النتائج 1 إلى 3 من 3

الموضوع: ECN TECHNOLOGY

الصورة الرمزية eslam kamel
    eslam kamel غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي ECN TECHNOLOGY

بسم الله الرحمن الرحيم
    انا بدرس VOLUME ANALYSIS و شايفه افضل انواع التحليل الفني المشكله و اكيد كلنا بنعاني منها ان حجم التداول مش دقيق و من فتره سمعت عن ECN BROKERS و بيعرضوا LEVEL 2 VOLUME
    عندي اسئله ارجو من اساتذتنا فضلا الرد عليهم
    1-في BROKERS ممكن تفتح فيها ECN DEMO ACCOUNT و البيانات اللي هتبان عندي زي البيانات اللي هتبان علي الحسابات الحقيقيه ؟
    2-ياريت توضيح لموضوع LEVEL 2 VOLUME ؟
    3-فكرت جديا في الانتقال للاسهم علشان موضوع VOLUME فلو انا عايز اشتغل في الاسهم الامريكيه من الممكن فتح DEMO ACCOUNT زي الفوركس كدا ؟
    تقبلوا خالص ودي و تقديري

الصورة الرمزية AliBaBa
    AliBaBa متواجد حالياً عضو نشيط

السلام عليكم
    شاشة level 2 بتعرض لك الأسعار والبيانات في مجموعة من البروكرات وانت تختار اللي يعجبك
    وممكن تفتح صفقة في بروكر وتقفلها عند التاني , يعني باختصار حساب واحد لمجموعة من البروكرات
    بالنسبة للتفاصيل ممكن تراسل Deltastock

الصورة الرمزية eslam kamel
    eslam kamel غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AliBaBa مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
    شاشة level 2 بتعرض لك الأسعار والبيانات في مجموعة من البروكرات وانت تختار اللي يعجبك
    وممكن تفتح صفقة في بروكر وتقفلها عند التاني , يعني باختصار حساب واحد لمجموعة من البروكرات
    بالنسبة للتفاصيل ممكن تراسل Deltastock
    انا مش فاهم موضوع حساب واحد و مجموعه من البروكرات ياريت مزيد من التوضيح
    اللي انا فاهمه و انك بتتعامل مع شركه وساطه مربوطه ببنك و البنك ممكن يكون في 200 شركه و لكن تعاملتك بتمر من شركه الوساطه الخاصه بيك الي البنك و ياريت تصححلي معلومات لو انا غلطان
    و هل البيانات لدي دلتا استوك في الحساب الديمو تطابق البيانات الموجده في منصات ecn للحسابات الحقيقيه
    تقبل خالص ودي و تقديري

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17