صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 43
    الصورة الرمزية المتوكل على الله
    المتوكل على الله غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

Lightbulb لو كان هناك استراتيجية مربحة 100% فكم ثمنها

إخواني الأعزاء ارجوا المعذرة على هذه الأسئلة ولكن اتمنى لو أجد الاجابات وهي :-
    لو فرضنا أن لدي طريقة لاتخسر أبداً على عملة معينة فكم سيكون ثمنها ؟
    وماهو الضمان للحصول على الثمن بعد كشف الطريقة ؟
    قد يقول قائل إذا كان لديك طريقة لاتخسر فأعمل بها انت ولن تحتاج للبيع ولكني أقول له ولو كنت لاأملك فلساً .. وقد يقول قائل انه لايوجد طريقة لاتخسر فأقول له لاتجزم فربما وجدت .. قد يقول قائل ان وجدت هذه الطريقه فأطرحها للجميع ولك الثواب فأقول له الكل يريد الثواب ولكن أنا أرى انها لو وجدت وطرحت للجميع فمصيرها الفشل وهذا يبقى رأيي .
    تحياتي وتقديري.......

الصورة الرمزية ابوراشد
    ابوراشد غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي رد: لو كان هناك استراتيجية مربحة 100% فكم ثمنها

اخي الكريم اذا هي مربحه 100% فكيف ستفشل مجرد استفسار والسموحه منك اخي

الصورة الرمزية مصطفى خالد
    مصطفى خالد غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المتوكل على الله مشاهدة المشاركة
    قد يقول قائل إذا كان لديك طريقة لاتخسر فأعمل بها انت ولن تحتاج للبيع ولكني أقول له ولو كنت لاأملك فلساً .. وقد يقول قائل انه لايوجد طريقة لاتخسر فأقول له لاتجزم فربما وجدت .. قد يقول قائل ان وجدت هذه الطريقه فأطرحها للجميع ولك الثواب فأقول له الكل يريد الثواب ولكن أنا أرى انها لو وجدت وطرحت للجميع فمصيرها الفشل وهذا يبقى رأيي .
    تحياتي وتقديري.......
    لو فى طريقه بتكسب بس
    هاتساوى مليارات
    و كل الناس هاتشتغل بيها
    و بالتالى محدش هايكسب بيها لان كله هايشترى فى نفس الوقت و يبيع فى نفس الوقت
    طب مين بيشترى بيبيع ليهم؟؟ او بيشترى منهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    و بالتالى مافيش حاجه بتكسب على طول

الفوركس زى الكراسى الموسيقيه
    فى الى بيقعد على طول
    و الى بيخسر على طول

كل واحد و ليه يومه و شطارتك تقعد اكتر فتره ممكنه
    توقيع العضو
    409068

الصورة الرمزية hit_the_profit
    hit_the_profit غير متواجد حالياً عضو نشيط

لو طريقه لا تخسر 100 % يعني انت بتتكلم عن اسعار بتبدا ب 6 اصفار امامهم رقم بالدولار او اليورو لو ربنا اكرمك

ولو على راي حنظله ربنا يشفيه ، لو عندك دجاجه بتبيض بيضه دهب كل يوم ، مستحيل تبيعها بكل البيض الدهب اللي في الدنيا
    اللي عنده طريقه ما بتخسر بيقدر يبدا حساب ب 100 دولار ميكرو و يبدا فيه ، و مفيش داعي لبيع الدجاجه ، الا لو كانت الطريقه فيها شوائب

تحياتي
    ابو ملك
    توقيع العضو
    30/40 Hit The Profit

الصورة الرمزية orvant
    orvant غير متواجد حالياً عضو نشيط

تعالى وانا اشاركك هههههههه .... 100% ارهن بيتك وبيع موبيلك وعربيتك وهتجيب بدالهم قصر وبورش واى فون ولاب توب بضمان الاستراتيجية الحلزونيه المستخبية ومتنسانيش ان شاء الله فى كارت فودافون 50 سلام
    آخر تعديل بواسطة orvant ، 21-10-2010 الساعة 07:12 PM

الصورة الرمزية khalid2000
    khalid2000 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اولا اسأل الله ان يوفقك ويرزقك وايانا

ثانيا: عندما نقول لايوجد طريقة لاتخسر فاننا نعني حتى الان وحتى الان لايوجد الا طريقتك حسب كلامك وهي لم تعرف حتى الان ولم يتضح اي اثبات حتى الان اذا حتى الان لايوجد

ههههههه صار كل كلامي حتى

عموما اذا كان لديك ماتقول فاحمد الله وار الناس الاثبات وسترى المحافظ الكثيره

دعواتي لك بالتوفيق

تقبل احترامي

الصورة الرمزية Mowafy
    Mowafy غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

تحياتي وتقديري.......
    طيب يا باشا موجود طريقة تكسبك بنسبة 90% تشتري؟

الصورة الرمزية محترفه فوركس
    محترفه فوركس غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hit_the_profit مشاهدة المشاركة
    لو طريقه لا تخسر 100 % يعني انت بتتكلم عن اسعار بتبدا ب 6 اصفار امامهم رقم بالدولار او اليورو لو ربنا اكرمك

ولو على راي حنظله ربنا يشفيه ، لو عندك دجاجه بتبيض بيضه دهب كل يوم ، مستحيل تبيعها بكل البيض الدهب اللي في الدنيا
    اللي عنده طريقه ما بتخسر بيقدر يبدا حساب ب 100 دولار ميكرو و يبدا فيه ، و مفيش داعي لبيع الدجاجه ، الا لو كانت الطريقه فيها شوائب

تحياتي
    ابو ملك
    تحيتي لك اخ ابو ملك ...نعم هذا هو الكلام الصحيح
    من يملك طريقه ناجحه او استراتيجيه نسبه نجاحها تفوق 90% فمن اكبر المصائب عن من يبحث عن تصريف او بيع لها ممكن ان يبدأ باقل القليل ويعمل وانا اؤكد له لن يحتاج شيئا بعدها
    يا اخواني الكرام معظم المتداولين يقضون وقتهم من اجل المحصله النهائيه ان تكون ربحا فكيف بطريقه ناجحه

اخي الكريم (االمتوكل على الله) نصيحتي لك ان تبدأ بطريقتك لنفسك ولو ب 50 دولار وتنتفع بها والله خير الرازقين
    ومن يمتلك استراتيجيه مربحه 100% فليس لها ثمن ولا تقدر بثمن

لي معكم ومع جميع اخوتي عوده ان شاء الله اقص عليكم قصه نجاح حقيقي وببدايه لا يتخيلها بشر واسال الله عز وجل ان تكون هذه القصه عبره ومثالا يحتذى به من حيث العزيمه والاصرار على النجاح حيث تكون بدايتك الصفر وتكون نهايتها القمه فانتظروني ولا تستعجلوني
    واسال العلي القدير ان يحميني ويحميكم ويحمي كافه المسلمين في مشارق الارض ومغاربها انه على الاجابه قدير
    آخر تعديل بواسطة محترفه فوركس ، 21-10-2010 الساعة 07:15 PM

الصورة الرمزية orvant

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mowafy مشاهدة المشاركة
    طيب يا باشا موجود طريقة تكسبك بنسبة 90% تشتري؟
    حبيب هارتى يا موافى .. بتقبل رصيد فودافون .... بخصوص الاستراتيجيات طب ماهو بكل بساطه انا عارف والله العظيم طريقة مضمونه 100% تكسبك فى الفوركس وكمان مره بحلف بربنا والله العظيم انا عارف طريقه مضمون بنسبة 100% للمكسب فى الفوركس لكن سالت ولقيت فيه شبهه حرمانيه يعنى حرام ولذلك بعدت عنها ودلوقتى بتبع توصيات ايه رايكم اقولكو عليه عشان تروحو النار نياههاهاهينينهاا

الصورة الرمزية المتوكل على الله
    المتوكل على الله غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

الاخ ابو راشد شكرا على التواصل وعموما إجابة على سؤالك هي في ثاني مشاركة للاخ rocky-misr لو كشفت الطريقة لعمل بها الجميع وفشلت .
    الاخ rocky-misr كلامك سليم لذلك انا اقول واكاد اجزم ان هناك استراتيجيات لاتخسر ولكنها اسرار لمن يكتشفونها .
    الاخ hit-the-profit قلنا طريقة 100% اما انه بالامكان البداية ب 100 دولار فكلامك سليم ولكن ارباح ال100 دولار قليلة ولن تحصل على ارباح عالية الا بعد ماتطلع عيونك من المتابعة لمدة طويلة اما صاحب رأس المال الجيد فالارباح ستكون تستحق المتابعة .

طريقة انك ترسل حد من الاخوة الجن يدخل البرنامج ويبص على الناس اللى بتحرك الارقام والنقط ويجى يقوللك الحق ناوين يطلعوا اشترى لا اوعى ناوين ينزلوا بيع يا لطفى هههه
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orvant مشاهدة المشاركة
    حبيب هارتى يا موافى .. بتقبل رصيد فودافون .... بخصوص الاستراتيجيات طب ماهو بكل بساطه انا عارف والله العظيم طريقة مضمونه 100% تكسبك فى الفوركس وكمان مره بحلف بربنا والله العظيم انا عارف طريقه مضمون بنسبة 100% للمكسب فى الفوركس لكن سالت ولقيت فيه شبهه حرمانيه يعنى حرام ولذلك بعدت عنها ودلوقتى بتبع توصيات ايه رايكم اقولكو عليه عشان تروحو النار نياههاهاهينينهاا

الصورة الرمزية Mowafy
    Mowafy غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orvant مشاهدة المشاركة
    الطريقة الي أنت بتقول عليها ديه أنسى مفيش شركة هتخليك تشتغل بيها ده أصلا مينفعش

لكن أنا بتكلم بجد والحمد لله مستعد اتحدى أي شخص ورقم الحساب موجود تحت والي عايز يتابعني أهلا بيه وببلاش بس ده لفتره محدودة (ههههههه)

الأستراتيجية موجودة وشغال بيها فترة كبيرة والحمد لله ومحققه نتائج ممتازة ومستعد تطبيقها هنا على المنتدى لفترة أكثر من 6 شهور

الصورة الرمزية orvant

انتو بتتريقو عليا ليه انا فعلا اعرف طريقه بتكسب ومفيش احتمالية خساره اصلا بس محتاجه شخصين اتنين يتابعو فيها وبعدين انا قولتلك ارهن بيتك وبيع موبيلك وهتفتح معرض عربيات وهتاخد توكيل نوكيا فى مصر ليه مردتش عليا انا بالذات

الصورة الرمزية ابوراشد
    ابوراشد غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

الاخ ابو راشد شكرا على التواصل وعموما إجابة على سؤالك هي في ثاني مشاركة للاخ rocky-misr لو كشفت الطريقة لعمل بها الجميع وفشلت .
    الاخ rocky-misr كلامك سليم لذلك انا اقول واكاد اجزم ان هناك استراتيجيات لاتخسر ولكنها اسرار لمن يكتشفونها .
    الاخ hit-the-profit قلنا طريقة 100% اما انه بالامكان البداية ب 100 دولار فكلامك سليم ولكن ارباح ال100 دولار قليلة ولن تحصل على ارباح عالية الا بعد ماتطلع عيونك من المتابعة لمدة طويلة اما صاحب رأس المال الجيد فالارباح ستكون تستحق المتابعة .
    شكرا اخي المتوكل على الله نعم رأيت اجابه الاخ روكي لذلك اخي الفاضل احسن حل تبقيها سر وتشتغل انت بها حتى ولو بمبلغ بسيط واسأل الله العلي القدير ان يرزقك ويوسع عليك من فضله واحنا ترى كلنا على باب الله ونشتغل بمبالغ بسيطه جدا على قد الحال يعني

الصورة الرمزية orvant

موافى انت قصدك عليا انا بكلامك اللى فات طب هو انت تعرف انا قصدى على ايه عشان تقول الشركات مش هتوافق ولا لا وبعدين مانا كنت بجربها ونفعت لفتره كبيره بس بطلتها دلوقتى

صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17