت ماشالله مربحك و عساه دايم و توصل المليون .. بس يعني لو كان عنجم معلومه ممكن تفيد غيرك يفضل انك اتشاركها .. مثل ما الناس تحاول اتشاركك و تعطيك ..

يا ملك والله اني شريت اكسبرت دارجون .. و اول ما نزل اخر اصدار نزلته لعيون الشباب .. كل هذا لسبب ان بجهود الكل ممكن نتوصل لكسبرت متكامل يربح الكل و يغنيك عن البحث الطويل

فا لو تكرمت يا اخي اتمنى انك تكون فهمت كلامي ..
    و اذا في امكانيه ترفق الاعدادات الي انت مستخدمها حاليا و شكرا

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة JeDi مشاهدة المشاركة
    ما اختلفنا اي اخ Dawns

الي غصده ان يعني انت عندك اساسا اكسبرت ماشالله مربحك و عساه دايم و توصل المليون .. بس يعني لو كان عنجم معلومه ممكن تفيد غيرك يفضل انك اتشاركها .. مثل ما الناس تحاول اتشاركك و تعطيك ..

يا ملك والله اني شريت اكسبرت دارجون .. و اول ما نزل اخر اصدار نزلته لعيون الشباب .. كل هذا لسبب ان بجهود الكل ممكن نتوصل لكسبرت متكامل يربح الكل و يغنيك عن البحث الطويل

فا لو تكرمت يا اخي اتمنى انك تكون فهمت كلامي ..
    و اذا في امكانيه ترفق الاعدادات الي انت مستخدمها حاليا و شكرا
    ولا يهمك يا حبيبي ... بس الإكسبيرتات دي موجوده على المنتدى من فترة طويلة أوي ... علشان كده أنا قولت أكيد الناس اللي نزلتها و عرفت تستخدمها خلاص مش هيدورا عليها تاني .... و عموما مايغلاش عليك حاجة ..... أنا بعد التجارب لاقيت إن أفضل زوج يشتغل عليه الإكسبيرتات اللي بتحب الركود هو زوج اليورو فرانك ... فلو هتشغل الإكسبيرتات دي على اليورو فرانك .. يبقى ماتغيرش في الجينيس أي حاجة خالص غير نسبة المخاطره حسب ما تحب انت ... أما الجرال فأنا بخلي الاستوب لووز بتاعه 10 نقاط بدل 30 على اليورو فرانك و بيظبط معايا كويس جدا جدا الحمد لله ... بس كده ... على اليورو فرانك فرق اسبريد واحد بيب مش هتحتاج أكتر من كده .
    وتحت أمركم في أي حاجة تانية .

الصورة الرمزية بو هيا
    بو هيا غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

شكرا اخي وائل لقد وصلت

الصورة الرمزية Kasem

والله أنا لا ببخل ولا قصدي حاجة ... الإكسبيرتات اللي حضرتك شايف نتايجها دي كلها من فضل خير المنتدى ده و أعضاؤه الكرام .. و مرفقين في مشاركتي دي .. و كان مفتوح مواضيع بأسماءهم قبل كده ... كل اللي حصل إني خاطرت و جربتهم و غيرت في إعداداتهم مش أكتر .. و مرفق الإكسبيرتات علشان ماكونش ببخل بحاجة على حد .

تشكر يا كبير ... أنا برضه عملت باكتيست على فرق اسبريد 3 و كانت النتايج ممتازه برضه ... لكن مش عارف ليه على حسابي الحقيقي ده خصوصا مش شغال ..!!!!!

شكرا جزيلا على محاولاتكم يا شباب ... و بجد أنا مش عارف أشكر صاحب الموضوع ولا أشكركم إزاي على روحكم الحلوه دي و حبكم للخير ...
    هو لو كده يبقى فعلا شىء غريب لان انا دلوقتى مشغله على ديمو وشغال ما شاء الله كويس,ده غير طبعا الباك تست ممتاز,لو مش شغال على اللايف فقط يبقى مغلق او صاحب الاكسبيرت عامله بنظام انه ميشتغلش الا على رقم الحساب اللى اشتراه وده منعا للسرقه,لو كده يبقى احتمال كبير اشتريه

صفحة 13 من 48 الأولىالأولى ... 37891011121314151617181923 ... الأخيرةالأخيرة

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17