النتائج 1 إلى 3 من 3
    الصورة الرمزية dr_cool123
    dr_cool123 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي مطلوب اكسبيرت بسيط ياريت يكون موجود

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

هل يوجد مع الاخوه او مستر دولار اكسبيرت هاي ولو للدخول شراء عند قطع الهاي وبيع عند قطع اللو ولكن مع تحديد الفريم المستخدم , يعني لو وضعت الاكسبيرت علي فريم الساعه يشتغل علي هاي ولو الساعه ونفس الكلام الاربع ساعات او الدايلي والاسبوعي وهكزا حتي لو كان الخمس دقايق مع امكانية وضع الهدف والاستوب لوز وباقي الاوبشنز ياريت يكون موجود وحد يرد عليا وشكرا جزيلا

الصورة الرمزية MR.dollar
    MR.dollar غير متواجد حالياً مشرف المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_cool123 مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

هل يوجد مع الاخوه او مستر دولار اكسبيرت هاي ولو للدخول شراء عند قطع الهاي وبيع عند قطع اللو ولكن مع تحديد الفريم المستخدم , يعني لو وضعت الاكسبيرت علي فريم الساعه يشتغل علي هاي ولو الساعه ونفس الكلام الاربع ساعات او الدايلي والاسبوعي وهكزا حتي لو كان الخمس دقايق مع امكانية وضع الهدف والاستوب لوز وباقي الاوبشنز ياريت يكون موجود وحد يرد عليا وشكرا جزيلا
    وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
    تفضل
    الملفات المرفقة الملفات المرفقة
    توقيع العضو
    بناء أنظمة تداول آلي ويدوي لفحص سوق العملات ودمجها مع التحليل الفني لإتخاذ القرارات

الصورة الرمزية dr_cool123
    dr_cool123 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

شكرا لك يامستر دولار علي ردك انا لقيت الاكبيرت المطلوب وهو من صناعة المهندس وجدي بس انا احب اشكرك جدا علي تعبك معايا وعايز من حضرتك خدمه اكسبيرت المهندس وجدي بيشتغل لما السعر يكسر الهاي واللو للدايلي لو اي تايم فريم دا كويس اوي ومعاه اوبشن حلو جدا اللي هو ال pips وهي قيمة النقاط اللي قبل او بعد الخط الهاي واللو الفقه تبدأ انا حبيت اشرح بس الاوبشن دا لانه عاجبني جدا للي يحب من الاخوه يستفيد من الاكسبيرت

الاضافه بقا من حضرتك لجعله استراتيجية جميله بص يامستر دولار انا عندي مؤشر جميل جدا يشبه الماكد وهو مؤشر كويس انا عايز اضيف المؤشر دا بحيث اذا كان السعر هيتخطي الهاي بتاع الدايلي مثلا ندخل شراء اذا كان المؤشر معطي اشارة شراء علي فريم الدقيقه والخمس دقايق معااااااااوالعكس طبعا في البيع وياريت يكون في الاكسبيرت اوبشن اختار انا عايز اخلي مؤشر الماكد علي فريم الدقيقه ولا الخمس دقايق ولا الاتنين مع بعض .

احب اراجع مع حضرتك المطلوب (انا حاسس والله اني تقلت عليك بس اعمل اي انا كل ما اتزنق مش بفكر غير فيك يامستر دولار ربنا يكرمك يارب)

انا عايز تعديل علي اكسبيرت المهندس وجدي اضيف له مؤشر الماكد الموجود في المرفقات بحيث ان الاكسبيرت يدخل شراء عند تخطي السعر للهاي لاي تايم فريم هو شغال عليه بشرط ان يكون مؤشر الماكد للدقيقه والخمس دقايق الاتنين معا او واحد فيهم حسب ما انا اختار يكون معطي علامة شراء لتاكيد الشراء والعكس بيع دي الفكره بكل بساطه ياريت تساعدني حضرتك وشكرا ليك يامستر دولار علي صبرك المؤشر والاكسبيرت في المرفقات
    الملفات المرفقة الملفات المرفقة

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17