صفحة 13 من 14 الأولىالأولى ... 37891011121314 الأخيرةالأخيرة
النتائج 181 إلى 195 من 197
    الصورة الرمزية eez
    eez
    eez غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

عملة Feathercoin ابتدت ترتفع . ووصلت ل30 سنت من سعر 10 سنت من حوالى اسبوع .

الصورة الرمزية eez
    eez

عملة vertcoin عملت معايه احلى شغل الايام اللى فاتت كان معايه 13 الف وحده والسعر وصل ل5.50 ورصيدى فيها بس وصل لاكثر من 70الف دولار الايام اللى فاتت (اكثر من مليون جنيه مصرى ) .
    مرفق صوره لرصيدى فى vertcoin علشان المصداقيه .
    اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	vertcoin.png
المشاهدات:	14
الحجـــم:	20.3 كيلوبايت
الرقم:	479712

الصورة الرمزية eez
    eez

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eez مشاهدة المشاركة
    عملة vertcoin عملت معايه احلى شغل الايام اللى فاتت كان معايه 13 الف وحده والسعر وصل ل5.50 ورصيدى فيها بس وصل لاكثر من 70الف دولار الايام اللى فاتت (اكثر من مليون جنيه مصرى ) .
    مرفق صوره لرصيدى فى vertcoin علشان المصداقيه .
    اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	vertcoin.png
المشاهدات:	14
الحجـــم:	20.3 كيلوبايت
الرقم:	479712
    السعر وصل ل10 دولار من من زمان ورصيدى فى العمله دى بس اكترمن 130 الف دولار .

الصورة الرمزية eez
    eez

ورصيدى الكلى من العملات الرقميه داخل على 300 الف دولار من الفين دولار بدات بيهم فى اول السنه .

الصورة الرمزية eez
    eez

دان زنجر حقق نسبة 29233% ربح في سنة واحده والسبب يعود لشركات الإنترنت عند بداية ظهورها
    والحمد لله انا محقق حاليا 15000% ربح فى سنه واحده والسبب يعود لتقنية البلوك شين , انا محقق تقريبا نص ماحققه دان زنجر فى سنه .
    الحمد لله رب العالمين .

الصورة الرمزية alonsoo
    alonsoo غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

ان شاء الله موفق دائما اخى eez .ان شاء الله انا استثمرت مبلغ ضئيل جدا جدا فى الدوجكوين وعايز استثمر برضه حاجة بسيطة فى siacoin وكمان Rdd هل عندك معلومات كافية عن عملة degibite؟ كمان عايز اعرف منك افضل طريقة لحفظ المبالغ فى ال sia وال rdd وكمان vergo . عايز المواقع الرسمية بتاعتهم عشان المحافظ .

الصورة الرمزية eez
    eez

ياه انا النهارده دخلت المنتدى بعد غياب اكثر من9 شهور .
    اعتذر لعدم المتابعه لظروف انشغالى فى امريكا , عموما الموضوع ملك كل الاعضاء وممكن تعيدوا نشاطه بالمشاركات .
    بالنسبه لاخبارى فالحمد لله العملات المشفره غيرت مجرى حياتى تماما ,
    فى شهر يناير 2018 كنت محقق حوالى 550 الف دولار من ال2000 دولار اللى كنت بدات بيهم فى اول 2017 , وكنت متردد اسحبهم ولا اكمل زى ماكنت كتبت فى بعض الردود قبل كده ,
    واخيرا قررت ان اسحب ولو نص المبلغ , وانا بسحب لقيت نفسى مستقر ان اسحب المبلغ كله واسيب مبلغ صغير تحسبا للاستمرار فى الارتفاع , فلقيت نفسى ساحب حوالى نص مليون دولار , وسبت مايعادل حوالى 50 الف دولار فى العديد من العملات المشفره ,
    والحمد لله القرار كان صائب بعد شهر يناير الاسعار ابتدت تهبط , والناس اللى دخلت فى التوقيت ده خسرت جامد ,المهم انا قررت استثمر الاموال دى على ارض الواقع مع بعض اصدقائى هنا فى امريكا , والحمد لله الامور ماشيه تمام .
    بالنسبه للعملات المشفره فاعتقد ان الاسواق حتستمر مابين عام الى 3 اعوام فى حالة تذبذب مائل للهبوط ,
    فاللى استثمر فعلا بلاش يبيع دلوقتى من القيعان بخساره , اما اللى لسه لم يستثمر بها منصحوش انه يدخل دلوقتى , لان انا شايف ان موجة الهبوط والتذبذب ممكن تستمر مابين عام الى 3 اعوام ,
    طبعا دى مجرد وجهة نظر شخصيه , تحتمل الخطا اكتر مما تحتمل الصواب ,
    عموما انا مستنى بداية عام 2019 لان هوه اللى حياكدلى اكتر وجهة نظرى , لو لقيت اى علامات للصعود , حدخل تانى بنص المبلغ اللى معايه , اما لو مفيش علامات صعود , فحنتظر عام اخر (مع انى برجح عدم الصعود العام القادم) .
    اعتذر لعدم المتابعه , بس الحياه هنا فى امريكا ايقاعها سريع جدا . وان شاء الله لو فيه اى اخبار جديده ابقى ادخل على الموضوع .
    وبالتوفيق للجميع .

الصورة الرمزية Misho88
    Misho88 غير متواجد حالياً عضو نشيط

قاع العملات الرقميه والله اعلم سوف يكون في نهايه الربع الاول او في الربع الثاني من سنه 2019

البتكوين ما زال امامه هبوط والقاع المتوقع يتراوح ما بين 2000 دولار الى 4800 دولار حسب جنون السوق

الصورة الرمزية eez
    eez

تم معاودة الدخول مره اخرى فى العملات المشفره , مع انى مكنتش متوقع الصعود السنه دى ,
    بس واضح ان السعر كون موجه خماسيه وصاعد ,
    السعر كون قاع حول سعر 3400 ودى كانت نهاية الموجه التانيه وبكده حيصعد يعمل التالته , والموجه التالته بيكون فيها التحرك الاكبر .

الصورة الرمزية عبدالعزيز اليمني
    عبدالعزيز اليمني غير متواجد حالياً قلم متميز عن شهر مارس 2014

ربنا يرزقك يا اخي فعلا الموضوع ده لن ينساها المنتدى

الصورة الرمزية eez
    eez

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    عدنا بعد غياب اكثر من ثلاث سنوات
    اتمنى ان يكون الجميع بخير , وتكونوا جميعا محققين ارباح من العملات المشفره
    اعتقد ان البيتكوين اقترب من تكوين قمه , شخصيا حبتدى اصفى كل عملياتى لانى ارى ان السعر حيهبط هبوط جامد الايام اللى جايه , والحمد لله على الارباح اللى محققها لغاية دلوقتى .
    وده مش تحليل , هذه مجرد وجهة نظر شخصيه تحتمل الخطا اكثر مما تحتمل الصواب , وكل واحد مسئول عن قراراته الاستثماريه .
    ده شارت يوضح رؤيتى الشخصىه .

مره اخرى دى مجرد وجهة نظر شخصيه تحتمل الخطا اكثر مما تحتمل الصواب .
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة BTCUSD_2021-10-07_20-53-48.jpg‏  

الصورة الرمزية eez
    eez

افتراضي واخيرا اقتربت من ان اصبح ملياردير

اهلا وسهلا بيكم
    عدنا بعد غياب مايقارب عام
    البوست ده دعوه للامل لكل اللى مستثمر فى الفوركس وخسران بقاله سنين ومش عارف يحقق ربح
    دعوه للتفكير خارج الصندوق ومتربطش نفسك بسوق واحد بس زى الفوركس او الكربيتو او الاسهم بس .
    لازم تنوع فى استثماراتك , وسيبك من الكلام المحبط واللى بيقولك الكريبتو ده فقاعه وعملات اسكام والكلام ده , ابحث بنفسك فى اى مجال وحدد هدفك وقراراتك لازم تبقى نابعه من عقلك .
    انا بدات فى مجال الكريبتو فى عام 2016
    وكلكم تابعتوا تجربتى من بدايتها من مجرد 2000دولار
    وفى بداية عام 2022 ( قولوا ماشاء الله) كنت محقق حوالى 120 مليون دولار ربح تراكمى من سوق الكريبتو فقط
    وان شاء فى انتظار الدخول للسوق مجددا لو تكونت فرصه هذا العام او حنتظر سنه كمان وهدفى المليار دولار ان شاء الله ادعولى بالتوفيق .
    انا عارف ان الاغلبيه ممكن متصدقش الارقام ديه , والموضوع مش للتباهى ولكن لبث الامل لاى حد خسران لانى كنت مثلكم فى يوم من الايام شغال فى الفوركس وكنت شغال مابين ربح وخساره لغاية مابدات تجربتى مع الكريبتو وكانت نقطة تحول حقيقيه فى حياتى .
    اتمنى ليكم جميعا التوفيق , ومره اخرى الموضوع لبث الامل فى نفوس الاعضاء وانا متاكد ان فيه كثير من الاعضاء حققوا ملايين الدولارات من البول الرن فى عام 2021
    بس الاغلبيه بيخافوا من الحسد ومحدش بيحب بيتكلم عن ارباحه , اعرف اصدقاء اجانب كتير حققوا ملايين الدولارات من السوق ده .
    اهم حاجه توقيت الدخول والخروج فى اى صفقه , الحمد لله كنت دايما بعرف اصطاد بنسه كبيره القاع والقمه وده اللى مخلينى ناجح فى المجال لغاية دلوقتى , وانا حاليا فى انتظار تكوين القاع للدخول مجددا سواء هذا العام او العام القادم .

مره اخرى بالتوفيق للجميع , وماتنسوش دعواتم ليه بالتوفيق وانى اوصل للمليار دولار .
    وبالتوفيق لكم جميعا .

الصورة الرمزية الاستثنائي
    الاستثنائي غير متواجد حالياً عضو نشيط

اهلا وسهلا بيكم
    عدنا بعد غياب مايقارب عام
    البوست ده دعوه للامل لكل اللى مستثمر فى الفوركس وخسران بقاله سنين ومش عارف يحقق ربح
    دعوه للتفكير خارج الصندوق ومتربطش نفسك بسوق واحد بس زى الفوركس او الكربيتو او الاسهم بس .
    لازم تنوع فى استثماراتك , وسيبك من الكلام المحبط واللى بيقولك الكريبتو ده فقاعه وعملات اسكام والكلام ده , ابحث بنفسك فى اى مجال وحدد هدفك وقراراتك لازم تبقى نابعه من عقلك .
    انا بدات فى مجال الكريبتو فى عام 2016
    وكلكم تابعتوا تجربتى من بدايتها من مجرد 2000دولار
    وفى بداية عام 2022 ( قولوا ماشاء الله) كنت محقق حوالى 120 مليون دولار ربح تراكمى من سوق الكريبتو فقط
    وان شاء فى انتظار الدخول للسوق مجددا لو تكونت فرصه هذا العام او حنتظر سنه كمان وهدفى المليار دولار ان شاء الله ادعولى بالتوفيق .
    انا عارف ان الاغلبيه ممكن متصدقش الارقام ديه , والموضوع مش للتباهى ولكن لبث الامل لاى حد خسران لانى كنت مثلكم فى يوم من الايام شغال فى الفوركس وكنت شغال مابين ربح وخساره لغاية مابدات تجربتى مع الكريبتو وكانت نقطة تحول حقيقيه فى حياتى .
    اتمنى ليكم جميعا التوفيق , ومره اخرى الموضوع لبث الامل فى نفوس الاعضاء وانا متاكد ان فيه كثير من الاعضاء حققوا ملايين الدولارات من البول الرن فى عام 2021
    بس الاغلبيه بيخافوا من الحسد ومحدش بيحب بيتكلم عن ارباحه , اعرف اصدقاء اجانب كتير حققوا ملايين الدولارات من السوق ده .
    اهم حاجه توقيت الدخول والخروج فى اى صفقه , الحمد لله كنت دايما بعرف اصطاد بنسه كبيره القاع والقمه وده اللى مخلينى ناجح فى المجال لغاية دلوقتى , وانا حاليا فى انتظار تكوين القاع للدخول مجددا سواء هذا العام او العام القادم .

مره اخرى بالتوفيق للجميع , وماتنسوش دعواتم ليه بالتوفيق وانى اوصل للمليار دولار .
    وبالتوفيق لكم جميعا .
    عليكم السلام ورحمة الله اهلا نورت ،،

الله يرزقك (بالحلال) ما تتمناه ومهما كان ويحققها بأسرع مما تحب ،،

اكيد انت عضو قديم وتعرض كشف حسابات ولك نصيب من الاحتراف( ولا نزكيك ع الله) بدليل كلامك تقتنص القمة والقاع وتدخل معهم ،،

أنا لا أريد طريقة ولا اضيف ع ما تفضلت به وبالعكس يشدنا جميعا النجاح ويحفزنا منك او من غيرك ،،

اريد فقط تجيب ع هذا التساؤل افادة منك وتأكيد للاخوة لان انا خالص منها واعرف الاجابة : هل عامل (الزمن) حاسم في طريقة التداول والاستثمار او يكفي ان تدخل مع اقرب دعم وأي مقاومة وتعزز الى مالا نهاية او نستأنس لنموذج خفاش طائر وغيره هل تغني عن معرفة الزمن الواجب الانتباه له وعدم الاكتراث به ؟!

موفق في حياتك ان شاء الله ..

الصورة الرمزية eez
    eez

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاستثنائي مشاهدة المشاركة
    عليكم السلام ورحمة الله اهلا نورت ،،

الله يرزقك (بالحلال) ما تتمناه ومهما كان ويحققها بأسرع مما تحب ،،

اكيد انت عضو قديم وتعرض كشف حسابات ولك نصيب من الاحتراف( ولا نزكيك ع الله) بدليل كلامك تقتنص القمة والقاع وتدخل معهم ،،

أنا لا أريد طريقة ولا اضيف ع ما تفضلت به وبالعكس يشدنا جميعا النجاح ويحفزنا منك او من غيرك ،،

اريد فقط تجيب ع هذا التساؤل افادة منك وتأكيد للاخوة لان انا خالص منها واعرف الاجابة : هل عامل (الزمن) حاسم في طريقة التداول والاستثمار او يكفي ان تدخل مع اقرب دعم وأي مقاومة وتعزز الى مالا نهاية او نستأنس لنموذج خفاش طائر وغيره هل تغني عن معرفة الزمن الواجب الانتباه له وعدم الاكتراث به ؟!

موفق في حياتك ان شاء الله ..
    اهلا وسهلا بيك اخى
    انا مش شغال بطريقه سحريه ولا سريه , و انا سبق وقلت فى الموضوع انى شغال تحليل موجى باليوت ولغاية اليوم انا بتعلم اليوت وبتدرب عليه
    انا ببحث عن نهاية الموجات التصحيحيه وبدخل , وبخرج عند اكتمال الموجات الدافعه
    الزمن مهم جدا فى التحليل الموجى و انا لغاية اليوم بحاول اكون نظريه عن الزمن , انا قريت كتب كثيره عن ربط الزمن بالموجات , بس لغاية النهارده مكونتش نظريه متكامله عن الزمن .
    بس الزمن مهم جدا .
    انا مازلت بعتبر نفسى مبتدا , ولغاية النهارده بحمل كورسات وبتعلم وبعتبر نفسى ماوصلتش للاحتراف .
    وبالتوفيق لك اخى وربنا يوفقك .
    آخر تعديل بواسطة eez ، 06-01-2023 الساعة 06:51 PM

الصورة الرمزية الاستثنائي
    الاستثنائي غير متواجد حالياً عضو نشيط

اهلا وسهلا بيك اخى
    انا مش شغال بطريقه سحريه ولا سريه , و انا سبق وقلت فى الموضوع انى شغال تحليل موجى باليوت ولغاية اليوم انا بتعلم اليوت وبتدرب عليه
    انا ببحث عن نهاية الموجات التصحيحيه وبدخل , وبخرج عند اكتمال الموجات الدافعه
    الزمن مهم جدا فى التحليل الموجى و انا لغاية اليوم بحاول اكون نظريه عن الزمن , انا قريت كتب كثيره عن ربط الزمن بالموجات , بس لغاية النهارده مكونتش نظريه متكامله عن الزمن .
    بس الزمن مهم جدا .
    انا مازلت بعتبر نفسى مبتدا , ولغاية النهارده بحمل كورسات وبتعلم وبعتبر نفسى ماوصلتش للاحتراف .
    وبالتوفيق لك اخى وربنا يوفقك .
    ما شاء الله عليك ربنا يفتحها بوشك ومنها للاعلى اخي الكريم ،،

جميل جدا اشادتك بالزمن ووصفه بالمهم جدا وموفق في ايجاد ما يربط الموجات بزمنها ،،

احترامي ..

صفحة 13 من 14 الأولىالأولى ... 37891011121314 الأخيرةالأخيرة

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17