صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 24
    الصورة الرمزية back door
    back door غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي بما ان الخسارة مضمونة اذن المكسب مضمون ان شاء الله التداول الامن المربح المريح

احب اوضح الموضوع اكتر اخوانى الكرام بس انا غرضى الفائدة للجميع لا الدعاية لاى موقع او شركة
    هنجيب افشل اكسبيرتات ويكون اكتر عدد للصفقات المفتوحة من 3 ل 5 ويكون متوسط النقاط بتاعته سالب 20
    احنا هنسيب الاكسبيرت الفاشل زى ما هو وهنرفعة على سيرفر وهنشترك فى موقع الزولو تريد كمزودين بالاكسبيرت الفاشل ونشترك كأعضاء وهناك اختيار امام كل مزود وهو عكس الصفقات وكل ما المزود يفشل كل ما احنا نربح بس فى شوية ملحوظات :
    فى عكس الصفقات يكون فى فارق حوالى 5 نقاط وهما فرق البيع والشراء والانزلاق فى سعر التنفيذ يعنى لو المزود خسر 20 نقطة انت تكسب 14 او 15 نقطة لكن لو يعنى لو المزود عمل صفقة وخسر فيها 5 نقط انت هتكون لا كسبت ولا خسرت ولو هو خسر نقطتين انت هتخسر بردة بس 3 نقاط يعنى لازم اكسبيرت يكون بيعمل اقل حاجة 10 نقط خسارة وكل ما تكون خسارته كبيرة كل ما تكون فى الامان وكمان لازم يكون فيه استوب لوس وتيك بروفت وكل ما يكون خاسر كل ما احنا نكسب وهيترفع على سرفر واشتغل 24 ساعة يا معلم وانت مرتاح البال
    بأكد اننا هنعكس الصفقات مش هنعكس الاكسبيرت واظن ما فيش اكتر من الاكسبيرتات اللى ممكن تصفر الحساب لو فى حد مش مقتنع بالفكرة يا ريت يدلنى على الاكسبيرت بالمواصفات دى لانى اجهل واحد فى المنتدى دة وانا هجربها واقول النتايج
    فاذا كانت الخسارة مضمونة يبقى المكسب مضمون باذن الله
    ملحوظة الموقع بيدى عمولة للمزودين لما يكون ليهم تابعين وانا مش عايز عمولة ولا حاطط لينك عشان حد يشترك عن طريقى لان ممكن كل واحد فينا يعمل نفسة مزود بالفكرة دى ويضيف حسابة وبكدة هو اللى بيستفيد وانا قلت الفكرة كاملة عشان الكل يستفيد وربنا يوفق الجميع
    ملحوظة اخرى او تحذير محدش يجرب يشترك تحت اى مزود فى الموقع دة صحيح فى مكسب بس انت مش بتشوف الا المزودين اللى بقالهم فترة كسبانين لكن انت لا تنظر الى الخاسرين لان بيكون فى ناس شغالة اكتر من سنة وتنهار فجأة وتضيع كل اللى عملتهولك ويا سلام لو جت على حظك الواقعة دى انا مجرب ممكن لو انت ضايف عشر مزودين تلاقى واحد ضيعلك كله وكمان المزودين اللى بيشتغلو على عكس الخسارة بيعانى عشان يخسر وبيكون عنده تراجع مكسب وبردة ممكن يخسرك وكمان المزودين اللى بيخسروا كتير بيقفلو الحساب ومبيفتحوش تانى عشان سمعته باظط فلو عملنا اكسبيرت بالمواصفات دى فنقدر نعمل بيه مكسب وبالنا مرتاح بإذن الله لكن لما يكون فيه اكسبيرت انت عارف انه خاسر جدا ومقدار خسارته فى الشهر 2000 نقطة يبقى انت هتكسب 1400 نقطة وانت هتخاف من اية وانت متأكد من خسارة الاكسبيرت
    وكمان ممكن تضيف ميت اكسبيرت على حساب مزود واحد وتضيفهم كلهم
    آخر تعديل بواسطة back door ، 05-02-2012 الساعة 06:59 PM

الصورة الرمزية back door

يا ريت يا جماعة تعرفونى
    1-ازاى اشغل اكتر من منصة لاكتر من شركة فى نفس الوقت
    2-هل ممكن اعمل تسطيب ليهم فى ال c يعنى فى بارتيشان واحد ولا الافضل انى اعمل اسطبهم كل واحدة فى بارتيشان
    3- وازاى افتح اكتر من حساب تجريبى فى وقت واحد هل ينفع افتح اكتر من حساب لنفس الشركة
    4- وازاى ارفعهم على سيرفر واحد ويشتغلوا 24 ساعة
    وأرجوكم الطلب الكبير عايز اسوأ اكسبيرتات كل 5 اكسبيرت بيفتح من 3 الى 5 صفقات مختلفين بمتوسط سالب 20 نقطة على الاقل
    يا ريت تدلونى يا اخوانا

الصورة الرمزية urlsaver
    urlsaver غير متواجد حالياً موقوف

overdrive forex ليس فاشل ولكن غالبا تعكس صفقاته مابين 30 الى 250 نقطة ثم تصيب الهدف
    tp 25
    sl 328

الصورة الرمزية back door

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة urlsaver مشاهدة المشاركة
    overdrive forex ليس فاشل ولكن غالبا تعكس صفقاته مابين 30 الى 250 نقطة ثم تصيب الهدف
    tp 25
    sl 328
    اخى اجيب الاكسبيرت دة منين وكمان هل اعكس الصفقات فى الاكسبيرت ولا اشغلة عادى لانه بيخسر وابقى اعكس صفقاته من الموقع ولا اضبط التيك والستوب بنفس الاعدادت وبس ولا اية يا ريت توضيح اكتر لان اخوك مبتدئ جدا وخايف اخسر اكتر ما خسرت

الصورة الرمزية back door

يا اخوانى ساعدونى ارجوكم خطوة بخطوة ولو لاسئلتى اجابة فى موضوع فى المنتدى يا ريت اللينك ويا ريت الاجابة عن اسئلتى وكمان اعدادات الاكسبيرتات لو سمحتوا لانكم اكتر خبرة منى وانا بصراحة تايه
    ارجو التفاعل

الصورة الرمزية beshoybotros
    beshoybotros غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

فكرت بها مثلك

الصورة الرمزية back door

اية يا اخوانى مفيش اكسبيرتات فاشلة بالمواصفات دى
    طب قولولى اجيبها منين؟
    ويا ريت يا جماعة تذكروا الاعدادات بالتفصيل لانى مبتدئ
    مواصفات الاكسبيرتات متوسط النقاط اكتر من سالب 20 ويفتح 3 الى 5 صفقات ويكون خاسر بانتظام يعنى عمره ما يربح يا ريت واكون شاكر وارجو التفاعل يا جماعة لان انا حاليا متوقف عن العمل بسبب هذه الفكرة
    وشكرا
    آخر تعديل بواسطة back door ، 06-02-2012 الساعة 07:47 PM

الصورة الرمزية mobizoone
    mobizoone غير متواجد حالياً موقوف

الفكره قديمه وقد جربها الكثير ولم تنجح استخدم البحث

الصورة الرمزية uae forex
    uae forex غير متواجد حالياً موقوف

جربنا ما وصلنا الى نتيجه وحتى لو وجدت اكسبرت فاشل مع العكس راح يكون دبل فاشل (وين المشكله )

الصورة الرمزية back door

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة uae forex مشاهدة المشاركة
    جربنا ما وصلنا الى نتيجه وحتى لو وجدت اكسبرت فاشل مع العكس راح يكون دبل فاشل (وين المشكله )
    اخوانى انا عارف قصدكم اننا نعكس الاكسبيرت لكن لا انا عايز الاكسبيرت يكون فاشل زى ما هو ويعمل صفقات فاشلة زى اكسبيرت الموفينج اللى بيتبعت كتير ويعمل صفقات فاشلة وانا مش هعدله لو هو هيعمل صفقات فاشلة انا هعكس الصفقات على الزولو واكسب وطبعا مش هخاف انه يفضل يكسب ويضيعلى رأس المال بس اهم حاجة ان فشله دة يكون بستوب لوز وتيك بروفت عشان ميرجعش يكسب واظن مفيش اكتر من الاكسبيرتات الفاشله ويا ريت تدلونى وانا هجرب

الصورة الرمزية uae forex

سؤاء عكست الاكسبرت او عكست صفقاته عن طريق اكسبرت او موقع تبقى نفس النتيجهالهدف هوعكس الصفقات والافضل تعكس الاكسبرت لانه نفس النتيجه مع الموقع هذه تجربتى مع العكس المهم بالتوفيق

الصورة الرمزية back door

سؤاء عكست الاكسبرت او عكست صفقاته عن طريق اكسبرت او موقع تبقى نفس النتيجهالهدف هوعكس الصفقات والافضل تعكس الاكسبرت لانه نفس النتيجه مع الموقع هذه تجربتى مع العكس المهم بالتوفيق
    اخى الكريم انا عارف انى تعبتكم معايا بس لو الاكسبيرت خاسر لدرجة انه ممكن يصفر الحساب
    يا اخوانى خلونى اجرب فى حسابات تجريبية ومش هخسر حاجة يمكن يمكن الطريقة تنفع ويا ريت يكون للاكسبيرت ستوب لوس قريب 20 نقطة مثلا ولو فى 5 اكسبيرتات اكيد مش هيكون فى خوف انهم هيكسبوا الضعف لدرجة انهم يصفروا الحساب
    انا عارف ان الطريقة دى ممكن تكون غلط يمكن انا اقدر اظبطها بطريقتى يا ريت تدلونى عن اكسبيرتات فاشلة زى ما اخى مستر دولار بيقول اكسبيرت موفينج اكيد نسبة خسارتة عالية مع استوب لوس قريب
    انا عارف انى تعبتكم معايا بس مش هتخسروا حاجة ولو نجحت هقولكم ولو منجحتش يكفينى شرف المحاولة
    آخر تعديل بواسطة back door ، 07-02-2012 الساعة 04:24 PM

الصورة الرمزية uae forex

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة back door مشاهدة المشاركة
    اخى الكريم انا عارف انى تعبتكم معايا بس لو الاكسبيرت خاسر لدرجة انه ممكن يصفر الحساب
    يا اخوانى خلونى اجرب فى حسابات تجريبية ومش هخسر حاجة يمكن يمكن الطريقة تنفع ويا ريت يكون للاكسبيرت ستوب لوس قريب 20 نقطة مثلا ولو فى 5 اكسبيرتات اكيد مش هيكون فى خوف انهم هيكسبوا الضعف لدرجة انهم يصفروا الحساب
    انا عارف ان الطريقة دى ممكن تكون غلط يمكن انا اقدر اظبطها بطريقتى يا ريت تدلونى عن اكسبيرتات فاشلة زى ما اخى مستر دولار بيقول اكسبيرت موفينج اكيد نسبة خسارتة عالية مع استوب لوس قريب
    انا عارف انى تعبتكم معايا بس مش هتخسروا حاجة ولو نجحت هقولكم ولو منجحتش يكفينى شرف المحاولة
    اخي بارك الله فيك ادرى انك تحاول تجد طريقه للربح وانا ما اقولك لا تجرب اقولك فقط تجاربي مع عكس الصفقات صحيح بعض الاكسبرتات المعكوسه جابت نتيجه فوق الممتازه لاكن للاسف ما قدرت اخليها على حساب حقيقي خوفى من يصير بطل فى يوم ويصفر الحساب على العموم شوف الاكسبرتات المرفوعه على سيفر المنتدى بتحصل الموضوع فى الثبيت

الصورة الرمزية uae forex

هذا باك تست لاكسبرت عكست صفقاته ما راح اقول اسمه منعا للاحراج ولاكن موجود فى سيفر المنتدى يسهل معرفته
    الباك تست جيد مع ارتفاع الدادرون قليل لاكن نتائجه مع مخاطره فليله جيد على الديمو ومع هذا مستحيل يدخل على حسابي الحقيقي
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة StrategyTester.gif‏  
    الملفات المرفقة الملفات المرفقة

الصورة الرمزية back door

هذا باك تست لاكسبرت عكست صفقاته ما راح اقول اسمه منعا للاحراج ولاكن موجود فى سيفر المنتدى يسهل معرفته
    الباك تست جيد مع ارتفاع الدادرون قليل لاكن نتائجه مع مخاطره فليله جيد على الديمو ومع هذا مستحيل يدخل على حسابي الحقيقي
    مشكور على مساعدتك يا اخى الكريم وارجو منك توضيح اعمل الستوب لوز اد اية والتيك بروفت ومشكور مرة تانية وقوفك جنبى فى موضوعى الذى شحت فيه الشاركات
    وباقى اعدادات الاكسبيرت وتنصحنى بأى سرفر اشترك فيه عشان ارفع الاكسبيرتات

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17