صفحة 4 من 4 الأولىالأولى 1234
النتائج 46 إلى 51 من 51
    الصورة الرمزية حسن السيد
    حسن السيد غير متواجد حالياً عضو نشيط

افتراضي مشاركة: Fxcm.... لم يسجل لك شئفى ملفاتك ...

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو عاصم
    .

أخي الحبيب حسن السيد

جزاك الله خير على تنبيهك لإخوانك في المنتدى على أن الشركه ستنهار قريبا ، وما شاء الله الإخوان اقتنعوا بالموضوع مباشره
    .
    بدليل أن أكثر من شخص جاءني على الماسنجر ، وسألني متى الإنهيار بالضبط ، وهل يمديهم يسحبوا فلوسهم والا فات الأوان ؟

فوعدتهم بأن أسأل لهم صاحب الموضوع نفسه وهو سيخبرنا عن الحقائق والأدلة التي عنده ويوضح لنا الأمر بكل تفصيل ، خاصة وأنه دكتور وإنسان أكاديمي ولا يمكن أن يرمي التهم هكذا بدون أدلة مؤكده
    .

لست والله أتهكم ، ولكن هذا ما حدث بالفعل
    .
    تقبل تحياتي وتقديري
    اخى الحبيب ابو عاصم اولا اقدم لكم اعجابى بشخصكم الكريم واسلوب حواركم المهذب والديموقراطى
    اولا اسمح لى بان اقدم اعتذارى عن ذكر كلمة ( انهيار ) حيث اخى متيم اوضح ماكنت اقصده وهو
    كثرة المخالفات ووضع ريفكو اثر عليها كثيرا
    ووضع مثل هذه الشركات اصبح فى موقف حساس جدا
    ملحوظه : انا لا اسوى دعايه لاى شركه اخرى ولايهمنى ذلك
    تحياتى وتقديرى مره اخرى اخى الكريم

الصورة الرمزية amir
    amir غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسن السيد
    اخى الحبيب ابو عاصم اولا اقدم لكم اعجابى بشخصكم الكريم واسلوب حواركم المهذب والديموقراطى
    اولا اسمح لى بان اقدم اعتذارى عن ذكر كلمة ( انهيار ) حيث اخى متيم اوضح ماكنت اقصده وهو
    كثرة المخالفات ووضع ريفكو اثر عليها كثيرا
    ووضع مثل هذه الشركات اصبح فى موقف حساس جدا
    ملحوظه : انا لا اسوى دعايه لاى شركه اخرى ولايهمنى ذلك
    تحياتى وتقديرى مره اخرى اخى الكريم

ممكن اسالك سؤال في الطب يا دكتور , تخيل لو حضرتك بتمارس المهنة وفي اثناء كشفك علي احد المرضي اكتشفت مرض معين وقلت للمريض ان مثلا ان احد اعضاء الجسم في انهيار قريب وبدون اي دليل وطبعا الراجل علشان غلبان وعلشان يمكن جاهل او معندوش وعي ودا في منه كتير في مجتمعنا , وبعد 3 ايام رجعت قولت ان مكنتش تقصد انهيار بمعني الكلمة لكن هي مجرد دلائل طبعا انا مش بقول ايه رد فعل الراجل ولا ايه اللي ممكن يحصل لحضرتك من ادارة المستشفي مثلا في حالة الشكوي لان عندنا متفرقش معانا واحد يموت لان هيجي بدالة 100 دا غير ان ممكن تبقي حضرتك كدا بتساهم في تحديد النسل , لكن سؤالي لو حضرتك حصل هذا الموقف في مجتمع متحضر ايه رد فعلهم معاك , والمجتمع المتحضر في رأي هو المجتمعات التي تحمي حقوق الحيوانات اكثر من حقوق الانسان في مجتمعاتنا اعتقد انت تعلم النتيجة , وطبعا ان سبب تعليقي علي الموضوع ليس للدفاع عن الشركة ولكن من باب الدفاع عن الحق واذكر كان احد الاشخاص في منتدي اخر وهنا ايضا كان ذكر شركتك اللي مدير القسم العربي بتاعها مصري وانا وانت و الكثير من الاعضاء انكر وشجب واستنكر ( مثل الجامعه العربية دائما ) كل الافترائات منه لعدم تقديم اي ادلة اعتقد انا كدا وضحت سبب كتابتي للموضوع مع اني احرص كل الحرص علي عدم التدخل في بين الاعضاء اطلاقا لكن الامور ذادت عن حدها , اشكرك واسف ان كنت ضايقتك
    تحياتي
    آخر تعديل بواسطة amir ، 08-05-2006 الساعة 10:38 AM

الصورة الرمزية متيم اليورو
    متيم اليورو غير متواجد حالياً عضو نشيط
    سواح فى البلاد ... واخطوة بينى وبين حبيبى صباح

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amir
    ممكن اسالك سؤال في الطب يا دكتور , تخيل لو حضرتك بتمارس المهنة وفي اثناء كشفك علي احد المرضي اكتشفت مرض معين وقلت للمريض ان مثلا ان احد اعضاء الجسم في انهيار قريب وبدون اي دليل وطبعا الراجل علشان غلبان وعلشان يمكن جاهل او معندوش وعي ودا في منه كتير في مجتمعنا , وبعد 3 ايام رجعت قولت ان مكنتش تقصد انهيار بمعني الكلمة لكن هي مجرد دلائل طبعا انا مش بقول ايه رد فعل الراجل ولا ايه اللي ممكن يحصل لحضرتك من ادارة المستشفي مثلا في حالة الشكوي لان عندنا متفرقش معانا واحد يموت لان هيجي بدالة 100 دا غير ان ممكن تبقي حضرتك كدا بتساهم في تحديد النسل , لكن سؤالي لو حضرتك حصل هذا الموقف في مجتمع متحضر ايه رد فعلهم معاك , والمجتمع المتحضر في رأي هو المجتمعات التي تحمي حقوق الحيوانات اكثر من حقوق الانسان في مجتمعاتنا اعتقد انت تعلم النتيجة , وطبعا ان سبب تعليقي علي الموضوع ليس للدفاع عن الشركة ولكن من باب الدفاع عن الحق واذكر كان احد الاشخاص في منتدي اخر وهنا ايضا كان ذكر شركتك اللي مدير القسم العربي بتاعها مصري وانا وانت و الكثير من الاعضاء انكر وشجب واستنكر ( مثل الجامعه العربية دائما ) كل الافترائات منه لعدم تقديم اي ادلة اعتقد انا كدا وضحت سبب كتابتي للموضوع مع اني احرص كل الحرص علي عدم التدخل في بين الاعضاء اطلاقا لكن الامور ذادت عن حدها , اشكرك واسف ان كنت ضايقتك
    تحياتي
    حقيقتأ انا لم افهم اى شئ.

وماذا تعنى بالشركة التى رئيس قسمها مصرى .

وهل تعنى اننى ليس معى دليل على شكواى؟

وتحياتى

الصورة الرمزية amir
    amir غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متيم اليورو

حقيقتأ انا لم افهم اى شئ.

وماذا تعنى بالشركة التى رئيس قسمها مصرى .

وهل تعنى اننى ليس معى دليل على شكواى؟

وتحياتى
    حضرتك فهمت خطأ انا وجهت كلامي للدكتور لانه قال الشركة علي وشك الانهيار قريبا بدون دليل وبعد 3 ايام اعتذر بكل بساطة غير مدرك لكم شخص وبالاخص المبتدئين سبب لهم بلبلة وشك, ام حضرتك عندك دليل ام لا فهذا يحكم فيه الخبراء بالمشاكل او الشركة نفسها اما موضوع الشركة اللي رئيس قسمها العربي مصري فهو موضوع قديم كان احد الاشخاص اتهم الشركة وبالاخص مسئول قسم العربي بالنصب عليه وانا والدكتور وبقيت العضاء وقفنا ضدة لانه لم يقدم اي دليل علي ذلك , اسف للاطالة واسف للتدخل في الموضوع اصلا
    تحياتي

الصورة الرمزية حسن السيد
    حسن السيد غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amir
    حضرتك فهمت خطأ انا وجهت كلامي للدكتور لانه قال الشركة علي وشك الانهيار قريبا بدون دليل وبعد 3 ايام اعتذر بكل بساطة غير مدرك لكم شخص وبالاخص المبتدئين سبب لهم بلبلة وشك, ام حضرتك عندك دليل ام لا فهذا يحكم فيه الخبراء بالمشاكل او الشركة نفسها اما موضوع الشركة اللي رئيس قسمها العربي مصري فهو موضوع قديم كان احد الاشخاص اتهم الشركة وبالاخص مسئول قسم العربي بالنصب عليه وانا والدكتور وبقيت العضاء وقفنا ضدة لانه لم يقدم اي دليل علي ذلك , اسف للاطالة واسف للتدخل في الموضوع اصلا
    تحياتي
    اخى الكريم بارك الله فيك هدىء من روعك والموضوع يخص الاخ متيم ولاارى اى شىء يمنعه من الردعليك اخى الحبيب
    وانا قلت الكلمه فى ساعة حماس وزعل على اخونا متيم وانا لم ارى مشاركتك يعنى وقت مانزل الموضوع وتعليقك فى بدايته
    بما انك من عملاء هذه الشركه ياريت كنت تطمنه ساعتها
    ونحن هنا لسنا للمزايده علينا كاشخاص اخى الكريم حيث الجميع يعرفنا تمام ويعرف قيمة مشاركاتنا فى المنتدى
    تحياتى اخ امير وانشاء الله مع الايام تكون ابوالمحترفين يارب
    آخر تعديل بواسطة حسن السيد ، 08-05-2006 الساعة 12:09 PM

الصورة الرمزية lonly
    lonly غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

يعوذك الله بالي احسن منها غير الشركه وتوكل على الله
    وعسى ان تكرهو شيئاً وهو خير لكم وعسى ان تحبو شيئاً وهو شراً لكم

صفحة 4 من 4 الأولىالأولى 1234