صفحة 3 من 3 الأولىالأولى 123
النتائج 31 إلى 33 من 33
    الصورة الرمزية الزيرو
    الزيرو متواجد حالياً مـتداول ذهـبي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BID_ASK مشاهدة المشاركة
    يؤلمني ان اقرأ الردود الأخيرة رغم أنني الغيت التوصية نيابة عن صاحب الموضوع في حينه,
    نكمل بعض

انت اخي اذا تسمح لي الغي توصيتك على الكندي--مش وقته
    ياخي والله أنت تشوش على المتداولين بطريقة غريبة جدا .. كلامك كله إنشائي لا يسمن ولا يغني من جوع .. تقول السوق ليس سوق إحتمالات وتدخل فرصة وعندما تعكس تقول أنك وضحت أنها ليست فرصة قوية .. الكندي قبل أيام ذكرت أنه إخترق قمة ويستهدف مستوى 1.3600 .. انا دخولي لا علاقة له برؤيتك أنت أو تحليك ..
    ياخي عندما تعقب على توصية أو فرصة ضع رؤيتك واضحة بشارت .. وأترك عنك الفلسفة وإدعاء الوصاية على الأعضاء ..

الصورة الرمزية KARKOR
    KARKOR غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr alaa مشاهدة المشاركة
    بالظبط ياغالي هو ده قلي بنتكلم فيه المبتدئين وفي قلي غرقان وفي عرض قشايه وفي وفي وفي ياغالي فاللاسف يفتح الموضوع وكانها تسالي وتضيع وقت او صراحه مش عارف كان وقتها تفكيره ازاي الله المستعان
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rany مشاهدة المشاركة
    كلام سليم في المكان الغلط للجميع الحق في انتقاد صاحب الموضوع ويمكن الرجوع وقراءة كلامه وقرر بنفسك واهم شي ركز على انها اول مشاركة ولا تنسى تطالبه بالتعويض هههههه
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr alaa مشاهدة المشاركة
    كلام عين العقل اخينا الكريم ومافي حد يقدر يقول انه كلامك خطأ المشكله ياغالي هي في الكلام هن صفقات مضمونه وادخل وانا هعوض ووصلت لراس مال كبير من اكتر من الورش قلي اتفتحت وكأنه هو قلي بيحرك السعر هل هذا مقبول هنا المشكله مش المشكله في ضرب الاستوبآت بالمناسبه اخونا المناطق قلي دخل عليها مش غلط انا دخلت صفقة اليورو ه دولار بس من فوق شويه وضربت استوب عادي لاكن المشكله في الطرح وتغرير الناس واتكلم عن شيء مالوش علاقه بارض الواقع وكلام مالوش علاقه اصلا بأسواق المال لانه زي محاضرتك عارف السوق مافهوش مضمون نهائيا ديه طبيعة أسواق المال وفرض عضلات بلكدب هنا المشكله ياستاذ محمد خالص الود والتحيه
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الزيرو مشاهدة المشاركة
    ياخي والله أنت تشوش على المتداولين بطريقة غريبة جدا .. كلامك كله إنشائي لا يسمن ولا يغني من جوع .. تقول السوق ليس سوق إحتمالات وتدخل فرصة وعندما تعكس تقول أنك وضحت أنها ليست فرصة قوية .. الكندي قبل أيام ذكرت أنه إخترق قمة ويستهدف مستوى 1.3600 .. انا دخولي لا علاقة له برؤيتك أنت أو تحليك ..
    ياخي عندما تعقب على توصية أو فرصة ضع رؤيتك واضحة بشارت .. وأترك عنك الفلسفة وإدعاء الوصاية على الأعضاء ..

كلام في الصميم مش هقدر اضيف حاجة عليه
    برافو يا شباب
    توقيع العضو
    --

الصورة الرمزية _fady_
    _fady_ غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

حابب احكى كلمة لكل متداول مبتدىء ولكل من حسابه صغير لا يحتمل الانعكاس القوى
    الخلاصة
    ما فى اى تحليل او اى توصية ولا اى استراتيجية مضمونة فى هاد السوق 100%
    واذا نجحت توصية او استراتيجية معينة لمرة او مرتين لا يعنى نجاحها على الدوام
    طبعا من وجهه نظرى كيفية المتاجرة الاقرب للربح
    تحديد مستويات الدعم و المقاومة القوية