صفحة 2 من 6 الأولىالأولى 123456 الأخيرةالأخيرة
النتائج 16 إلى 30 من 88
    الصورة الرمزية بن عبدالله
    بن عبدالله غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yamin2000 مشاهدة المشاركة
    Don’t trade the money you cannot afford to lose

مكتوبة فى كل بروكر
    جرب افتح لوت صغير كيف اعصابك مرتاحة مقابل فتح لوت كبير تجينا كهرباء والقولون يرتفع ههههه
    قصدك الضغط....

الصورة الرمزية fxtime
    fxtime غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبد_الرحمن مشاهدة المشاركة
    انا ياما شوفت الكلام الي لا بيجب ولا بياخر الي عاوز ينجح لازم يتعلم (المعرفة=المال) بلا ما تصدعوا دماغنا وان سبب خسارتكم هو الطمع وما حد بيعرف يقرا الشارت كويس
    "هنام من يعتقدون انهم يدرسون السوق كل ما يفعلونه هو ما قاله شخص ما عن السوق دون النظر لما يقولوه السوق عن نفسه" ريتشارد دي وايكوف
    اقراء الموضوع كامل لان المعرفه = المال كما قلت انت

الصورة الرمزية fxtime

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة king_stock مشاهدة المشاركة
    ماشاء الله تبارك الله
    انتهى......................

وحدة ثانية بأومر معلقة ... الوقف 20 نقطة ...

ونسأل الله التوفيق
    الملف المرفق 522200
    ممكن الزوج يكون فعلاً صاعد بس انه ينزل عندى الاوردر المعلق فى الوقت الحالى معتقدش

الصورة الرمزية fxtime

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yamin2000 مشاهدة المشاركة
    Don’t trade the money you cannot afford to lose

مكتوبة فى كل بروكر
    جرب افتح لوت صغير كيف اعصابك مرتاحة مقابل فتح لوت كبير تجينا كهرباء والقولون يرتفع ههههه
    اكيد كلامك مظبوط ادارة رأس المال مهمه

الصورة الرمزية MO7EY
    MO7EY غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اخي انت ربحت خبرة وصلت اللى تساؤلات منطقية جدآ وخسارتك فقط 20 دولار ناس خسرت مئات الألوف عشان توصل لهذه المرحلة من التساؤلات

انا فيه حكمتين اقتنعت فيهم بعد سنوات من التداول والخسارة ..

الاولى ( ان الصبر مفتاح الفوركس )

يعني ان تصبر على الارباح ولاتستعجل على صفقتك

.. والثانية ( الألتزام 100% او لايوجد شي اسمه التزام ) ..

ان تلتزم بالصفقة زي ماتحب التيك بروفيت ان تتقبل الستوب لوز وتحترم صفقتك...

الصورة الرمزية fxguide
    fxguide غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

الله على ما اقول شهيد
    ثبت لى بكل الادله الممكنه منطقيا وعلميا ان سوق الفوركس لا يخضع للمنطق ولا ضد المنطق مما يؤكد بشكل لا يقبل الشك اننا في دورات فريده جدا لم اعلم لها تفسير علمى ومتزنه جدا وان اقرب نظريه تفسر الامر فلسفيا هى الفوضى التراكميه واقصد بها العلميه وليست تلك التى يتداولها البعض فى التوصيات على مواقع التواصل
    الامر ليس دجل ولا شعوذه نحن امام حدث فريد قديم جديد فى ان واحد
    ثبت لى انه ابدا ومستحيل ان تحصل من سوق الفوركس بشكل امن ومستمر على اكثر من 20 :30% سنويا
    ثبت لى انه سوق لا يصلح ابدا التعامل معه بالرافعه او بعقود الفروقات فهى اصل المتاعب
    ثبت لى اننى خدعت في هذا السوق بسبب الكذب وعدم مصارحة الاخرين بالحقيقه حرصا على مصالحهم
    ثبت لى انه سوق يولد كثير ناس بلا ضمائر
    ثبت لى انه مات وهلك على اعتابه محاربين عظماء وعقول عظيمه تحطمت على ابوابه انظر للمنتدى الذى انت فيه تصفح شارته الماضي اين من قبلك وكيف حالهم الان بين خاسر وصاحب توصيات مدفوعه واخر دورات مدفوعه واخر فاتح منتدى واخر يعمل دعايه للبروكرز ولا واحد يستطيع يقدم كشف حساب مستمر بالارباح يشهد على عمر خبرته
    ثبت لى انه العيب فينا وفي طريقة فهمنا وتعاملنا معه
    لا تظن انى متشائم ولا تظن انى قليل خبره فوالله انما انا ناصح امين لك ولغيرك
    تعود في كل مره ظنا منك انك وجدتها وتبحث فى كل مره ظنا منك انك ستجدها ويمر العام تلو العام ويضيع العمر بلا جدوى
    ارجوك فكر مليا انت وهو
    توقيع العضو
    1- اقتنعت شخصيا بشكل فردى بحرمانية تجارة الرافعه والمارجن(السبب :لم اجد فيديو واحد فقط لاى شيخ معروف يحللها)
    2- كل مشاركاتى ان اتبعتها ستسبب لك خسائر ماديه فادحه على المدى الطويل(السبب:بها اخطاء علميه)

الصورة الرمزية س_18
    س_18 غير متواجد حالياً عضو نشيط

حساب ترحيبي بدء ب 30 دولار حاليا 120 في حوالي 15 يوم ! الهدف منه اثبات ان من يستطيع التداول لن يهمه الحساب سواء 100 دولار ولا 100 الف
    بل بالعكس تنميه الحسابات الصغيره اصعب بكثير من المحافظه علي الحسابات الكبيره

قلناها من البدايه حاول تتخصص بزوج واحد او اثنين علي الاكثر ويفضل واحد فقط وادرس سلوكه السعري جيدا وعندما تدرك اتجاه السوق ايضا لا تدخل الا عندما يأتي السعر الي عندك واقتنصه من نقطه دخول جيده بأقل انعكاس
    اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	72D435CD-B945-4B48-B79D-7E8FE338ACA9.jpg
المشاهدات:	19
الحجـــم:	148.2 كيلوبايت
الرقم:	522223

الاســـم:	F2FB16D6-DD9D-42D7-99B4-FB1C3A2C65B8.jpg
المشاهدات:	6
الحجـــم:	157.5 كيلوبايت
الرقم:	522224
    توقيع العضو
    اعمي يقود اعمي يسقط كلاهما في نفس الحفره

الصورة الرمزية fxtime

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MO7EY مشاهدة المشاركة
    اخي انت ربحت خبرة وصلت اللى تساؤلات منطقية جدآ وخسارتك فقط 20 دولار ناس خسرت مئات الألوف عشان توصل لهذه المرحلة من التساؤلات

انا فيه حكمتين اقتنعت فيهم بعد سنوات من التداول والخسارة ..

الاولى ( ان الصبر مفتاح الفوركس )

يعني ان تصبر على الارباح ولاتستعجل على صفقتك

.. والثانية ( الألتزام 100% او لايوجد شي اسمه التزام ) ..

ان تلتزم بالصفقة زي ماتحب التيك بروفيت ان تتقبل الستوب لوز وتحترم صفقتك...
    لا اخى خسارتى مش بس 20$ انا بتداول من اكتر من 8 سنين وخسرت كتير وربحت كتير ولكن موصلتش للى انا عايزه حتى الان

انا بخسر وبكسب واسحب واصرف واخسر وارجع اعمل ايداع واخسر واعمل ايداع واكسب واسحب واصرف وارجع اخسر وارجع اعمل ايداع

فى لو حسبت خسارتى وربحي هلقيني خسران كتير واكتر من الفلوس وقتى اللى بضيعه فى دراسة السوق

وكلامك 100% مظبوط لازم صبر ولازم ان نتقبل الخساره

الصورة الرمزية fxtime

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fxguide مشاهدة المشاركة
    الله على ما اقول شهيد
    ثبت لى بكل الادله الممكنه منطقيا وعلميا ان سوق الفوركس لا يخضع للمنطق ولا ضد المنطق مما يؤكد بشكل لا يقبل الشك اننا في دورات فريده جدا لم اعلم لها تفسير علمى ومتزنه جدا وان اقرب نظريه تفسر الامر فلسفيا هى الفوضى التراكميه واقصد بها العلميه وليست تلك التى يتداولها البعض فى التوصيات على مواقع التواصل
    الامر ليس دجل ولا شعوذه نحن امام حدث فريد قديم جديد فى ان واحد
    ثبت لى انه ابدا ومستحيل ان تحصل من سوق الفوركس بشكل امن ومستمر على اكثر من 20 :30% سنويا
    ثبت لى انه سوق لا يصلح ابدا التعامل معه بالرافعه او بعقود الفروقات فهى اصل المتاعب
    ثبت لى اننى خدعت في هذا السوق بسبب الكذب وعدم مصارحة الاخرين بالحقيقه حرصا على مصالحهم
    ثبت لى انه سوق يولد كثير ناس بلا ضمائر
    ثبت لى انه مات وهلك على اعتابه محاربين عظماء وعقول عظيمه تحطمت على ابوابه انظر للمنتدى الذى انت فيه تصفح شارته الماضي اين من قبلك وكيف حالهم الان بين خاسر وصاحب توصيات مدفوعه واخر دورات مدفوعه واخر فاتح منتدى واخر يعمل دعايه للبروكرز ولا واحد يستطيع يقدم كشف حساب مستمر بالارباح يشهد على عمر خبرته
    ثبت لى انه العيب فينا وفي طريقة فهمنا وتعاملنا معه
    لا تظن انى متشائم ولا تظن انى قليل خبره فوالله انما انا ناصح امين لك ولغيرك
    تعود في كل مره ظنا منك انك وجدتها وتبحث فى كل مره ظنا منك انك ستجدها ويمر العام تلو العام ويضيع العمر بلا جدوى
    ارجوك فكر مليا انت وهو
    اخى انا بحترم رأيك وللأسف دى حقيقه ان فى ناس كتير كويسين واختفو ومنعرفش سبب الاختفاء ده ايه بس صدقنى ان كل مشكله لها حل

والسوق له اساليب معينه نقدر نتغلب عليه بيها اخى انا بعد اكتر من 8 سنين تداول قدرت اعمل استراتيجية خاصه بيا استراتيجيه تم اكتشافها بالصدفه شيءً فى شيءً وفكرت انى ملكت السوق وفعلاً يجي وقت والقي تحليلي لم يحترم وابحث ليه حصل كده ما المفروض ان يمشي فى الاتجاه كما انا اري ودي النقطه المهمه اللى فى ناس كتير بتفشل عندها وتمل وتزهق ان بعد بناء استراتيجية وممكن تكون استراتيجية كويسه بس مع فشل الاستراتيجية فى البدايه يفقد الامل

طيب انا كنت فى البدايه اشتغل على اصتياد اعلى قمة او ادنى قاع وكانت تظبط معى مرات وتفشل مرات عديده ولكن فى النهايه فكرت ان ليه اصلاً مشتغلش مع الترند
    بدل ما انا كنت اعلق بيع معلق وانا عارف ان السعر رايح هناك طيب ليه اصلاً مشتريش وابحث عن نقاط دخول شراء افضل لو واخد بالك هنا انا اعتبر عملت تغير لطريقة استخدام الاستراتيجية ولكن الاستراتيجية ثابته

طيب هو انا كدا خلاص حليت المشكله لا بس حليت ثغره كنت بسببها بخسر اكتر طيب هو كدا مفيش ثغرات تانيه لا فى كتير جداً بس المهم البحث والمشاركه والمساعده للسيطره على الثغرات دى توقع ان انا بقولك هنبيع اليورو دولار ويجي شخص محلل كويس ويقول اليورو دولار ليس للبيع للسبب كذا كذا دا تنبيه من الممكن التنبيه ده يخليني اخد بالي من حاجه مكنتش واخد بالي منها على الشارت دا المقصود من الاتحاد

الصورة الرمزية fxtime

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة س_18 مشاهدة المشاركة
    حساب ترحيبي بدء ب 30 دولار حاليا 120 في حوالي 15 يوم ! الهدف منه اثبات ان من يستطيع التداول لن يهمه الحساب سواء 100 دولار ولا 100 الف
    بل بالعكس تنميه الحسابات الصغيره اصعب بكثير من المحافظه علي الحسابات الكبيره

قلناها من البدايه حاول تتخصص بزوج واحد او اثنين علي الاكثر ويفضل واحد فقط وادرس سلوكه السعري جيدا وعندما تدرك اتجاه السوق ايضا لا تدخل الا عندما يأتي السعر الي عندك واقتنصه من نقطه دخول جيده بأقل انعكاس

الاســـم:	72D435CD-B945-4B48-B79D-7E8FE338ACA9.jpg
المشاهدات:	19
الحجـــم:	148.2 كيلوبايت
الرقم:	522223

الاســـم:	F2FB16D6-DD9D-42D7-99B4-FB1C3A2C65B8.jpg
المشاهدات:	6
الحجـــم:	157.5 كيلوبايت
الرقم:	522224
    اشكرك على ردك هو دا الكلام زوج واحد او اتنين والافضل زى ما قال اخونا س_18 يكون زوج واحد وتدرس الزوج ده مظبوط وتابعه لفتره

شوف ياستاذ عبد الرحمن وايكوف ده بتاع اسهم ولا فوركس
    الدراسة دى اتعملت برا يعنى متركبشي معانا احنا عرب
    واضحك من قلبك مع هذا المقطع الرائع
    محدش يموت نائص عُمر--خليك مؤمن بأة.

الصورة الرمزية fxguide

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fxtime مشاهدة المشاركة
    اخى انا بحترم رأيك وللأسف دى حقيقه ان فى ناس كتير كويسين واختفو ومنعرفش سبب الاختفاء ده ايه بس صدقنى ان كل مشكله لها حل

والسوق له اساليب معينه نقدر نتغلب عليه بيها اخى انا بعد اكتر من 8 سنين تداول قدرت اعمل استراتيجية خاصه بيا استراتيجيه تم اكتشافها بالصدفه شيءً فى شيءً وفكرت انى ملكت السوق وفعلاً يجي وقت والقي تحليلي لم يحترم وابحث ليه حصل كده ما المفروض ان يمشي فى الاتجاه كما انا اري ودي النقطه المهمه اللى فى ناس كتير بتفشل عندها وتمل وتزهق ان بعد بناء استراتيجية وممكن تكون استراتيجية كويسه بس مع فشل الاستراتيجية فى البدايه يفقد الامل

طيب انا كنت فى البدايه اشتغل على اصتياد اعلى قمة او ادنى قاع وكانت تظبط معى مرات وتفشل مرات عديده ولكن فى النهايه فكرت ان ليه اصلاً مشتغلش مع الترند
    بدل ما انا كنت اعلق بيع معلق وانا عارف ان السعر رايح هناك طيب ليه اصلاً مشتريش وابحث عن نقاط دخول شراء افضل لو واخد بالك هنا انا اعتبر عملت تغير لطريقة استخدام الاستراتيجية ولكن الاستراتيجية ثابته

طيب هو انا كدا خلاص حليت المشكله لا بس حليت ثغره كنت بسببها بخسر اكتر طيب هو كدا مفيش ثغرات تانيه لا فى كتير جداً بس المهم البحث والمشاركه والمساعده للسيطره على الثغرات دى توقع ان انا بقولك هنبيع اليورو دولار ويجي شخص محلل كويس ويقول اليورو دولار ليس للبيع للسبب كذا كذا دا تنبيه من الممكن التنبيه ده يخليني اخد بالي من حاجه مكنتش واخد بالي منها على الشارت دا المقصود من الاتحاد
    ياخى لى بدل الاستراتيجيه الواحده كثير وكلها افكار رائعه وعلميه وليست خرابيش وكل ابحاثي اكدت نفس الشئ
    اذا لديك راس مال بنكى 10000 دولار وقررت الاستثمار في الفوركس فانت امام احد هذه الامور ولن تخرج عنها
    1- تستثمر مالك كله وتدخل لوت لا يزيد الاجمالى عن 1 دولار هنا انت في امان وستحقق اقصي 25 % سنويا على الاجمالى والمارجن كول يزورك مره بعمرك
    2- تستثمر 5000 وتدخل لوت لا يزيد الاجمالى عن 1 دولار هنا ستحقق اقصي 50% سنويا من حساب التداول والمارجن كول يزورك 2 مره بعمرك
    3- تستثمر 2500 وتدخل لوت لا يزيد الاجمالى عن 1 دولار هنا ستحقق اقصى 100% سنويا من حساب التداول والمارجن كول يزورك 4 مره بعمرك
    4- تستثمر 1250 وتدخل لوت لا يزيد الاجمالى عن 1 دولار هنا ستحقق اقصى 200% سنويا من حساب التداول والمارجن كول يزورك12 مره بعمرك
    5- تستثمر 625 وتدخل لوت لا يزيد الاجمالى عن 1 دولار هنا ستحقق اقصى 400% سنويا من حساب التداول والمارجن كول يزورك24 مره بعمرك
    6- تستثمر 310 وتدخل لوت لا يزيد الاجمالى عن 1 دولار هنا ستحقق اقصى 800% سنويا من حساب التداول والمارجن كول يزورك72 مره بعمرك
    7- تستثمر 155 وتدخل لوت لا يزيد الاجمالى عن 1 دولار هنا ستحقق اقصى 1600% سنويا من حساب التداول والمارجن كول يزورك144 مره بعمرك
    فتمثيل هذه الداله بيانيا يكون كالتالى

الاســـم:	20.PNG
المشاهدات:	3
الحجـــم:	23.9 كيلوبايت
الرقم:	522227
    لو تلاحظ نسبة الربح على اجمالى راس المال في كل الحالات لم تزيد ابدا عن 25% سنويا صحيح ممكن تقسم رصيدك لكن بالنهايه المحصله واحده بل بالعكس عند مرحلة معينه تزيد الخساره بشكل مطرد عن الربح
    ومن هنا يتضح للجميع حقيقة الرافعه وعقود الفروقات وانه كلما زاد رصيدك وقل استخدامك لها كلما كان افضل في الحقيقه وليس كما خدعوك
    هذه هى الحقيقه اخى تعالى لى بكشف حساب واحد فقط يستطيع تجاوز تلك الداله
    من هنا تجد من يبدأ ب 50 دولار ويدبلها يقولك اه الدنيا ضحكت بس املك راس مال وانا اكسر الدنيا ولا يدرى المسكين بانه غابت عنه اشياء وثم معرفتها سيكون عمره
    توقيع العضو
    1- اقتنعت شخصيا بشكل فردى بحرمانية تجارة الرافعه والمارجن(السبب :لم اجد فيديو واحد فقط لاى شيخ معروف يحللها)
    2- كل مشاركاتى ان اتبعتها ستسبب لك خسائر ماديه فادحه على المدى الطويل(السبب:بها اخطاء علميه)

الصورة الرمزية fxguide

اسئلة طرحت نفسها كثير هل السوق عشوائى ام منظم ؟هل هى لعبه وماسونيه والكلام ده ؟ هل السوق يتعمد ضرب الاستوب ؟
    ساجيب بشكل علمى يقبله العقل البشرى
    السوق منظم وعشوائى فى ان واحد اذا المحصله عشوائيه والسوق ليس لعبه مبرمجه كما تعتقد انما هو تداول من قبل اطراف متعدده ومتضاده بنظام خوارزميات وليس بشكل يدوى كل جهة تمثل نظام منضبط لضرب استوبك كل نظام هو مجهول للنظام الاخر اذا انت امام صراعات كبرى من قبل موسسات وبنوك واطراف متعدده والمال هو الذى يتكلم وليست الرافعه هى التى تتكلم
    ناتى اليك ايها المتداول المسكين من انت؟ ما وزنك؟ ما هى معلوماتك؟ جاوب
    اذا لنتكلم من موقعنا الضعيف جدا السوق لا يمكن تمثيل كل هذا رياضيا الا بعلم الاحتمالات والاحصاء ومبدأ تراكب الموجات وفكرة التروس الصغير والوسط والكبير
    فماذا لو اخبرتك ان هذا الجراف يمثل محصلة 3 تجارب عشوائيه لفتره مائة قمه وقاع

الاســـم:	21.PNG
المشاهدات:	8
الحجـــم:	33.9 كيلوبايت
الرقم:	522233
    وماذا لو افترضا ان هذه التجربه تمثل موجه 100 يوم وادخلنها في موجه اخرى تمثل 130 اسبوع كهذه

الاســـم:	22.PNG
المشاهدات:	89
الحجـــم:	5.3 كيلوبايت
الرقم:	522234
    برايك كيف ستكون النتيجه المحصله ان ترى فريمات وترندات وقنوات ودعوم ومقاومات واليوت وسلوك اسعار برايك هل هذه الاشياء صحيحه هل فهمنا للامور صحيح برايك
    فهذا هو السوق بالنسبة لنا المتداولين الفرديين خصوصا مجرد دالة احتمالات فما بالك لو اضفت لها العامل النفسي مع اسبيرد مع مارجن
    فمن هو المستمر انه بروكر ومنتدى ومقدم دوره وتوصيه ومعرف شركه فكل من لا يعتمد على التداول هو مستمر بينما تاتى اجيال تلو اجيال لتهلك على اعتاب السوق والعيب فينا كما ترى وليس في السوق افكارنا واداواتنا واهدافنا غلط في غلط من الاول
    توقيع العضو

الصورة الرمزية muhamed.kandeel
    muhamed.kandeel غير متواجد حالياً عضو نشيط

اسئلة طرحت نفسها كثير هل السوق عشوائى ام منظم ؟هل هى لعبه وماسونيه والكلام ده ؟ هل السوق يتعمد ضرب الاستوب ؟
    ساجيب بشكل علمى يقبله العقل البشرى
    السوق منظم وعشوائى فى ان واحد اذا المحصله عشوائيه والسوق ليس لعبه مبرمجه كما تعتقد انما هو تداول من قبل اطراف متعدده ومتضاده بنظام خوارزميات وليس بشكل يدوى كل جهة تمثل نظام منضبط لضرب استوبك كل نظام هو مجهول للنظام الاخر اذا انت امام صراعات كبرى من قبل موسسات وبنوك واطراف متعدده والمال هو الذى يتكلم وليست الرافعه هى التى تتكلم
    ناتى اليك ايها المتداول المسكين من انت؟ ما وزنك؟ ما هى معلوماتك؟ جاوب
    اذا لنتكلم من موقعنا الضعيف جدا السوق لا يمكن تمثيل كل هذا رياضيا الا بعلم الاحتمالات والاحصاء ومبدأ تراكب الموجات وفكرة التروس الصغير والوسط والكبير
    فماذا لو اخبرتك ان هذا الجراف يمثل محصلة 3 تجارب عشوائيه لفتره مائة قمه وقاع

الاســـم:	21.PNG
المشاهدات:	8
الحجـــم:	33.9 كيلوبايت
الرقم:	522233
    وماذا لو افترضا ان هذه التجربه تمثل موجه 100 يوم وادخلنها في موجه اخرى تمثل 130 اسبوع كهذه

الاســـم:	22.PNG
المشاهدات:	89
الحجـــم:	5.3 كيلوبايت
الرقم:	522234
    برايك كيف ستكون النتيجه المحصله ان ترى فريمات وترندات وقنوات ودعوم ومقاومات واليوت وسلوك اسعار برايك هل هذه الاشياء صحيحه هل فهمنا للامور صحيح برايك
    فهذا هو السوق بالنسبة لنا المتداولين الفرديين خصوصا مجرد دالة احتمالات فما بالك لو اضفت لها العامل النفسي مع اسبيرد مع مارجن
    فمن هو المستمر انه بروكر ومنتدى ومقدم دوره وتوصيه ومعرف شركه فكل من لا يعتمد على التداول هو مستمر بينما تاتى اجيال تلو اجيال لتهلك على اعتاب السوق والعيب فينا كما ترى وليس في السوق افكارنا واداواتنا واهدافنا غلط في غلط من الاول
    صدقت والله الاستمرارية فى هذا السوق صعبة جدا

فكرتنى بصديق عزيز جدا كان معانا هنا فى المنتدى اسمه ابراهيم حسين ( الله يرحمه )
    توقيع العضو
    اللهم صلى وسلم على سيدنا محمد وعلى أله وصحبه وسلم

الصورة الرمزية fxguide

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة muhamed.kandeel مشاهدة المشاركة
    صدقت والله الاستمرارية فى هذا السوق صعبة جدا

فكرتنى بصديق عزيز جدا كان معانا هنا فى المنتدى اسمه ابراهيم حسين ( الله يرحمه )
    الله يرحمه نعم الاخ والصديق زميلى وابن منطقتى وانا من نبهته لتلك الحقائق يوم رايت الشارت على تليفونه الله يرحمه اطيب من عرفت
    شوفت دفنته كم عدد الناس فيها ما شاء الله كل الناس كانت تحبه ورزقه الله حسن الختام ولا نزكيه على الله
    توقيع العضو

صفحة 2 من 6 الأولىالأولى 123456 الأخيرةالأخيرة

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17