صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12
النتائج 16 إلى 21 من 21
    الصورة الرمزية abomoh
    abomoh غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

ياخي مظنش لاني هكبر الزون اللي في النص .
    ياريت تعملهولي .. يبقى جزاك الله خييير

الصورة الرمزية dr_m_elshwady
    dr_m_elshwady غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي استفسار لو سمحت

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bod501 مشاهدة المشاركة
    عموما اخي انا لست مبرمج بس عندي اكسبرت مضاعفات نسخة مفتوحة منذ اشهر كلفني تصميمه 50 دولار و لم استفد منه بشئ , فخذه عسى ان ينفعك اخي الكريم وابحث عن مبرمج يقوم بتعديله لانه اذا انتهت الصفقة بالربح لايبدا من جديد بمفرده .

لاتنسانا بالدعاء ..... بالتوفيق
    لو تكرمت الله يكرمك .. مضاعفات الأكسبرت دا مهما تكررت بتغلق على ربح ؟ أنا بسأل لأن فيه مبرمجين مش قوى فى البرمجة يخلى الصفقات تقفل على ربح لو صفقتيين تلاتة اربعة لو زادت عن كدا بتقفل على خسارة لأن المبرمج مش عارف يظبط الدالة بتاع التك بروفت .. فهل دا متبرمج كويس ؟ الصفقات مهما زادت بتقفل على ربح ؟ أنا بسألك طبعا لأن أول صفقة يدوى فاملوش باك تيست

الصورة الرمزية hre007
    hre007 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اخي العزيز كنت قد برمجت هذه الفكرة سابقا .. وهي جيدة وقت الترند ومدمرة وقت التذبذب
    ولكن حاول ان تجد افضل الاوقات للعمل عليها وكذلك جربها على عدة عملات وشاركنا النتيجة
    بالتوفيق

FX Hunter.ex4

الصورة الرمزية hre007
    hre007 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_m_elshwady مشاهدة المشاركة
    لو تكرمت الله يكرمك .. مضاعفات الأكسبرت دا مهما تكررت بتغلق على ربح ؟ أنا بسأل لأن فيه مبرمجين مش قوى فى البرمجة يخلى الصفقات تقفل على ربح لو صفقتيين تلاتة اربعة لو زادت عن كدا بتقفل على خسارة لأن المبرمج مش عارف يظبط الدالة بتاع التك بروفت .. فهل دا متبرمج كويس ؟ الصفقات مهما زادت بتقفل على ربح ؟ أنا بسألك طبعا لأن أول صفقة يدوى فاملوش باك تيست
    اخي العزيز العيب مش في المبرمج انه ضعيف .. لكن المضاعفات خطيرة ويمكن ان تمرجن الحساب بكل سهولة .. فدائما نربط المضاعفات إما بحجم اللوت كما في الاكسبيرت المرفق في المشاركة السابقة او بعدد الصفقات المفتوحة فمثلا لا تذيد عن 5 صفقات فاذا اتت الصفقة الخامسة بخسارة يغلق جميع الصفقات ويبدأ من جديد .. ودائما يوجد اختيار فانا جعلت الاكسبرت السابق محدد بحجم لوت مقداره 0.5 يمكنك ان تفتحها لتجعل اقصي لوت 50 مثلا لو تحمل حسابك

الصورة الرمزية مسلم فوركساوي
    مسلم فوركساوي غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اي مضاعفات ستنجح بشرط ادارة راس مال قوية جدا وانت تعمل حسابك على 5 او 6 مضاعفات بزون 60 او 70 نقطة

ياريت يا شباب اللي وضعوا الاكسبيرتات السابقة هل هي شغالة لانني عندما احملها لا اجد في اخرها tpl

الصورة الرمزية صاحب قرار
    صاحب قرار غير متواجد حالياً عضو نشيط

لنااااااااااا عووووووودة

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17