النتائج 1 إلى 8 من 8
    الصورة الرمزية مراسى
    مراسى غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي للمسابقات القادمه ان شاء الله

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    ممكن يراعى فى المسابقات القادمه ان المتسابق اللى حسابه يكسب كل اسبوع بصرف النظر انه طلع من ال10 الاوائل ام لا يجب ان يكون له ما يميزه
    بمعنى ان متسابق راهن على زوج وجت معاه والاسابيع التاليه حسابه خسر يبقى كده ده مش متاجر ده مقامر وكذلك النظر لعدد العمليات الرابحه فى الحساب
    يعنى نفرق بين اللى بيتعب واللى بيخش تضرب معاه والسلام والا اقتراح فاشل؟

الصورة الرمزية صاحب هدف
    صاحب هدف غير متواجد حالياً موقوف

جميل جدا إعطاء وزن لعدد الصفقات التي تم تنفيذها ,, فهناك فعلا من يدخل يفتح صفقة واحدة وياتصيب ياتخيب للأسف
    لكن اعتقد سيكون من الصعب على لجنة المسابقات التدقيق في مثل هكذا بند وسيأخذ وقت إضافي كبير لإظهار النتيجة

الصورة الرمزية forex404
    forex404 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

انا بؤيدك في الراى ده ميه في الميه
    ارجو من الاداره النظر فيه

الصورة الرمزية ahmoos
    ahmoos غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

انا اختلف معك لان لو حد فتح صفقه واحده وصابت معاه اسبوع ده مش هيأهله انه يكسب المسابقه لانها بتعتمد علي التراكمي بتاع ال4 اسابيع كاملين

وطبعا الحظ مش هيلعب معاه كل اسبوع والا يبقي فعلا ساعتها يستحق يكسب

الصورة الرمزية ayman1980
    ayman1980 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmoos مشاهدة المشاركة
    انا اختلف معك لان لو حد فتح صفقه واحده وصابت معاه اسبوع ده مش هيأهله انه يكسب المسابقه لانها بتعتمد علي التراكمي بتاع ال4 اسابيع كاملين

وطبعا الحظ مش هيلعب معاه كل اسبوع والا يبقي فعلا ساعتها يستحق يكسب
    وانا معاك فى الراي لان طريقة المسابقة لا تعطي فرصة لضربات الحظ لان الفائز هو الذى يحقق ترتيب فى العشر الاوائل من كل اسبوع

الصورة الرمزية mohamed.sobhy
    mohamed.sobhy غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayman1980 مشاهدة المشاركة
    وانا معاك فى الراي لان طريقة المسابقة لا تعطي فرصة لضربات الحظ لان الفائز هو الذى يحقق ترتيب فى العشر الاوائل من كل اسبوع
    السلام عليكم
    اسمحلني اني اختلف معاكم واتفق مع صحاب الاقتراح لاني علي ما اعتقد يا شباب ان الواحد عشان يضعاف حساب كل اسبوع مش بيشتغل باستراتيجية لان مفيش استرتيجية تضعاف الحساب كل اسبوع لو في كدة مكنش دخل مسابقة وكان فتح حساب وتاجر عليا لاني اللي بيحقق ضعف المبلغ اسبوعين مبيكنش شغال بادارة راس مال صحيح وانا كدة لان لو افترضنا ان الواحد ها يدخل خمس صفقات كل يوم وكل يوم الخمس صفقات ها تربح 500 نقطة يعني كل صفقةة 100 نقطة بمعدل 6 ايام في الاسبوع يعني 3 الف دولار اسبوعين ازاي بقي يشتغل براس بادارة صحيح ويحقق اضعاف الرصيد
    الاخ صحاب الفكر بيتكلم عن ان اللي بيشتغل بادراة راس مال صحيح ويحقق اعلي نسبة من النقط
    علي فكرة انا اعرف شكرة فوركس بتعمل مسابقة بس مش شهرين وبيكون الفائزين خمس فائزين وبيكون في فائز بجائزة الشركة وهي ادارة الحساب
    بس بردو انا اقول لصحاب الاقتراح انا كل ادراة لها استراتيجية ادارة المسابقة وادراة المتدوال العربي انا بعرف انها بتنقاش مع الاعضاء قونين المسابقة قبل ما توضع
    ارجوا ان تسمحوني ان كان في غلط في كلايم
    توقيع العضو
    رقم الحساب : 578653
    كلمة المرور المشاهدة : R2QO8QJ9

الصورة الرمزية مراسى
    مراسى غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

كلام يتوزن بالدهب
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed.sobhy مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم
    اسمحلني اني اختلف معاكم واتفق مع صحاب الاقتراح لاني علي ما اعتقد يا شباب ان الواحد عشان يضعاف حساب كل اسبوع مش بيشتغل باستراتيجية لان مفيش استرتيجية تضعاف الحساب كل اسبوع لو في كدة مكنش دخل مسابقة وكان فتح حساب وتاجر عليا لاني اللي بيحقق ضعف المبلغ اسبوعين مبيكنش شغال بادارة راس مال صحيح وانا كدة لان لو افترضنا ان الواحد ها يدخل خمس صفقات كل يوم وكل يوم الخمس صفقات ها تربح 500 نقطة يعني كل صفقةة 100 نقطة بمعدل 6 ايام في الاسبوع يعني 3 الف دولار اسبوعين ازاي بقي يشتغل براس بادارة صحيح ويحقق اضعاف الرصيد
    الاخ صحاب الفكر بيتكلم عن ان اللي بيشتغل بادراة راس مال صحيح ويحقق اعلي نسبة من النقط
    علي فكرة انا اعرف شكرة فوركس بتعمل مسابقة بس مش شهرين وبيكون الفائزين خمس فائزين وبيكون في فائز بجائزة الشركة وهي ادارة الحساب
    بس بردو انا اقول لصحاب الاقتراح انا كل ادراة لها استراتيجية ادارة المسابقة وادراة المتدوال العربي انا بعرف انها بتنقاش مع الاعضاء قونين المسابقة قبل ما توضع
    ارجوا ان تسمحوني ان كان في غلط في كلايم

الصورة الرمزية mohamed.sobhy
    mohamed.sobhy غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مراسى مشاهدة المشاركة
    كلام يتوزن بالدهب
    الله يكرمك يا اخي دا من كرم اخلاقك
    توقيع العضو
    رقم الحساب : 578653
    كلمة المرور المشاهدة : R2QO8QJ9

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17