نقاش استراتيجية رقمية للتجربة .. على شكل رقمى ... والله اعلم - الصفحة 10
صفحة 10 من 10 الأولىالأولى ... 45678910
النتائج 136 إلى 139 من 139
  1. #136
    تاريخ التسجيل
    Mar 2016
    الإقامة
    اليابان
    المشاركات
    717

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mabdo3121 مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم اخى Game over ما تبحث عنه موجود امامك على الشارت فقط لو تركز قليلا ما جعلنى اكتب هذا الكلام هو انك تقترب منه ثم تبتعد قد تقول لى ما الذى يثبت ان كلامك صحيح اعطنى كشف حساب ساقول لك لا استطيع رغم انى ادبل حسابى ببساطه شديده ويوميا لان طريقتى موجوده فى كشف حسابى ولكن اذا اردت تلميح بسيط فى موضوع احد الاخوه وضعت له لغز ولكن لم يجب عليه اعتقد انه وجده سؤال تافه او لغز تافه لا يستحق الاجابه عليه
    -----------------
    ههههههههه
    انت اكيد عاوز تضحكنى كدة .. اليس كذلك
    انا مش ببحث عن اي شئ بالحياة . كل الحياة تبحث عنى . بشكل اخر .. انا ماليش بالحياة . الحياة لسة تبحث عنى .. بشكل اخر الحياة حلوة ماتعيش حلاوتها .
    ههههههه
    استنى وحدة وحدة .. حتة حتة . اممممم .. موجود فعل معذور مرفوع على الشارت .. وبيركز معايا على طول .. والكلام لسة مكتوب ؟ ولما تقترب من الكلام ابتعد منة .. واوعى تشوفة مرة تانية .. ومايثبث الكلام هو انة صحيح .. لكن القائل قد قال ولم يفعل .. ولكن كشف القائل هو اللغز ويجب ان افكة ؟ والا لن استحق الجائزة الكبرى ؟ يااااااة .. بعد كل دة الاجابة ممكن تكون تافهة ولاتستحق كل هذا العناء ؟
    ههههههههههه
    -------------------------------
    خارج الموضوع
    -------------------------------------
    يمكن كلامك صحيح ... بس 3121 .. يطلع يوم صعب للجميع وكل العالم .. 31 - او 21 - 12 السر فين ؟
    بقولك على حاجة . خلها على الله . انا بس بشتغل بالعافية .. خلها على الله بس
    بس برضة كلامك دخل نفوخي . انت تحت الملاحظة .. ههههههه لاتروح بعيد

  2. #137
    تاريخ التسجيل
    Nov 2014
    المشاركات
    304

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة GAME_OVER مشاهدة المشاركة
    -----------------
    ههههههههه
    انت اكيد عاوز تضحكنى كدة .. اليس كذلك
    انا مش ببحث عن اي شئ بالحياة . كل الحياة تبحث عنى . بشكل اخر .. انا ماليش بالحياة . الحياة لسة تبحث عنى .. بشكل اخر الحياة حلوة ماتعيش حلاوتها .
    ههههههه
    استنى وحدة وحدة .. حتة حتة . اممممم .. موجود فعل معذور مرفوع على الشارت .. وبيركز معايا على طول .. والكلام لسة مكتوب ؟ ولما تقترب من الكلام ابتعد منة .. واوعى تشوفة مرة تانية .. ومايثبث الكلام هو انة صحيح .. لكن القائل قد قال ولم يفعل .. ولكن كشف القائل هو اللغز ويجب ان افكة ؟ والا لن استحق الجائزة الكبرى ؟ يااااااة .. بعد كل دة الاجابة ممكن تكون تافهة ولاتستحق كل هذا العناء ؟
    ههههههههههه
    -------------------------------
    خارج الموضوع
    -------------------------------------
    يمكن كلامك صحيح ... بس 3121 .. يطلع يوم صعب للجميع وكل العالم .. 31 - او 21 - 12 السر فين ؟
    بقولك على حاجة . خلها على الله . انا بس بشتغل بالعافية .. خلها على الله بس
    بس برضة كلامك دخل نفوخي . انت تحت الملاحظة .. ههههههه لاتروح بعيد
    صدق المثل القائل (لا تتدخل فيما لا يعنيك تسمع ما لا يرضيك)

  3. #138
    تاريخ التسجيل
    Mar 2016
    الإقامة
    اليابان
    المشاركات
    717

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mabdo3121 مشاهدة المشاركة
    صدق المثل القائل (لا تتدخل فيما لا يعنيك تسمع ما لا يرضيك)
    ----------------------
    خلها على الله
    انا احيانا ادخل كدة بالعرض والطول . قد يكون كلامي شوية جارح . لكن لو اردت ان تفيد ادخل كدة على طول وارفع سماعة التلفون واسمعنى صوتك ..
    بشارت ؟
    اعرف الفوركس كلة اسرار واي واحد لدية اسرار مش ممكن يعطيها اي واحد كدة ؟

  4. #139
    تاريخ التسجيل
    Mar 2016
    الإقامة
    اليابان
    المشاركات
    717

    افتراضي

    هو اصلا الموضوع دة طول اكثر من اللازم . حتى انا مليت من المتابعة ههههههه
    حتى انا لم اعرف ماهو الهدف من الموضوع دة اصلا هههه
    هل نوقف هنا ونريح شوية
    سلام
    GAME OVER
    آخر تعديل بواسطة GAME_OVER ، 17-11-2019 الساعة 07:07 PM

صفحة 10 من 10 الأولىالأولى ... 45678910