صفحة 1 من 16 123456711 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 228
    الصورة الرمزية خزائن ربك مملؤه
    خزائن ربك مملؤه غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي توصية على الباوند (6) .. اخوكم خزائن

اخواتي واحبابي الغالين احدث واحلى تصابيح في الدنيا كلها

اتمنى لكم فاكنس سعيد وهوليداي لذيذ السبت والاحد ثم العمل بكل حب ومودة يوم الاحد مساء

توصية ببيع الباوند من اول الافتتاح مباشرة بسعر السوق وهو 1.9013 او ما قارب ذلك او ممكن 1.9006 كما يوجد عند بعض الشارت (لان السعر ممكن يتجه بقوة لاسفل وممكن لا فالله اعلم ببواطن الامور)

وقف 1.9048 اي من 35 الى 40 نقطة (التزام بالوقف)

هدف مفتوح ساقول اقفلوا وقت ما اشعر بالارتداد يعني ممكن يكون مكسبنا من 75 نقطة الى 160 نقطة ان شاء الله حسب قوة اتجاه السعر من ضعفه وحسب ما ارى من ارتداد او استمرار نزول

(ولكن ان شاء الله لن يتعدى اليوم الاول او الثاني بالكثير يا هدف يا وقف يعني ليس لنهاية الاسبوع)

ان شاء الله عند وصول السعر الى 1.8932 نرفع الوقف الى 1.8974 اي ان نضمن ان شاء الله حوالي 30 نقطة او اكثر (كتتبع المكسب ومطاردته ان شاء الله)

اذا تفاعل الوقف فلكل مقام مقال وقتها لا قدر الله

وبارك الله فيكم فان اصبت فمن الله عز وجل وحده لا شريك له ونحن نحسن الظن دائما به وهو عند ظننا به فهو الذي يوعد ولا يخلف وان اخطات فمن نفسي الامارة بالسوء فما انا الا عبد يجتهد ومن الله كل التوفيق ان شاء الله

الزموا الاستغفار

اخوكم خزائن

تابعونا مع خزائن مش حتقدر تبربش بعنيك
    آخر تعديل بواسطة خزائن ربك مملؤه ، 04-11-2006 الساعة 01:21 PM

الصورة الرمزية عبده المصرى
    عبده المصرى غير متواجد حالياً عضو اللجنة الاستشارية سابقاً

افتراضي رد: توصية على الباوند (6) .. اخوكم خزائن

بالتوفيق يا خزائن يا خويا ان شاء الله توصية موفقة ،،،
    توقيع العضو
    متداول محترف متفرغ للفوركس

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبده المصرى مشاهدة المشاركة
    بالتوفيق يا خزائن يا خويا ان شاء الله توصية موفقة ،،،
    ميرسي حبي عبده اللهم امين انت وانا والجميع ان شاء الله... اخ منك يا نمس تسيب الناس كلها تشتغل طول الاسبوع وتخبط في بعضها وانت تشتغل لوحدك في يومين الاجازة طول عمرك خطير .. مش خطير مشلتت شرفتني اخويا عبده
    آخر تعديل بواسطة خزائن ربك مملؤه ، 04-11-2006 الساعة 02:26 PM

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خزائن ربك مملؤه مشاهدة المشاركة
    ميرسي حبي عبده اللهم امين انت وانا والجميع ان شاء الله... اخ منك يا نمس تسيب الناس كلها تشتغل طول الاسبوع وتخبط في بعضها وانت تشتغل لوحدك في يومين الاجازة اه منك يا خطير
    والله يا اشرف فعلا بقالى فترة خلال عملى خلال الاسبوع تقل مشاركتى جدا وعلى عكس الجميع فى الاجازة اتصفح بنهم بيتى الاصيل المتداول لانهل من علومه التى تكون لى خزين ورصيد للاسبوع التالى وبالتوفيق لك دائما يا أغلى الناس وحبى دائما ويجعله عامر ،،،
    توقيع العضو

الصورة الرمزية BahraiN
    BahraiN غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

توصية رائعة و بالتوفيق لك يا استاذ

كفاية كلامك و ان انت الي فاتح الموضوع و ما يحتاج اي شارت ولا عوار راس

تقول بيع احنا نبيع

والله يا اشرف فعلا بقالى فترة خلال عملى خلال الاسبوع تقل مشاركتى جدا وعلى عكس الجميع فى الاجازة اتصفح بنهم بيتى الاصيل المتداول لانهل من علومه التى تكون لى خزين ورصيد للاسبوع التالى وبالتوفيق لك دائما يا أغلى الناس وحبى دائما ويجعله عامر ،،،
    انت كده كشفتني وقولت اسمي الحقيقي اللى قعدت مخبيه عن الحكومة 20 سنة قبل الميلاد كده لجنة تنفيس الاحكام حتشم خبر وتيجي تنفس عليا ادعي لي يكون سقط الحكم بالتقادم

تسلم حبي صحيح الواحد خلال الاسبوع يرد فقط على موضوعه بالكثير ليوضح اتجاه الصفقة لانه بيكون يا مشغول بالصفقة وسيرها يا عايز يرفه عن نفسه ويخرج بعيد عن الشاشة والتحاليل وكده وربي يوفقك حبي وينجحك في سائر امورك اللهم امين يا رب العالمين

ونشوفك بالف خير

اخوك خزائن
    آخر تعديل بواسطة خزائن ربك مملؤه ، 04-11-2006 الساعة 02:39 PM

انت كده كشفتني وقولت اسمي الحقيقي اللى قعدت مخبيه عن الحكومة 20 سنة قبل الميلاد كده لجنة تنفيس الاحكام حتشم خبر وتيجي تنفس عليا ادعي لي يكون سقط الحكم بالتقادم

تسلم حبي صحيح الواحد خلال الاسبوع يرد فقط على موضوعه بالكثير ليوضح اتجاه الصفقة لانه بيكون يا مشغول بالصفقة وسيرها يا عايز يرفه عن نفسه ويخرج بعيد عن الشاشة والتحاليل وكده وربي يوفقك حبي وينجحك في سائر امورك اللهم امين يا رب العالمين

ونشوفك بالف خير

اخوك خزائن
    ده انا دافع لواد مخبر سرى تقريبا وصلوا لحد امس حوالى نصف مليوم دولار علشان يجيبلى اسمك وفى الاخر اكتشفت انه سطل × سطل المهم لما جبته امبارح وضغطت على زمارة رقبته قلى هاقولك هاقولك اسمه اشششششششش قولتله ايه اسمه إشطه إشطه قلى لا لا لا اسمه اشششششششششششرررررر ايه يا اخى اشرم ودنك علشان تقول فقلى اششششششششششششششششررررررررررررررررر طيب اوعى من على رقبتى فقلى اشرف يا سيدى ،،،،،،،، فضربته واخذت منه الربع الجنيه اللى كنت اعطيتهوله النهاردة ،،،،
    توقيع العضو

الصورة الرمزية faissal
    faissal غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

لن اقول زي الاخوة الكرام توصيه رائعه
    بل اقول انت الرائع والذي لا يصدق يرجع الى الوراء في التاريخ ويبحث عنك في ارجاء المنتدى

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BahraiN مشاهدة المشاركة
    توصية رائعة و بالتوفيق لك يا استاذ

كفاية كلامك و ان انت الي فاتح الموضوع و ما يحتاج اي شارت ولا عوار راس

تقول بيع احنا نبيع

ايه رايك مش احسن اخويا بحرين من مرفق وشارت والوان ورفع وخفض وجر وهمزة وصداع وقرحة

مرحلة وعدت بقى التكنولوجيا حلوة

بيني وبينك حبي بحرين اي شخص مبتدا يتمنى انه يلاقي احد يخاف الله في توصياته ويعمل لوجه الله ويثق فيه فيجري وراءه في كل صوب وما اكثر الثقات في هذا المنتدى والمركز الخليجي وخبراء المال

لان فعلا حاسس ان ناس كثير جدا بداو يفقدوا ان الفوركس ممكن تكسب وحتى لو كسبت حتسحب ما كسبوا

اولا انا لا انكر اني سيجي عليا يوم لا اكتب واروح واكون نسيا منسيا وهي سنة الحياة مثل الغالين اللي راحوا وغابوا واشتقنا لهم بشدة (حسن السيد ومتيم اليورو وابو اثير وابو حسام وابو عمار وناس كثيرة جدا اختفت ولا اعتراض ونقدر الظروف) فالحياة العامة والاسرية اهم بكثير مع العمل طبعا بالفوركس

ولكن حبيت اسيب زكرى رقيقة ان بعدت ان سوق الفوركس ممكن يكون سوق جيد لناس كثيرة وتغير من مستواهم للافضل وفيه مكسب مع الادارة السليمة والالتزام فاعطيهم الثقة في نفسهم والجراءة في فتح الصفقات وتقبل وقف الخسارة والعياذ بالله بصلابة (فما الفوركس غير نفسية)

ليضع اخواتي المبتدئين ان الفوركس مهنة وان شاء الله تكسب ولكن لابد من الصبر والمثابرة في التعلم والخبرة وفي تحقيق الهدف بغير طمع والدخول بنسبة 10% او اقل والوقف في مناطق جيدة تجد نفسك على الاقل بتحافظ على راس مالك وبيزيد مع الوقت والشهور وبتقعد في السوق اكثر وقت مش تطير منك في نصف ساعة وبتقدر تحسب صفقاتك على مدى شهر كم حققت وكم لم تحقق

تسلم على المشاركة حبي بحرين

اخوك خزائن

الصورة الرمزية سمير صيام
    سمير صيام غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

ده انا دافع لواد مخبر سرى تقريبا وصلوا لحد امس حوالى نصف مليوم دولار علشان يجيبلى اسمك وفى الاخر اكتشفت انه سطل × سطل المهم لما جبته امبارح وضغطت على زمارة رقبته قلى هاقولك هاقولك اسمه اشششششششش قولتله ايه اسمه إشطه إشطه قلى لا لا لا اسمه اشششششششششششرررررر ايه يا اخى اشرم ودنك علشان تقول فقلى اششششششششششششششششررررررررررررررررر طيب اوعى من على رقبتى فقلى اشرف يا سيدى ،،،،،،،، فضربته واخذت منه الربع الجنيه اللى كنت اعطيتهوله النهاردة ،،،،

الصورة الرمزية داي ترايدر
    داي ترايدر غير متواجد حالياً عضو نشيط

اخواتي واحبابي الغالين احدث واحلى تصابيح في الدنيا كلها

اتمنى لكم فاكنس سعيد وهوليداي لذيذ السبت والاحد ثم العمل بكل حب ومودة يوم الاحد مساء

توصية ببيع الباوند من اول الافتتاح مباشرة بسعر السوق وهو 1.9013 او ما قارب ذلك او ممكن 1.9006 كما يوجد عند بعض الشارت (لان السعر ممكن يتجه بقوة لاسفل وممكن لا فالله اعلم ببواطن الامور)

وقف 1.9048 اي من 35 الى 40 نقطة (التزام بالوقف)

هدف مفتوح ساقول اقفلوا وقت ما اشعر بالارتداد يعني ممكن يكون مكسبنا من 75 نقطة الى 160 نقطة ان شاء الله حسب قوة اتجاه السعر من ضعفه وحسب ما ارى من ارتداد او استمرار نزول

(ولكن ان شاء الله لن يتعدى اليوم الاول او الثاني بالكثير يا هدف يا وقف يعني ليس لنهاية الاسبوع)

ان شاء الله عند وصول السعر الى 1.8932 نرفع الوقف الى 1.8974 اي ان نضمن ان شاء الله حوالي 30 نقطة او اكثر (كتتبع المكسب ومطاردته ان شاء الله)

اذا تفاعل الوقف فلكل مقام مقال وقتها لا قدر الله

وبارك الله فيكم فان اصبت فمن الله عز وجل وحده لا شريك له ونحن نحسن الظن دائما به وهو عند ظننا به فهو الذي يوعد ولا يخلف وان اخطات فمن نفسي الامارة بالسوء فما انا الا عبد يجتهد ومن الله كل التوفيق ان شاء الله

الزموا الاستغفار

اخوكم خزائن

تابعونا مع خزائن مش حتقدر تبربش بعنيك
    ان شاء الله الصفقة موفقة يارب و تستاهل كل خير أخي خزائن، و أوافقك على الهدف حيث هناك ترند جديد صاعد و ربما يلامسه عند اعادة الاختبار عند حدود النقطة 1.8915 و طبعا من الذكاء اختيار نقطة أعلى منها لتأمين الهدف و الله هو الموفق سبحانه..
    تقبل احترامي و تقديري
    توقيع العضو
    أستغفر الله العظيم
    http://forum.arabictrader.com/t231842.html

الصورة الرمزية aboaly
    aboaly غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    بالتوفيق اخى العزيز ومعاك ان شاء الله
    لانى خلفتك فى عمليت شراء البوند الاخيره التوصيه رقم 5 وبعت وضرب الاستوب عندى
    بس برضه فضلت وره وبعت اخر الاسبوع وحقق الهدف الحمدلله مع خبر الوظائف
    والمردى نبيع مع بعض ان شاء الله

هههههههه ده كله حصل وانا كنت في التيلامناي ونايم على روحي

هو كان عايز يقولك اششششششششششششششششرقت الانوار بس انت مش مديله فرصة

والله بحبك عبده وربي يديم المحبة يا غالي

وتسلم ومعلش رجعله الربع جنية اصله حيفتح به صفقتين من ام 10 قروش وبعدين انا عارفك راجل الحق ومتكلش حق حد ... امانة يا شيخ مترجعش الراجل الا مجبور الخاطر مش مكسور الجناح

ونشوفك بالف خير

اخوك خزائن

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة faissal مشاهدة المشاركة
    لن اقول زي الاخوة الكرام توصيه رائعه
    بل اقول انت الرائع والذي لا يصدق يرجع الى الوراء في التاريخ ويبحث عنك في ارجاء المنتدى
    الله حبي فيصل وربي يا غالي ابكيتني وخانتني دمعتي اما اشوف انسان يري فيا الخير والثقة وانا عكس ذلك واقل من ذلك بكثير

بارك الله فيك حبي وفعلا لقد اثرت كلماتك فيا ويعلم ربي العليم الخبير

ما انا الا عبد احاول اجتهد واتمنى اكون سبب بسيط في فرحة انسان وبالتالي فرحة اسرته فاكون انا الكسبان لرسم الفرحة على شفاه مسلم

واحببت انا ازكي عن العلم فللعلم زكاة ولذلك ازكي في هذه التوصيات واتمنى ان يتقبل الله مني وان اكون عند حسن الظن يا غالي

من خزائن لفيصل .... بعض الناس تشوفها كل شويا لا شوق ولا مودة ولكنها اقدار .....وبعض الناس مثلك يا فيصل تشوفهم كل يوم او يومين ولهم في القلب حب ومقدار

ونشوفك بالف خير

اخوك خزائن
    آخر تعديل بواسطة خزائن ربك مملؤه ، 04-11-2006 الساعة 04:10 PM

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير صيام مشاهدة المشاركة

يعني لعيب وبتنطط الكورة رايح جي.. طيب معاك فريق وتلاعبني على حاجة ساقعه بهزر حرام الكلام ده طبعا وشرفت ابو سمرة الغالي

صحيح فين توقيعك القديم والله وحشني والتوقيع ده يافت وشديد بس التاني حسناته اكثر ممممواه حبي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة داي ترايدر مشاهدة المشاركة
    ان شاء الله الصفقة موفقة يارب و تستاهل كل خير أخي خزائن، و أوافقك على الهدف حيث هناك ترند جديد صاعد و ربما يلامسه عند اعادة الاختبار عند حدود النقطة 1.8915 و طبعا من الذكاء اختيار نقطة أعلى منها لتأمين الهدف و الله هو الموفق سبحانه..تقبل احترامي و تقديري

انت الاماني الجميلة ... يا غايتي والوسيلة ... وبالروح انا مشتريك يا داي تريدر

والله لك طلة حلوة ترد الروح تسلم حبي داي وانت كده برشمتها وطمنت الكل بانها ان شاء الله صفقة كسبانة

تسلم حبي على المشاركة وربي يوفقك في كل صفقاتك في النيوزلندي وكل العملات اللهم امين

ونشوفك بالف خير

اخوك خزائن

آخر تعديل بواسطة خزائن ربك مملؤه ، 04-11-2006 الساعة 04:24 PM

صفحة 1 من 16 123456711 ... الأخيرةالأخيرة