صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12
النتائج 16 إلى 24 من 24
    الصورة الرمزية uae forex
    uae forex غير متواجد حالياً موقوف

العفو اخي السيفر فى كذا موضوع للسيفر وفيه الشرح ابحث عنه انا كنت مشترك فى http://www.vpsland.com/window_vps_plans.php
    ولاكن صارت مشاكل بسبب الكردت كرد يقولو انها نظام الكشف عن السرقه اعتبرها مسروقه
    حاليا مشترك فيه هذه الشركه الدعم فوق الممتاز على الشات ولاكن عيبوها ما ترسلك لوحة تحكم الا بعد طلبها ومع العلم انها مهمه جدا لوحة التحكم فى حال علق السيفر ممكن تغلق السيفر والعيب الثانى مافيها نظان سحب الاستراك الشهرى بشكل تلقائى لازم انت تسوى الدفع http://www.ucvhost.com/
    بخصوص الاكسبرت كنت قد رفعته على السيفر فتره بسيطه من دون استوب وهدف ولاكن بعدها قلت اذا كنت ما راح استخدمه على الحقيقي ليش اتعب نفسى فى المتابعه وحذفته ولاكن بحاول ارجع اخليه يمكن نشوف حل لمسالة الامان ومنها نشوف افضل عمله يعمل عليها

الصورة الرمزية أبو الدرداء
    أبو الدرداء غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة uae forex مشاهدة المشاركة
    هذا باك تست لاكسبرت عكست صفقاته ما راح اقول اسمه منعا للاحراج ولاكن موجود فى سيفر المنتدى يسهل معرفته
    الباك تست جيد مع ارتفاع الدادرون قليل لاكن نتائجه مع مخاطره فليله جيد على الديمو ومع هذا مستحيل يدخل على حسابي الحقيقي
    ممكن تقول إسمه ؟

الصورة الرمزية back door
    back door غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو الدرداء مشاهدة المشاركة
    ممكن تقول إسمه ؟
    اخى الكريم ما نقدر نقول اسمة حتى لا يسبب ذلك حرج بس انت ادخل على اللينك دة وهتعرفة من شكل الباك تيست اللى اتعمل
    وهتلاقى اكتر 3 اكسبيرتات خسرانين شهريا ممكن نستخدمهم وارى انك مؤيد للفكرة نظرا انه ليس هناك خوف من ان الاكسبيرت يكسب درجة انه يضاعف الحساب فى شهر فاحنا نخسر لا قدر الله
    ويا ريت بما ان خبرتك اكتر منى تتعاون معايا فى موضوع الاكسبيرتات وتعرفنى ازاى اظبط الاعدادات بتاعت الاستوب لوز والتيك بروفت وباقى الاعدادات لانى جااااااااااااهل فى موضوع الاكسبيرتات واية اللى هنحتاجة من الاكسبيرت واية اللى هنعطله
    وياريت الاكسبيرت يكون يعمل صفقات يومية عشان نكون مطمنين وشكرا
    انتظر ردودك هنا لانى لم اكمل 50 مشاركة وبعدين نقدر نتواصل بسهولة على الخاص
    وشكرا اخى لعل الفكر تصبح ناجحة بما ان خسارة الاكسبيرت هى الغالبة وانه يمكنه تصفير الحساب
    مع السلامة

الصورة الرمزية back door

العفو اخي السيفر فى كذا موضوع للسيفر وفيه الشرح ابحث عنه انا كنت مشترك فى http://www.vpsland.com/window_vps_plans.php
    ولاكن صارت مشاكل بسبب الكردت كرد يقولو انها نظام الكشف عن السرقه اعتبرها مسروقه
    حاليا مشترك فيه هذه الشركه الدعم فوق الممتاز على الشات ولاكن عيبوها ما ترسلك لوحة تحكم الا بعد طلبها ومع العلم انها مهمه جدا لوحة التحكم فى حال علق السيفر ممكن تغلق السيفر والعيب الثانى مافيها نظان سحب الاستراك الشهرى بشكل تلقائى لازم انت تسوى الدفع http://www.ucvhost.com/
    بخصوص الاكسبرت كنت قد رفعته على السيفر فتره بسيطه من دون استوب وهدف ولاكن بعدها قلت اذا كنت ما راح استخدمه على الحقيقي ليش اتعب نفسى فى المتابعه وحذفته ولاكن بحاول ارجع اخليه يمكن نشوف حل لمسالة الامان ومنها نشوف افضل عمله يعمل عليها
    مشكور مشكور مشكور اخى على تعاونك وسرعة الرد مش غريب على الشعب الاماراتى المحترم

الصورة الرمزية uae forex

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو الدرداء مشاهدة المشاركة
    ممكن تقول إسمه ؟
    ادخل على رابط الاكسرتات المرفوعه على السيفر بتعرفه بكل سهوله لا تورطنى ههههههههه

الصورة الرمزية uae forex

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة back door مشاهدة المشاركة
    مشكور مشكور مشكور اخى على تعاونك وسرعة الرد مش غريب على الشعب الاماراتى المحترم
    بارك الله فيك شوي وارسلك اسم الاكسبرت ورابط للمتابعه على الخاص ان شاء الله

الصورة الرمزية back door

بارك الله فيك شوي وارسلك اسم الاكسبرت ورابط للمتابعه على الخاص ان شاء الله
    مشكور اخى الكريم بارك الله فيك وجعله فى ميزان حسناتك انك بتساعدنى لوجه الله وسرعة ردك وهتمامك
    اخى الكريم انا عارف الاكسبيرت وكمان فى اتنين كمان ممكن ينفعه للموضوع دة فالمهم زى ما انت بتقول عامل الامان حتى ولو كانت الصفقات قليله بس اهم حاجة متوسط النقاط لان فى 6 نقاط ضايعين فى الاسبريد والانزلاق فى سعر التنفيذ
    مثال : لو الاكسبيرت هيعمل 100 صفقة كل صفقة 10 نقاط يبقى كل صفقة هيضيع منها 6 نقاط فلو هيعمل 4×10= 400نقطة
    لكن لو عمل 10 صفقات كل صفقة 100 نقطة هيضيع 6 نقاط فى كل صفقة يبقى كل صفقة هتكون 94 نقطة ×10= 940 نقطة
    وبالنسبة للامان انا معاك ان اهم حاجة الامان حتى ولو مكسب الاكسبيرت بسيط فلو عملنا 5 اكسبيرتات كل واحد يعمل 10% الى 15% شهريا يبقى الخمسة باذن الله يعملوا 50% : 75% شهريا براحة وامان وعدم خوف من ان الاكسبيرت ممكن يتجنن فى عقلة ويبتدى يخسر
    مشكور اخى على تعبك وانا بحاول افهم مواضيع كتير فى المنتدى عشان اسهل عليك انك تفهمنى
    وتحية لشعب الامارات

الصورة الرمزية back door

اخى الكريم بم تنصحنى فى هذة الخيارات لانى اول مرة اشترك فى سرفر واختار ويندوز 2008 ولا 2003 لانى اظن ان الويندوز كلما كان خفيفا كان افضل على الرامات
    Vps Details
    Login ID backdoor
    Vps Plan Name ForexVPSLite
    Amount $(Per Month) 12
    Duration Months
    No Of Ip Address X $ 3.0 per month
    Operating System
    Server Location

Configurable Options
    CPU Cores
    Smarter Mail License
    Cloud Mark Anti- Spam
    Backup
    Plesk License

Net Amount :
    Net Amount : In USD ($) 17.5
    Discount : In USD ($) 0.00
    Payable Amount : In USD ($) 17.5

Please Choose Payment options

الصورة الرمزية uae forex

عن نفسى استخدم ويندز 2008 لكن علشان التجربه ممكن تاخذ 2003 بتوفر 5 دولار وبعدها لو وجدت الاكسبرت المناسب وممكن تاخذ اشتراك افضل ويندز افضل حليا ما يهمك هو التجارب فقط اعتقد رام 762 ميجا ومساحه 10 جيجا مناسب للتجارب وارخص بعدها اذا استقريت على التكمله مع السيفر ممكن تاخذ واحد ثاني هذا راي وانت شوف المناسب

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17