صفحة 12 من 48 الأولىالأولى ... 2678910111213141516171822 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 166 إلى 180 من 714
    الصورة الرمزية dawns_mist
    dawns_mist غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي رد: يا جماعة مفيش احسن من اكسبرت (((((((dragonpips))))))).........صدقوني

مرفق أحد الباكتيست + الإكسبيرت + ملف الإعدادات ........

و ضعته على حساب حقيقي بنفس الإعدادات و على نفس السيرفر و على نفس الشركة و على نفس العملة و على نفس المبلغ .... و لم يفتح ولا صفقة .... و ضعته على حساب ديمو على نفس الشركة و على نفس السيرفر و على نفس العمله و على نفس الإعدادات و النتائج ممتازه كما الباكتيست تمااااااااااااااااااااااام .....

الحل ..؟؟؟؟!!!!!
    الملفات المرفقة الملفات المرفقة
    آخر تعديل بواسطة dawns_mist ، 04-11-2009 الساعة 06:59 PM

الصورة الرمزية Myopning
    Myopning غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي رد: يا جماعة مفيش احسن من اكسبرت (((((((dragonpips))))))).........صدقوني

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dawns_mist مشاهدة المشاركة
    مرفق أحد الباكتيست + الإكسبيرت + ملف الإعدادات ........

و ضعته على حساب حقيقي بنفس الإعدادات و على نفس السيرفر و على نفس الشركة و على نفس العملة و على نفس المبلغ .... و لم يفتح ولا صفقة .... و ضعته على حساب ديمو على نفس الشركة و على نفس السيرفر و على نفس العمله و على نفس الإعدادات و النتائج ممتازه كما الباكتيست تمااااااااااااااااااااااام .....

الحل ..؟؟؟؟!!!!!
    اسم البروكر والاعدادات التي استعملته اذا ممكن
    قارن السبريد بين الحقيقي والديمو
    تحياتي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Myopning مشاهدة المشاركة
    اسم البروكر والاعدادات التي استعملته اذا ممكن
    قارن السبريد بين الحقيقي والديمو
    تحياتي

لو حضرتك نزلت الباكتيست ... هتلاقي إسم البروكر ( GIGFX ) و السبريد واحد بيب على اليورو فرانك على الديمو و على الحقيقي و على الباكتيست كمان لإني بقووووووول ( على نفس السيرفر ) ... و الإعدادات نفس الإعدادات اللي حضراتكم شغالين بيها عدى :

Time : 21 - 7 لإني و جدت إن ده أفضل وقت ليه بعد أكتر من 30 باكتيست على كل الأزواج و بكل البراميتارز ....

risk : 100 لإني بجازف بمبلغ صغير 100 دولار ..

و ياريت يا جماعة ماتعاملونيش على إني أول مرة أشغل إكسبيرت .. لإني شغال بإكسبيرتات بقالي سنتين .

و فتحت الكود بتاع الإكسبيرت و مش عارف ألاقي العيب فين لإن الكود كبيييييييييييييييييييييييييييييير جدا جدا ..... فيارت حد يكون خبرته البرمجية أكتر مني يساعدني و يكون مجرب الإكسبيرت .

و شاكر افضالكم و مجهودكم .

الصورة الرمزية Myopning

لو حضرتك نزلت الباكتيست ... هتلاقي إسم البروكر ( GIGFX ) و السبريد واحد بيب على اليورو فرانك على الديمو و على الحقيقي و على الباكتيست كمان لإني بقووووووول ( على نفس السيرفر ) ... و الإعدادات نفس الإعدادات اللي حضراتكم شغالين بيها عدى :

Time : 21 - 7 لإني و جدت إن ده أفضل وقت ليه بعد أكتر من 30 باكتيست على كل الأزواج و بكل البراميتارز ....

و ياريت يا جماعة ماتعاملونيش على إني أول مرة أشغل إكسبيرت .. لإني شغال بإكسبيرتات بقالي سنتين .

و فتحت الكود بتاع الإكسبيرت و مش عارف ألاقي العيب فين لإن الكود كبيييييييييييييييييييييييييييييير جدا جدا ..... فيارت حد يكون خبرته البرمجية أكتر مني يساعدني و يكون مجرب الإكسبيرت .

لاتزعل عزيزي
    على الارجح الخطء ممكن تشوفه في experts\logs واعتقادي هو ان الاكسبرت يريد يفتح عمليه والسرفر يرفضها بسبب الحجم لذالك اريد ان اعرف هل البروكر يسمح بالميكرو لوت؟
    وممكن اخي تتكرم وترسل الاعدادت على شكل .set
    تحياتي

الصورة الرمزية wael_Hegazy
    wael_Hegazy غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

سيدي الفاضل انا لسة منزل منصة التداول لGIGfx حالا.
    الاسبرد لEURCHF يساوي 3 نقطة!!!!!!!!!!!!
    ازاي الاسبرد عندك 1 نقطة.

والله الموفق

لاتزعل عزيزي
    على الارجح الخطء ممكن تشوفه في experts\logs واعتقادي هو ان الاكسبرت يريد يفتح عمليه والسرفر يرفضها بسبب الحجم لذالك اريد ان اعرف هل البروكر يسمح بالميكرو لوت؟
    وممكن اخي تتكرم وترسل الاعدادت على شكل .set
    تحياتي

أنا بشتغل على حسابي بنفس قيمة اللوت اللي أنا كنت كاتبها في الإعدادات .. و كمان غيرت اللوت امبارح في الإعدادات و الريسك و برضه رافض يفتح ولا صفقة و بعدين طالما السيرفر واحد و بنفس الإعدادات بيشتغل على الديمو و على الباكتيست يبقى أكيد على الحقيقي المفروض يشتغل .... أنا حاولت فيه بكل الطرق و الحساب بتاعي فعلا بيقبل الميكرو لوت ... و الإعدادات أنا منزلها فعلا في ملف سيت في مشاركتي اللي فاتت مع الباكتيست لكن من عيوني هنزلها تاني في المشاركة دي.

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wael_Hegazy مشاهدة المشاركة

والله الموفق

أنا الأي بي بتاعي على الشركة دي ليه امتيارات خاصة .. من ضمنها سبريد واحد بيب على كل الأزواج و لو فتحت الباكتيست هتلاقي فعلا السبريد واحد بيب .
    آخر تعديل بواسطة dawns_mist ، 04-11-2009 الساعة 08:42 PM

الصورة الرمزية JeDi
    JeDi غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

توني مستلم النسخه الجديده من الموقع ... لكن مستغرب يا جماعه كأن مافي فرق بينها و بين النسخه الي قبلها .. على العموم فتحت الاكسبرت و يشتغل على اي حساب

و السموحه على التأخير

الصورة الرمزية Myopning

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wael_Hegazy مشاهدة المشاركة

والله الموفق
    خوشششش سؤال وينتظر الاجابه حتى نساعد اخونا

الصورة الرمزية Myopning

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة JeDi مشاهدة المشاركة
    توني مستلم النسخه الجديده من الموقع ... لكن مستغرب يا جماعه كأن مافي فرق بينها و بين النسخه الي قبلها .. على العموم فتحت الاكسبرت و يشتغل على اي حساب

و السموحه على التأخير
    تسلم يا ورده
    بس هاي النسخه جربناها مسبقا و اعتقد القديمه افضل
    النسخه الي جربناها DragonpipsHyperTrade-T1 وهاي عندها غير اسم فهل تغير اسم فقط ام لا ؟

بس عندي طلب من الاخوه الي راح يعملو باكتست الا وهو ان الجميع يعمل من
    2009-01-01 والى 2009-11-01 وعلى حساب 1000 فقط كي نستطيع المقارنه للحصول على افضل الاعدادات وبالتوفيق انشاء الله
    آخر تعديل بواسطة Myopning ، 04-11-2009 الساعة 08:59 PM

الصورة الرمزية Myopning

أنا بشتغل على حسابي بنفس قيمة اللوت اللي أنا كنت كاتبها في الإعدادات .. و كمان غيرت اللوت امبارح في الإعدادات و الريسك و برضه رافض يفتح ولا صفقة و بعدين طالما السيرفر واحد و بنفس الإعدادات بيشتغل على الديمو و على الباكتيست يبقى أكيد على الحقيقي المفروض يشتغل .... أنا حاولت فيه بكل الطرق و الحساب بتاعي فعلا بيقبل الميكرو لوت ... و الإعدادات أنا منزلها فعلا في ملف سيت في مشاركتي اللي فاتت مع الباكتيست لكن من عيوني هنزلها تاني في المشاركة دي.

أنا الأي بي بتاعي على الشركة دي ليه امتيارات خاصة .. من ضمنها سبريد واحد بيب على كل الأزواج و لو فتحت الباكتيست هتلاقي فعلا السبريد واحد بيب .
    السلام عليكم
    اولا عندك الاعدادت لازم تتعدل كالتاي
    Max risk 50
    max spread 4
    ثانيا كم حجم حساب الديمو وكم الحقيقي واخيرا هل تفحصت ال \expert\log كما طلبت منك مسبقا؟
    تحياتي

الصورة الرمزية JeDi

تسلم يا ورده
    بس هاي النسخه جربناها مسبقا و اعتقد القديمه افضل
    النسخه الي جربناها DragonpipsHyperTrade-T1 وهاي عندها غير اسم فهل تغير اسم فقط ام لا ؟

بس عندي طلب من الاخوه الي راح يعملو باكتست الا وهو ان الجميع يعمل من
    2009-01-01 والى 2009-11-01 وعلى حساب 1000 فقط كي نستطيع المقارنه للحصول على افضل الاعدادات وبالتوفيق انشاء الله
    والله يا ملك توني مستلمها من موقعهم لأني كنت شاري الاكسبرت قبل فتره .. و اول ما رسلني هل النسخه الثانيه بطلتها و رسلتها لكم

بس عندي شك ان بس عدل شغلات بسيطه ممكن فقط لا غير ممكن ارقام و تعديل وقت دخول و خروج من الصفقات .. ما اظن ان الاكسبرت بكون 100% بالضبط نفس الاصدار الي قبله

هناك نسختين من دراجون هيبر
    DragonpipsHyperTrade I
    DragonpipsHyperTrade II

شوفها من موقع الرسمي توها نازله النسخه
    http://www.dragonpips.com/index.php

جربت الإكسبيرت على كل الأزواج بكل الإعدادات الممكنة ...... النتيجة :

اسبريد 1 بيب ... على اليورو فرانك و العمل يكون بين 21 إلى 7 بتوقيت جرينيتش ..
    هذه كانت أقوى و أءمن نتائج على الإطلاق و في كل أنواع تحرك السوق الممكنة على مدى سنة كاملة .
    التجربة كانت باكتيست و ديمو ...

مرفق في مشاركتي رقم 166 في هذا الموضوع أعلى هذه الصفحة الإصدار المستخدم و ملف الإعدادات و باكتيست لمدة 9 أشهر حول فيها الإكسبيرت الـ 100 دولار إلى أكتر 70 ألف دولار ، و هناك باكتيست آخر على الملكى بنفس الإعدادات حول فيها الإكسبيرت الـ 10 ألاف دولار إلي 9 مليون دولار في 10 أشهر ... و كل الباكتيست على هذه الإعدادات ممتازه ، و الأجمل أن الباكتيست متوافق تماما تماما مع الحساب الديمو ، و هذا يأكد قوة الإكسبيرت ... عندي أكتر من إعدادات كلها ممتازه و تصلح لأغلب الأزواج ... و باكتيست كلها رائعة ..

أحب أشكر صاحب الموضوع و كل المشاركين .. حزاكم الله كل خير ...

بقي مشكلة وحيدة و هي إنه على حسابي اللايف مش شغال ... رغم إنه على حسابي الديمو و اللي هو تيبيكال الحساب اللايف شغال و كويس جدا .... ياريت حد يشوفلنا المشكلة دي يكون عنده خبره بالإكسبيرت .

محمـود حجـاب

الصورة الرمزية Myopning

والله يا ملك توني مستلمها من موقعهم لأني كنت شاري الاكسبرت قبل فتره .. و اول ما رسلني هل النسخه الثانيه بطلتها و رسلتها لكم

بس عندي شك ان بس عدل شغلات بسيطه ممكن فقط لا غير ممكن ارقام و تعديل وقت دخول و خروج من الصفقات .. ما اظن ان الاكسبرت بكون 100% بالضبط نفس الاصدار الي قبله

هناك نسختين من دراجون هيبر
    DragonpipsHyperTrade I
    DragonpipsHyperTrade II

شوفها من موقع الرسمي توها نازله النسخه
    http://www.dragonpips.com/index.php
    اللاختبار السريع الاولي هو ان النسخه القديمه هي الافضل لذالك سوف لا اجري اي اختبارات اخرى الى ان يثبت احدكم خطاء تقيمي
    عندي قناعه ان منتج هذا الاكسبرت ما عنده شي جديد غير تغير الاسم حتى يسحب فلوس
    طبعا اني سبق وقلت ان هذا الاكسبرت مشكوك بي انه مسروق وهذه الشكوك بدآت تزيد لذالك حاول استرجاع ثمن الاكسبرت ان كان هذا ممكن
    تحياتي

الصورة الرمزية JeDi

جربت الإكسبيرت على كل الأزواج بكل الإعدادات الممكنة ...... النتيجة :

اسبريد 1 بيب ... على اليورو فرانك و العمل يكون بين 21 إلى 7 بتوقيت جرينيتش ..
    هذه كانت أقوى و أءمن نتائج على الإطلاق و في كل أنواع تحرك السوق الممكنة على مدى سنة كاملة .
    التجربة كانت باكتيست و ديمو ...

مرفق في مشاركتي رقم 166 في هذا الموضوع أعلى هذه الصفحة الإصدار المستخدم و ملف الإعدادات و باكتيست لمدة 9 أشهر حول فيها الإكسبيرت الـ 100 دولار إلى أكتر 70 ألف دولار ، و هناك باكتيست آخر على الملكى بنفس الإعدادات حول فيها الإكسبيرت الـ 10 ألاف دولار إلي 9 مليون دولار في 10 أشهر ... و كل الباكتيست على هذه الإعدادات ممتازه ، و الأجمل أن الباكتيست متوافق تماما تماما مع الحساب الديمو ، و هذا يأكد قوة الإكسبيرت ... عندي أكتر من إعدادات كلها ممتازه و تصلح لأغلب الأزواج ... و باكتيست كلها رائعة ..

أحب أشكر صاحب الموضوع و كل المشاركين .. حزاكم الله كل خير ...

بقي مشكلة وحيدة و هي إنه على حسابي اللايف مش شغال ... رغم إنه على حسابي الديمو و اللي هو تيبيكال الحساب اللايف شغال و كويس جدا .... ياريت حد يشوفلنا المشكلة دي يكون عنده خبره بالإكسبيرت .

محمـود حجـاب
    ياريت يا ملك اول شي تتواصل مع الدعم الفني .. لأن اذا انت ما كنت مشغل اكسبرت من قبل على حسابك .. فا ممكن واحد من الاثنين

اما ان تقدم طلب تطلب فيه تفعيل خاصيه استخدام الاكسبرت ..
    او ان الشركه تمنع استخدام الاكسبرت

فا لو كلمت الدعم تأكد من اهم نقطتين
    هل يسمحون في المضاربه 5 نقط او 4 للصفقه
    وهل يسمحون باستخدام اكسبرت

لأن يا اخي الكريم في الديمو يكون كل شي مسموح الاستخدام انا الحقيقي يختلق بالشروط من هذه الناحيه و اتمنى اكون افدتك

ياريت يا ملك اول شي تتواصل مع الدعم الفني .. لأن اذا انت ما كنت مشغل اكسبرت من قبل على حسابك .. فا ممكن واحد من الاثنين

اما ان تقدم طلب تطلب فيه تفعيل خاصيه استخدام الاكسبرت ..
    او ان الشركه تمنع استخدام الاكسبرت

فا لو كلمت الدعم تأكد من اهم نقطتين
    هل يسمحون في المضاربه 5 نقط او 4 للصفقه
    وهل يسمحون باستخدام اكسبرت

لأن يا اخي الكريم في الديمو يكون كل شي مسموح الاستخدام انا الحقيقي يختلق بالشروط من هذه الناحيه و اتمنى اكون افدتك

أنا بقالي سنتين بتاجر بإكسبيرتات و مشغل الحساب اللي بحكي عليه دلوقتي حالا عليه إكسبيرتين شغالي حاليا فعلا ... و اتفضل لينك متابعة الحساب علشان تتأكد :
    http://dawns.mt4live.com/

صفحة 12 من 48 الأولىالأولى ... 2678910111213141516171822 ... الأخيرةالأخيرة

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17