النتائج 1 إلى 7 من 7
    الصورة الرمزية linenet
    linenet غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي حد جرب هذه الاستراتيجيات

الاخوة الافاضل

لو سمحتم حد اشترى او جرب استراتيجيات ZTL Forex Trading Methods مع العلم ان تقريبا كان فيه اخ فى المنتدى بيقول انه اشترى استراتيجية الاخبار بتاعتهم بس لسه بيجربها ديمو بس انا مش فاكر مين هو .

الاستراتيجيات بتاعتهم نتايجها مبهرة حقيقى خصوصا استراتيجيات الاخبار و اللى بتحقق نتايج مذهلة وسمعت ان فيه بنوك بتستعملها .

الحقيقة يا اخوة الكلام على الاستراتيجيات دى يخلى الواحد حيران ، لان كل ال reviews اللى شوفتها عليهم فى المنتديات الاجنبية و مواقع التقييم على النت اما بتقول 5 نجوم يا اما بتقول scam ، يعنى مفيش بين البينين .

بس الحقيقة انا لاحظت ان اكتر من 80% من التعليقات عليهم انها ايجابية جدا و انها بتحقق فعلا ارباح رائعة وان الاخ اللى بيبع الاستراتيجيات بيعمل support ميه ميه للى يشتريهم ، و كمان كل التقييمات على paypal عليهم 100% ايجابية يعنى حاجة رهيبة .

فيا ريت يا اخوة اللى جربهم او يعرف على الاقل حد جربهم يقول لنا ايه رأيه نشتريها و لا ايه ؟

شكرا مقدما ولكم منى خالص التحية و فائق الاحترام

الصورة الرمزية ChartMan.cc
    ChartMan.cc غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي رد: حد جرب هذه الاستراتيجيات

دون ماتشتري حاجه النت مليات اكسبريتات فيها الناجح والفاشل بس يبغالك تمسك الاكسبريت وتعمل له تست ....

الصورة الرمزية linenet

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ChartMan.cc مشاهدة المشاركة
    دون ماتشتري حاجه النت مليات اكسبريتات فيها الناجح والفاشل بس يبغالك تمسك الاكسبريت وتعمل له تست ....
    اخى الكريم

شكرا على ردك السريع

انا عارف ان فيه استراتيجيات كتير ناجحة و خصوصا فى منتدانا العظيم امثال القاهرة للمبدع استاذنا حسام العزبى وده طبعا على سبيل المثال لا الحصر .

لكن اللى لفت نظرى فى ztl ان لديهم استراتيجية اخبار قوية جدا و تقريبا متخرش المية و تقريبا ناجحة بنسبة 95% ، و لولا انى مش عارف انه مخالف لقوانين المنتدى ولا لأ انى احط اللينك بتاع نتايجهم كنت حطيته هنا .

الاهم من ده ، انا مش بقول نتايجهم حلوة عشان هم بيقولو كدة على موقعهم لكن لانى لقيت كلام مشجع و كويس عليها فى المنتديات الاجنبية .

و على فكرة ميزة تجارة الاخبار انها تجارة المحترفين و بتريح من عناء التحليل الفنى مع انها خطيرة جدا بس اكيد فى ناس بتعرف تتاجرها صح . وانا فاكر انى قرأت من يومين بس لاستاذنا الغالى / حسام العزبى موضوع قديم بيتكلم فيه عن تجارة الاخبار و انها تجارة المحترفين و كان بيحاول يوصل لطريقة لتجارة الاخبار . و دى حقيقة فعلا ان تجارة الاخبار بالطريقة الصح تخليك محترف و تتضرب ضربتك و تجرى بسرعة .

شكرا و آسف للاطالة

الصورة الرمزية mohmd173
    mohmd173 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليكم اخي الكريم

بالنسبه للاستراتيجية ZTL انا تكلمت مع صاحبها وهو باكستاني وعايش في بريطانيا اشتريت من عنده استراتيجية الاخبار وكانت رهيبه وفيها مخاطره بنفس الوقت، بس بتعتمد على الشركة التي انت فاتح حساب معها وكانت ايامها رخيصه جدا اما الان فجميع الاستراتيجيات الواحدة ب 199 باوند فغاليه جدا بس كاستراتيجية ال ZTL ما اعرف عنها شيىء .يمكن تطلع كويسه ويمكن لا وهذا يرجع اليك اخي الكريم.

اخوك محمد

الصورة الرمزية sunrose
    sunrose غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة linenet مشاهدة المشاركة
    اخى الكريم

شكرا على ردك السريع

انا عارف ان فيه استراتيجيات كتير ناجحة و خصوصا فى منتدانا العظيم امثال القاهرة للمبدع استاذنا حسام العزبى وده طبعا على سبيل المثال لا الحصر .

لكن اللى لفت نظرى فى ztl ان لديهم استراتيجية اخبار قوية جدا و تقريبا متخرش المية و تقريبا ناجحة بنسبة 95% ، و لولا انى مش عارف انه مخالف لقوانين المنتدى ولا لأ انى احط اللينك بتاع نتايجهم كنت حطيته هنا .

الاهم من ده ، انا مش بقول نتايجهم حلوة عشان هم بيقولو كدة على موقعهم لكن لانى لقيت كلام مشجع و كويس عليها فى المنتديات الاجنبية .

و على فكرة ميزة تجارة الاخبار انها تجارة المحترفين و بتريح من عناء التحليل الفنى مع انها خطيرة جدا بس اكيد فى ناس بتعرف تتاجرها صح . وانا فاكر انى قرأت من يومين بس لاستاذنا الغالى / حسام العزبى موضوع قديم بيتكلم فيه عن تجارة الاخبار و انها تجارة المحترفين و كان بيحاول يوصل لطريقة لتجارة الاخبار . و دى حقيقة فعلا ان تجارة الاخبار بالطريقة الصح تخليك محترف و تتضرب ضربتك و تجرى بسرعة .

شكرا و آسف للاطالة
    بسم الله الرحمن الريحم
    اخى الكريم
    انا ايضا تابعت و دهشت من نتايج تللك الطريق ztl و احاول ان استفسر عن صدق تللك النتايج و لم اتيقن حتى الان و كلمت صاحب الاستراتجيه اكثر من مره و اعطى هديه فرص مجانى مبتدى من عنده
    و طلبت منه فتره تجريبه لطريقه ztl الا انه رفض انصحك بمراسلته فهو انسان جيد .اما طريقه الاخبار فاعتقد ان اخونا محمد قام بشرائها و نشرها تقريبا فى موضع يحمل اسم استراتجيه الاخبار ب 100 دولار و الله اعلم و امل ان تطلعى عن نتيجه بحثك
    تقبل تحياتى

الصورة الرمزية رذاذ المطر
    رذاذ المطر غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
    مرحبا ا اخوتي
    كان هنالك محاوله في هذا الرابط لفك طلاسم احدى استراتيجيات هذا الموقع وهي استراتيجيه ztlتفضل الرابط https://forum.arabictrader.com/t29478.html
    تقبل تحياتي

الصورة الرمزية linenet

الاخوة الافاضل / محمد و sunrose و العبدلى

اشكركم بشدة على تفاعلكم مع استفسارى و اشأل الله ان يجعله فى ميزان حسناتكم

بالفعل انا بحثت عن الاستراتيجية فى منتدانا الغالى زى ما الاخ الكريم / sunrose قال , و فعلا وجدت الاستراتيجية تقريبا مشروح طريقة عملها من قبل اخ كريم اشتراها و شرحها وانا دلوقتى لسة بقرأ فيها .

وفعلا زى ما الاخ / محمد تكرم و قال واضح انها رائعة بس بتعتمد على البروكر اللى انت فاتح فيه الحساب .

بالنسبة للرابط اللى اخويه / العبدلى قال عليه انا قرأته لكن للاسف الاخوة مكملوش و سابوا الموضوع.

على فكرة يا اخوانى واضح ان استراتيجياتهم قوية و فعالة فعلا و ادينى هدرس استراتيجية الاخبار بتاعتهم اللى الاخ الكريم / ammar2000a70 شرحها على الرابط الاتى واشوف فعلا كويسة ولا لا

شكرا لكم بشدة و اليكم رابط شرح الاستراتيجية لاخونا الغالى / ammar2000a70

https://forum.arabictrader.com/t15931.html

والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته

سؤال بسيط لاخى محمد / انت قلت انك اشتريتها و كانت رهيبة ، فهل لا زلت تستعملها ولا ايه ؟ وياترى تنفع مع fxsol ولا لأ ؟ وشكرا